1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Zoek de Yeti

Discussie in 'Algemeen' gestart door Stifke, 15 jun 2005.

  1. Bonafide Hustler

    Bonafide Hustler Hustler

    Berichten:
    347
    Leuk Bevonden:
    0
    en die zogenaamde spook auto's zonder bestuurders?
     
  2. McSparkle

    McSparkle Well-Known Member

    Berichten:
    7.028
    Leuk Bevonden:
    1.189
    K'heb wel eens een Bigfoot gezien in San Andreas ...

    Maar die had 4 deuren en hele grote wielen :eek:
     
  3. woolyonline

    woolyonline I will kill you!!

    Berichten:
    929
    Leuk Bevonden:
    0
    Nu de kaart te hebben gezien lijkt het allemaal te kloppen, draai het kaartje van die gast van de screen naar het noorden om en je komt precies een stukje uit het aangegeven stuk van de kaart tegen.
    Vanmiddag laat ik het wel even met pics zien.

    greetz wooly
     
  4. Pimmy

    Pimmy Take it easy

    Berichten:
    3.197
    Leuk Bevonden:
    2
    Misschien istie er ook pas als je 100% hebt ofzo.
     
  5. XquistX

    XquistX sTIMpie

    Berichten:
    546
    Leuk Bevonden:
    0
    zo'n yeti kan ook gezellig aan de wandel zijn.. dus dan hoeft ie niet op de zelfde plek te zien te zijn als op die foto.....
     
  6. MegaHerz

    MegaHerz Vitesse Arnhem 1

    Berichten:
    288
    Leuk Bevonden:
    0
    Laat maar weer gaan spelen dit maakt weer intressant als ik em tegen kom neem ik em op met Fraps :D Ik gebruik geen mods ik speel namelijk de pc versie ;)
     
  7. iOcat

    iOcat ;=- POW!

    Berichten:
    2.968
    Leuk Bevonden:
    7
    Ja en zon Yeti kan mischien ook wel rijden? Mischien zit i in een auto of een motor 8)
     
  8. unXist

    unXist F5 hoer

    Berichten:
    707
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zelf denk niet dattie op die enorme berg zit maar eerder in Back O Beyond, daar heb je ook berglandschap en in de bossen staan allemaal voertuigen met kapotter ruiten en deuren/motorkappen.
    Ja kan in die egt screen trouwens zioen dat de zon ondergaat en dat is altijd in dezelfde richting en in een beboste omgeving.
     
    Laatst bewerkt: 16 jun 2005
  9. mortalexe_29

    mortalexe_29 fun !

    Berichten:
    1.202
    Leuk Bevonden:
    0
    hmm. zou hij er dan toch zijn :D
    Ik denk wel dat je hem moet onlocken op de één of ander manier...
    wie hem tegen komt druk direct op de replay knop :D
     
  10. Badstreak

    Badstreak Veteran

    Berichten:
    2.519
    Leuk Bevonden:
    6
    Waarom denkt iedereen dat je hem moet unlocken, dat is toch nutteloos.
    Je hebt het spel 100% uitgepeeld en de bonus is een Yeti die je maar 1 keer hoeft te zien:{. Als hij er in zit, wat ik betijfel, dan hoef je hem zeker niet te unlocken.
     
  11. unXist

    unXist F5 hoer

    Berichten:
    707
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben er cker van dat hij er is, die screenshot klopt gewoon daar is nix aan bewerkt. De Yeti zier er ook cker in gta-poppetje stijl uit en rockstar houd wel van humor in games als GTA. Dat unlocken lijkt me niet het geval btw.
     
    Laatst bewerkt: 16 jun 2005
  12. MaGoC

    MaGoC Active Member

    Berichten:
    74
    Leuk Bevonden:
    0
    mijn frans is niet bijster, maar misschien als iemand dit kan vertalen helpt dit...

    "Homme-singe légèrement plus grand qu'un homme, poilu (poil brun). Trouvable dans les forêt, la nuit ou l'après-midi à partir de 17h. Trouvable à l Est du Mt. Chiliad prêt des 2 chemins terreux et de la rivière. (confirmé)

    Mijn probeersel tot vertaling:

    Iets van een lange vent, harig. Te vinden in bos in het midden rond 17:00 uur. Ook te vinden bij Mt. Chiliad ??bij de 'hoefijzers' bij de rivier??.

    [​IMG]

    en als je dit kaartje moet geloven is hij ook ten noorden van los santos te vinden...
     
    Laatst bewerkt: 16 jun 2005
  13. 013

    013 Active Member

    Berichten:
    237
    Leuk Bevonden:
    0
    "Man imiteert licht groter dan een man, harig (bruin haar). Trouvable in de bossen, de nacht of de namiddag van 17H. Trouvable naar l Is Mt. Maak Chiliad van de 2 richtings aarden over en rivier klaar. (Bevestigde)

    Met vertaalmachine
     
  14. master dude

    master dude Active Member

    Berichten:
    69
    Leuk Bevonden:
    0
    Dan maar eens een poging doen:

    Mensaap, licht, groter dan een mens, bruine vacht. Te vinden in de bossen, 's nachts of vanaf 5u 's middags. Je kan hem ten oosten van Mount Chiliad vinden dicht bij de 2 aardewegen en de rivier.
     
    Laatst bewerkt: 16 jun 2005
  15. one-c

    one-c Active Member

    Berichten:
    11
    Leuk Bevonden:
    0
    De makers van het spel hebben wel berijkt hoe het in het echt ook gaat met dit soort "beesten"; er is een vage foto (in dit geval een screenshot) en dan gaan mensen zich afvragen of het "monster" op de foto ook daadwerkelijk bestaat. Er zijn trouwens geen bewijzen.

    Dat is nu zeker het geval.... ofniet dan mensen. De makers hebben het dus goed voor mekaar. Over het hele internet is er onduidelijkheid over de Yeti, wanneer krijg je hem te zien bijvoorbeeld???? Dat kan niemand je met zekerheid vertellen....

    Naar mijn mening hebben de makers bewust een Yeti in het spel gestopt (hij zit er dus in) Je krijgt de Yeti pas te zien als je iets speciaals hebt gedaan of aan het doen bent of wat dan ook, zodat maar een bepaald aantal mensen de Yeti te zien krijgen.

    Dat moest ik ff kwijt. De makers hebben het dus goed gedaan.
    _O_ ROCKSTAR _O_
     
  16. R E M I X

    R E M I X LektrokuteD

    Berichten:
    115
    Leuk Bevonden:
    0
    Ten oosten van Mount Chiliad (het zuiden is sud)
     
  17. master dude

    master dude Active Member

    Berichten:
    69
    Leuk Bevonden:
    0
    Sorry, beetje te rap geweest :eek:
     
  18. R E M I X

    R E M I X LektrokuteD

    Berichten:
    115
    Leuk Bevonden:
    0
    het is u vergeven
     
  19. iOcat

    iOcat ;=- POW!

    Berichten:
    2.968
    Leuk Bevonden:
    7
    Bij dat plaatje van Magoc schijnt dat er bij dat paarse stipie een zombie moet zitten. Op die plek is een begraafplaats. + De grootste graf staat open met niks erin. :{

    Help }:] }:] :'-( }:] }:]

    /Edit ik wacht nu tot het 12 uur snachts is. Je weet maar nooi :'-(

    GVD :mad: :mad: :mad: 8) |:- Ik sta daar op in die grafplaats rond te kijken met zon kut feeling van een gerucht dat daar iets vaags kan rondlopen. Ik kijk achter me staat er ineens zon kut wijf. GVD ik schrok me de tering :mad:

    /Edit2

    [​IMG]
     
    Laatst bewerkt: 16 jun 2005
  20. Big Boss

    Big Boss blaat

    Berichten:
    547
    Leuk Bevonden:
    0
    lol @ halotrooper_nl _O_
     

Deel Deze Pagina