1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Zoek mensen voor Decerto team

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door xPhysiXz, 7 jul 2012.

  1. xPhysiXz

    xPhysiXz Active Member

    Berichten:
    100
    Leuk Bevonden:
    0
    @Dagger:

    Cobern-Gaming is al geregeld. We mogen voor hun een team maken. Had je dat niet toevallig gezien op de site, ik dacht dat ik het in dit topic al had gezegd. Sorry als dat niet zo is dan ben ik het ff vergeten. Heb eergister en gister met Para gepraat en hij vond het goed dat we erbij kwamen om een team te maken. Ik heb gezegd dat we nog 2 man nodig hebben zodat we er 5 hebben!
     
  2. xPhysiXz

    xPhysiXz Active Member

    Berichten:
    100
    Leuk Bevonden:
    0
    En vanavond ben ik online, weer zelfde tijd als gister rond kwart over 8 half 9, eerst weer werken-__-
     
  3. gaming4life

    gaming4life yordi

    Berichten:
    1.004
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik wil morgen ook wel meedoen,mij niet vergeten he:+
     
  4. xPhysiXz

    xPhysiXz Active Member

    Berichten:
    100
    Leuk Bevonden:
    0
    Nee jou vergeet k niet gaming4life, maar omdat k al wist dat jij er niet kon zijn vanavond noemde ik alleen even hun 3 op!
     
  5. Pride

    Pride Active Member

    Berichten:
    4.162
    Leuk Bevonden:
    397
    Sky zal er vanavond ook weer zijn, ga eerst met hem trainen daarna zijn we beide on line. ik zie je dan wel verschijnen physixz. Moet alleen even kijken tot hoelaat ik er ben, denk half 10 ongeveer daarna ga ik stappen denk ik...

    Morgen middag heb ik feest, maar zal er denk ik van 1 tot 4 zijn ofzo daarna ff op feest.
     
  6. xPhysiXz

    xPhysiXz Active Member

    Berichten:
    100
    Leuk Bevonden:
    0
    Half 10 is goed joh, ff kijken wat we gaan doen. Als Fury der is misschien ff private match 2v2 ofzo. Scrimmen is nog een beetje te vroeg denk ik maar kunnen we wel proberen als iedereen het goed vind. Bespreken we vanavond wel even.
     
  7. Pride

    Pride Active Member

    Berichten:
    4.162
    Leuk Bevonden:
    397
    Ja of ff pubben. Team tactical kunnen we ook doen met 4 man =). En sowieso ff 1 of 2 potjes infected:p fcking bruut hahaha

    En met Black ops deden we altijd tikkertje... met een man of 4 / 5, 1 is hem en degene die hem is mag alleen knive en de rest mag alleen weg rennen of trowing knive gooien maar niet terug kive, best grappig:p
     
  8. xPhysiXz

    xPhysiXz Active Member

    Berichten:
    100
    Leuk Bevonden:
    0
    Ohja team tactical kan ook natuurlijk
     
  9. Pride

    Pride Active Member

    Berichten:
    4.162
    Leuk Bevonden:
    397
    Weet k iemand een goeie nickname? men gamertag moet echt veranderen.
     
  10. BeatHunterzz X

    BeatHunterzz X Member

    Berichten:
    19
    Leuk Bevonden:
    0
    nee joh had intressen in jou omdat je een ar slayer bent en we die nog nodig hadden. Ja is goed doen we
     
    Laatst bewerkt: 13 jul 2012
  11. xPhysiXz

    xPhysiXz Active Member

    Berichten:
    100
    Leuk Bevonden:
    0
    Dagger, Sky, Fury, gaming4life, geef even jullie GB account ik heb een team aangemaakt kunne we ff eerst daarop oefenen!
     
  12. Pride

    Pride Active Member

    Berichten:
    4.162
    Leuk Bevonden:
    397
    pff dat was ff geleden. mijn GB naam = reKn4W

    Zit nog wel in een Doubles Team en een Normaal team van CnC, geen idee hoe ik dit moet verwijderen heel die site is veranderd.
     
  13. xPhysiXz

    xPhysiXz Active Member

    Berichten:
    100
    Leuk Bevonden:
    0
    Mw3 team van CnC?? Dan moet je gewoon naar t team gaan en dan staat rechts leave team en alles.
     
  14. Pride

    Pride Active Member

    Berichten:
    4.162
    Leuk Bevonden:
    397
    nah is Blops dus boeid niet.
     
  15. star shooter x

    star shooter x fariko gaming

    Berichten:
    66
    Leuk Bevonden:
    0
    me gb is hiphop013
     
  16. xPhysiXz

    xPhysiXz Active Member

    Berichten:
    100
    Leuk Bevonden:
    0
    Fury jou heb ik toegevoegd. Dagger je moet ff je gamertag verifyen man dan sta jij er ook op. Weet je die van Sky toevallig?
     
  17. gaming4life

    gaming4life yordi

    Berichten:
    1.004
    Leuk Bevonden:
    0
    Oe..Ik denk dat ik vanavond tegen 10 uur dan even een nieuwe moet aanmaken.ยด

    Komt goed.Vanaaf tegen 10 uur nog wat gamende mensjes:p?
     
  18. xPhysiXz

    xPhysiXz Active Member

    Berichten:
    100
    Leuk Bevonden:
    0
    @Dagger en Sky,

    Ik vond het nog best aardig gaan de 1e keer met ze 3e haha.. Viel me niet tegen. Alleen die sniper moet weg hoor Sky ahahah!
     
  19. Pride

    Pride Active Member

    Berichten:
    4.162
    Leuk Bevonden:
    397
    Ja sky is zwaar eigenwijs maar komt wel goed. Heb aan beathunt en deadfocus door gegeven dat we hun joinen, hier was je t mee eens tog? Aangezien cobern gaming weinig doet om ons te krijgen of zelfs maar toe te voegen.

    Btw als mensen me nog moeten toe voegen, Xbox gamertag is veranderd in: Roidz NL
     
  20. gaming4life

    gaming4life yordi

    Berichten:
    1.004
    Leuk Bevonden:
    0
    Cobern-gaming doet idd weinig. Is sky zijn gebruikersnaam of iets anders?
    Want ik wil ook wel meedoen.
     

Deel Deze Pagina