OMG Hoe verzin je dat echt ? Ik heb SA achter me aanstaan ... maar ik durf gewoon niet te gaan kijken Terwijl het maar een stel pixels is :{
hahaha ik heb het zelfde!!! zodra ik door de bossen loopt stompt mijn hart echt hard en loop ik giganties om me heen te kijken als ik de yeti/bigfood kan vinden terwijl je heb toch niet vind!!! /Edit: Okeey.... Ik ben dus naar de plek gegaan ik zie wel veet fietsen staan maar geen teken tot leven! /Edit2: WTF.... ik zit hier een beetje te fietsen rond dat gebied op die kaart hier boven... Is het midder nacht in san andreas komt er op eens een volledige kapote auto van de berg af rollen met niemand er in!!!! CREAPY
En het wordt als maar gekker met deze GTA Bron En er zouden ook zombies en die gozer uit manhunt in het spel zitten! Edit: hier nog een kaartje met dingen die in he spel ''zouden kunnnen'' zitten
Waar staat die groene pijl van Alcatraz dan En wat is er precies bij die rooie pijl dan ? En wat is Scus-Martin ?! (blauwe gebied)
Dat van die rode pijl vroeg ik me dus ook al af, ik heb toen ff 1 jetpack gehaald en ben zo ver mogelijk de zee opgevlogen maar zowel boven als onderwater heb ik niets gezien.
er staat Gilligans,Dat was vroeger een populaire serie in de US.Er zou dus ergens een eiland moeten zijn.Maar nogmaals hier nog een kaartje met dingen die in he spel ''zouden kunnnen'' zitten
Op het plaatje met die Oranje voet hè ... Hier staan wel 2 fietsen En ergens stond toch iets van "Due the bike race and you'll see this * foto bigfoot/yeti geval" !? Er staan ook een stuk of 6 bomen. En in die bomen zitten allemaal kapotgemaakt plekken (waar het schors weg is)
In het blauwe gebied is mogelijk 1 onderzeer te vinden En in het groene vlak boven Los Santos het monster van Loch Ness, t word wel steeds "dieper" Edit: haaien ben ik nog niet tegengekomen, maar ik heb net wel een dolfijn zien zwemmen
Bij die wit/grijze stip (in het Noorden), staat daar niet; AVION 40-45? Avion is frans voor vliegtuig, een vliegtuig uit de 2e wereld oorlog? Ik zeg maar wat, heb het spel nog niet! Dit hele Big-Foot gedoe doet mij denken aan ; THE SEARCH FOR DRAGON CLIFF, in FABLE. Leuk topic vond ik dat, lekker misterieus!
klopt is zo'n schietend 2de wereld oorlogs vliegtuigje, is een van de eersten dingen waar je in vliegt. de boeing staat er trouwens niet op die staat op het vliegveld in las venturas de hangar in het zuiden, grote deur gaat open, staat soms een groot vliegtuig in
Ik heb de onderzeer gevonden, maar je kan er zo te zien niet mee varen (hij ligt aangemeerd in de haven rechts van het pimpmansion, in San Fierro) Ik ga nu nog ff kijken of er iets te vinden is bij dat Avion 40-45. Edit: beetje raar dat ze dat dan op de mysterie kaart neerzetten want zon schietend vliegtuigje kan je ook gewoon vinden in je hangar op het vliegtuigkerkhof Edit 2: ik kan geen avion 40-45 vinden op die plek, daar zit all1 een of andere chemische fabriek.
Ik heb ergens (site) zien staan dat volgens de CEO van Rockstar (weet zijn naam niet meer) er geen Big Foot / Yeti is. Ik weet niet hoe betrouwbaar die site was...
Zou wel jammer zijn, anders had dit draadje wel een stukje groter kunnen worden. (Kijk naar het Dragon Cliff topic van Fable).
Dit is dus bij mij ook gebeurt. Ik zit te zoeken op die mountainbike en het stormt . Ik ga nu die berg op waar de auto vandaan kwam EDIT: WTF er zijn nu al 3 auto's naar beneden gerolt