1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Zoek mensen voor Decerto team

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door xPhysiXz, 7 jul 2012.

  1. star shooter x

    star shooter x fariko gaming

    Berichten:
    66
    Leuk Bevonden:
    0
    en trouwens boy had je helemaal niet gekickt uit me vrienden lijst ja heb dat gedaan alleen toen wou ik er al uit de clan. die mensen die daar in ziten zijn zowiezo niks ik wou alleen een nieuwe team maken met goeie mensen daarom
     
  2. Pride

    Pride Active Member

    Berichten:
    4.162
    Leuk Bevonden:
    397
    Ik schep ook altijd op over mezelf, maar ik ben dan ook gewoon echt bere goed. Nee just kidding. or am i???

    btw Slayfury, geen idee wat dat ding gister allemaal zat te mauwen met unable to join host, naderand nog gewoon met Jelly in een party gezeten -_-'
     
  3. star shooter x

    star shooter x fariko gaming

    Berichten:
    66
    Leuk Bevonden:
    0
    klopt maar misschien kan je zo wel mee doen dat je wel kan connecten
     
  4. Pride

    Pride Active Member

    Berichten:
    4.162
    Leuk Bevonden:
    397
    Ben @ work, pas tegen half 5 thuis. Dagelijks.
     
  5. xPhysiXz

    xPhysiXz Active Member

    Berichten:
    100
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik kom zo online!
     
  6. gaming4life

    gaming4life yordi

    Berichten:
    1.004
    Leuk Bevonden:
    0
    @ slayfury,ok is goed. Misschien kunnen we samen inderdaad een nieuwe team vormen,we''l see:)
     
  7. xPhysiXz

    xPhysiXz Active Member

    Berichten:
    100
    Leuk Bevonden:
    0
    Wij zoeken nog 1 iemand. gaming4life en slayfury nog interesse?
     
  8. star shooter x

    star shooter x fariko gaming

    Berichten:
    66
    Leuk Bevonden:
    0
    ja ik heb intresse invite me als je is een keer scrime hebt dan kan je kijken of ik goed ben ofniet
     
  9. xPhysiXz

    xPhysiXz Active Member

    Berichten:
    100
    Leuk Bevonden:
    0
    Oke dat is mooi, ben je nu online? Dan kunne we alvast ff beetje spele mw3? Anders ben ik er vanavond rond half 9 weer. Dagger als het goed is ook.
     
  10. gaming4life

    gaming4life yordi

    Berichten:
    1.004
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja ik heb ook interesse,maar dat wist je al:p,
    ik ben 2 u online.
     
  11. Pride

    Pride Active Member

    Berichten:
    4.162
    Leuk Bevonden:
    397
    Ik ben er van half 5 tot 6 en dan vanaf n uurtje om half 8 / 8. We hebben nu 3 man dus needen er nog 2. ( back-up is nooit verkeerd als iemand niet kan / weg moet ) Dus we gaan straks / vanavond wel even knallen en dan zien we wel verder =).
     
  12. gaming4life

    gaming4life yordi

    Berichten:
    1.004
    Leuk Bevonden:
    0
    Das kut xd,ik moet juist vanavond en morgenavond werken xd
     
  13. Pride

    Pride Active Member

    Berichten:
    4.162
    Leuk Bevonden:
    397
    Ja, physix is de chef he, ik ben maar een simpele lakei. Dus je moet bij hem zijn:p ik heb geen zin meer om te leiden etc:p
     
  14. star shooter x

    star shooter x fariko gaming

    Berichten:
    66
    Leuk Bevonden:
    0
    dan doen we wel een andere keer als iedereen kan
     
  15. xPhysiXz

    xPhysiXz Active Member

    Berichten:
    100
    Leuk Bevonden:
    0
    Haha Dagger, jij bent nummer 2 eh:) jij hebt ook wel wat te zeggen. Ik ben er rond half 9 weer. SlayerFury jij kan wel toch? gaming4life kan misschien later komen als we dan nog online zijn. En back-up is inderdaad nooit verkeerd!
     
  16. star shooter x

    star shooter x fariko gaming

    Berichten:
    66
    Leuk Bevonden:
    0
    ik ben er dan
     
  17. xPhysiXz

    xPhysiXz Active Member

    Berichten:
    100
    Leuk Bevonden:
    0
    Was een kort avondje moet ik zeggen.. Morgen misschien ff met ze 4e scrimmen? Dagger Sky SlayFury en ik?
     
  18. BeatHunterzz X

    BeatHunterzz X Member

    Berichten:
    19
    Leuk Bevonden:
    0
    ik weet niet of je al bij een clan/team zit maar wil je misschien onze clan joinen? we hebben namelijk nog 1 AR nodig
     
  19. xPhysiXz

    xPhysiXz Active Member

    Berichten:
    100
    Leuk Bevonden:
    0
    Ga je nou in mijn thread mensen proberen te stelen:eek:?? Haha nee grapje:p scrimme binnekort beathunterz?
     
  20. Pride

    Pride Active Member

    Berichten:
    4.162
    Leuk Bevonden:
    397
    even een paar dingen die ik van het hard wil hebben.

    1. @ Slayfury, met wie zat ik gister in het team? aqon oid en die clan? horen die bij jou of was dit gewoon een scrim?

    2. Wat waren dat ragequiters..... allemaal te mauwen dat ik op de verkeerde plekken stond etc, ja allicht stond ik dat was gvd nieteens een scrim maar chaos, en daarbij komt dat ik tot het eind verdedigde en op die laatste 2 minuten ragequit die omdat ik 1 keer verkeerd stond.

    3. Het waren naabs.... ik speel 4 dagen en ze gaan mauwen over zulke dingen in een friendly scrim? echt zwaar laag aan de grond zit je dan, ze zullen wel niet genoeg winnen?

    @ Physix, hoe zit het nou met Cobern gaming? duurt nogal lang en hoor niks van die gasten, ziet er niet naar uit dat ze mensen willen?

    @Beathuntz, hoeso ga je in iemand anders zijn topic, die vol staat met afspraken / uitnodigingen vragen of die bij jou komt? in het vervolg beter een PM naar hem sturen dan voorkom je gemauw van andere mensen =), no hard feelings tho mij maakt het niet uit.


    dat was hem wel denk ik:p vanavond iemand on line? ga allicht eerst even sporte en eten, zal tegen half 8 on line zijn.
     

Deel Deze Pagina