haah jah dag het niet we hebben nu weer gewonnen van je, jou en de stig.. zowel spies als merchanary.. je hebt zelfs 30 minpunten door ons dus nu kun je beter stil zijn Restecpt!
Ja, idd respect. Lionhard en Clumsy Ninja () Mag ik jullie maatje zijn, want daar gaat deze tread eigenlijk over.
waha om half 5 met een nederlander gespeelt we ownde de zooi zo hart. Meteen weer 20 punten erbij... gaat wel lkkr zo maar goed laten we niet afdwalen.
Ik zoek ook wel iemand, zo rond de 200 exp. Mijn Gamertag is: Smartgun NL Voeg me maar toe als je wilt!!
Volgens mij was ik die 'level-2-iemand' Mja ik ben er nog niet echt goed in, maar nu heb ik weer een normale tv dus nu kan ik het effe wat vaker spelen... Misschien dat iemand een vaste samenwerking zoekt?
Ik ben level 1, 47 Punten en single player uitgespeeld op hard mode. Ik ben 14 jaar () en boeit me niet echt hoe oud mijn "maat" is maar ik geef de voorkeur aan Shadownet. Argus is ook goed, maar met Spies ben ik toch effe beter Ik ben helaas niet op maandag t/m woensdag online i.v.m. lokatie van xbox...... Gamertag: CYBERMAX7
de meeste rondes worden om en om gedaan dus dat je eerst spy bent en dan merchanary... dus moet je goed worden in alle2
yo Ik zoek ook nog een paar nederlanders voor m'n friends list, ben je vaak(elke dag wel ff) online ? en houd je ervan om een beetje serieus proberen te spelen en kun je tegen je verlies, voeg me toe ik ben nog geen pro maar m'n vordering gaat rap. nu level 2. gamer tag: tyr0ne
Voeg me maar toe StealthForce NL ik heb sinds zondag live maar ik heb singleplayer in 5 uur op hard uitgespeelt ik moet alleen nog ff een headset kopen omdat ik de 2 maanden gratis kaart gekocht heb. komt volgende week
Ik kom uit limburg, zit net op level 3, en ik leave nooit. Behalve als mijn verbinding uitvalt en dat gebeurt best vaak. Mijn gamertag is: major m nl. Ik ben Darkpunker NL en zit nu naast hem ik leave ook nooit en woon ook in Limburg, zit in lvl 3
Bedoel je mij of Darkpunker. Als je mij bedoelt: Dan zal ik je eens wat vertellen. LEES MIJN POST NOG EENS. Dan zie je dat er staat: SOMS VALT MIJN VERBINDING UIT. Niet meteen bekritiseren voordat je iets goed doorleest. Trouwens, toen ik een keer met jouw speelde leavde jij ook. Als het je verbinding was heb ik er begrip voor maar dan moet jij ook hiervoor begrip hebben.
Ik zoek ook nog een vaste speelpartner die vaak 's avonds online is. Ik ben 28 jaar, mijn voorkeur gaat uit naar een volwassen iemand maar als je goed genoeg samen speelt en niet de hele tijd in mijn oor loopt te schreeuwen, dan mag je me ook adden als je onder de 18 bent!