HaVoK NL ik had toch ook een keer met je gespeeld?? Je zei alleen dat je 17 was, maja Ik heb je in mijn friendlijst staan.
wat ben jij zielig zeg, alleen omdat ik zei dat je leavde, wat je ook deed, ga je nu opeens liegen dat ik geleavt heb ! pff zielig kind
Onmogelijk, waarom zou ik liegen over mijn leeftijd? Je bent denk ik in de war met iemand anders... Misschien kom ik straks nog online...
Sora ik ben niet boos geworden maar jij moet eerst andermans post doorlezen voordat je gaat reageren. Ja dat was een foutje dat ik zei dat je geleavd was, ik dacht dat je iemand anders was. Mijn excuses, maar lees voortaan ander mans post eens goed dorr voordat je reageerd.
Dan is het goed, maar het lag waarschijnlijk aan Major M NL's verbinding (wat hij al zei). Hij leaved echt nooit.
Ik zoek geen maat voor SC PT maar iemand die mij alles even kan uitleggen en de routes kan laten zien. Als spy weet ik vaak mijn god niet hoe ik bij de ND33 ofzo moet komen.
TIP: kijk in de lobby bij briefing, druk dan op A en je komt bij een uitleg van de map. Erg handig als je de map niet goed kent.
Je kan ook zelf zonder anderen een map doorlopen bij 'tutorials' en dan 'visit a map'. Maar het is natuurlijk wel gezellig met iemand erbij
Lvl 5, 800punten (gisteravond nog 850, kutcheaters), cheat NOOIT (op1xna, ask S0ra)), heb skillz, ben sociaal, normaal en tactisch ingesteld, ik kom zeker beter tot mijn recht in een teamverband. Wil graag iemand hebben van level 5, die alle modes en levels kent en wilt spelen, en genoeg op live is. Dit zal wel tot niets leiden, maar toch..
@ Tigerstyle, als dit een dating forum was zou je vragen: Ik zoek een mooie slanke vrouw, met lang blond haar, cup D en ze moet heel intelligent zijn.
lol, blond en intelligent (wat klopt hier niet ) ja was effe een weekje niet online. Nu weer lekker liven.
jah, heb je daar problemen mee? we kennen elkaar nu beter en nu blijkt dat we het goed met elkaar kunnen vinden.. no need to make that a problem
idd, Sora - Tigerstyle.. iemand zin om het tegens op te nemen, have you even got tha ballz? Dan neem ff contact met een van ons op