1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Zoek mensen voor Decerto team

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door xPhysiXz, 7 jul 2012.

1. Pride

Pride Active Member

Leuk Bevonden:
    397
    Zou eerst even 2 vs 2 private matchje doen. Weet zelf nog niet alle regels voor MW3 decerto en daarbij komt ook dat we nog nooit met elkaar hebben gespeeld... dus een beetje normale tegenstander zal ons dan wel weg vagen. En ik wil uiteraard ook checken hoe jullie spelen ;) en jullie moeten kijken hoe ik en mijn maat spelen =). Tis n team game, geen rambo acties dan verlies je 9/10 keer.

2. xPhysiXz

xPhysiXz Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Klopt klopt!

3. Pride

Pride Active Member

Leuk Bevonden:
    397
    we gaan het vanavond wel zien. voeg me anders ook maar even toe gamingforlife. > CnC Dagger

4. gaming4life

gaming4life yordi

Leuk Bevonden:
    0
    Nice,ik heb er wel veel zin in haha.

Vaak genoeg gehad,of je had een groep die alleen lol had maar niet kon spelen,of een groep die veel ste serieus was en ging ragen,of een groep die gewoon levenloos saai is xd.

Deze groep lijkt me anders maar we'll see.

Owja,ik heb eem headset gefixed,van mn maat kan ik die lenen.

Hoelaat gaan we vanavond allemaal online?

5. Pride

Pride Active Member

Leuk Bevonden:
    397
    Ik ga eerst ff fitnisse, dit is standaard elke avond except op woensdag. Ik en mijn maat zullen er vanaf 8 uur zijn.

6. xPhysiXz

xPhysiXz Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben wat later boys, net pas thuis dus nog ff eten en dan heb ik een gesprekje met de leader van Cobern-Gaming. Denk dat ik er rond kwart voor 9 ben.

7. xPhysiXz

xPhysiXz Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    @Dagger

Ik heb net gepraat met Para van Cobern-Gaming. Ik mag voor hun een mw3 team beginnen. Net ging niet al te best maar was maar public. Ik zou je er graag bij willen hebben aangezien je ook opzoek bent en ik ook weet dat jij weet wat je doet qua scrims en competitive. Ik weet niet of Jelly aka OneShot een team zoekt, weet jij dat toevallig?

8. Pride

Pride Active Member

Leuk Bevonden:
    397
    Hey man, jaa en sowieso is MW3 ff wennen, ik ren gewoon rond als een dolle in publics en kill wat ik kan killen neem die shit niet zo serieus. Jelle ( jelly ) is een oud team genoot van mij maar die speelt voor een engels club dus die zal niet joinen aangezien hij gesponserd word etc.

Ik wil best joinen. Nog excuses voor mijn maat gister, volgensmij zat die er een beetje doorheen haha. In scrims etc is hij niet slecht en luisterd goed.

2 dingen:

1. ik speel meestal pas rond 8 uur, aangezien ik op 1 dag na elke dag ga trainen.
    2. Scrimmen, gamebattles etc wil ik allemaal aan mee doen maar ik ga het niet regelen:p heb ik een hekel aan haha.

akkoord:p?

edit: goed als mijn maatje ook in t team gaat btw? hij kan wel schieten en ik kan hem het scrimmen etc wel leren met wat te doen enz.

Laatst bewerkt: 11 jul 2012
  9. xPhysiXz

xPhysiXz Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Haha ja daarom public niet zo sweaten:p..

Haha nee maakt niet uit joh heb ik ook wel is ragen op mw3 xD..

Ja jullie mogen allebei komen van mij, chemistry is er ook nog niet maar als je dat krijgt word hij vanzelf ook beter in scrims. En zag gister wel al dat ie aardig kon spelen heb ook nog ff 1v1 tegen em gedaan private match. Jaa ik zal het wel regelen haha..

En 8 uur is precies goed. Ik werk elke dag tot 8 uur behalve zondag haha!

10. Pride

Pride Active Member

Leuk Bevonden:
    397
    Allright, zal het door geven aan men maat. Wie is chemistry:p? Maar goed uhm, wat betreft name change? wilt cobern gaming dit perce? zo niet doe ik het nog niet, eerst ff kijken wat het allemaal gaat worden zeg maar.

11. xPhysiXz

xPhysiXz Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Nee ik bedoel team chemistry haha.. Nee nog niet, heb ik ook gezegd dat we eerst kijken of het wat word. Als het een beetje loopt en alles dan veranderen.

12. Pride

Pride Active Member

Leuk Bevonden:
    397
    Ja ik ga sowieso mijn naam change, weet nog niet in wat maar dat CnC moet er echt uit. Vanavond weet ik niet of ik on line ben, kan goed zijn dat ik met een maat van me beetje ga chillen.

Marco zal er wel zijn denk ik voeg hem anders ook maar toe vanavond: CnC Sky

13. xPhysiXz

xPhysiXz Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Vanavond ben ik er zelf ook niet man. Mn vriendin komt.. Morgen ben ik er weer. Is goed zal hem zo ff toevoegen.

Ja weetje je kan sowieso veranderen. Ik verander voorlopig nog niet naar Cobern, wil eerst ff een 4e hebben en dat alles goed loopt, en dan na een tijdje ofzo..

14. Pride

Pride Active Member

Leuk Bevonden:
    397
    Inderdaad. En even checken of Cobern bevalt. Gaming4life heeft me nog altijd niet toegevoegd, weet niet of die nog interesse heeft, kan me ook niet echt herhinneren of hij goed was op black ops heb toen tegen zoveel mensen gespeeld....

15. xPhysiXz

xPhysiXz Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ja klopt, gewoon ff alles rustig aan bekijken. Eerst maar ff 4e goeie zoeken en wat spelen met elkaar.

Ja hij heeft wel interesse volgens mij maar gister was ie er ook opeens niet dusja..

16. gaming4life

gaming4life yordi

Leuk Bevonden:
    0
    Hee,sorry dat ik er gister niet was maar tegen half 9 moest ik gister weg.
    Ik heb me ook al aangemeld bij cobern gaming,maar is de bedoeling dat we zelf een groep opzetten of een mw3 team vormen via cobern gaming?
    Btw vanaaf ben ik er om 8 uur.

17. star shooter x

star shooter x fariko gaming

Leuk Bevonden:
    0
    team joinen

voeg me toe dan zie ik wel of jullie goed zijn focus slayfury

18. Pride

Pride Active Member

Leuk Bevonden:
    397
    Lol @ jou rambo. u srs?