1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Zojuist opgelicht via MP

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door straathond, 26 okt 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. straathond

    straathond Active Member

    Berichten:
    65
    Leuk Bevonden:
    10
    Heb net voor 39,95 een Ideal link betaald op Marktplaats voor 12 maanden Xbox live. De ontvangen code werkte niet, verkeerde regio. Gelijk verhaal gaan halen maar advertentie was direct verwijderd.
    Dit is wel erg sluw zeg.. Hij adverteerde met het verhaal dat hij een nieuwe shop had en daarom goedkoper was..
    Wil graag m'n geld terug en dat betreffende persoon publiekelijk gevierendeeld wordt. Dit moet toch niet zomaar kunnen, zo kun je telkens nieuwe advertenties plaatsen en stapels mensen per dag oplichten.

    /Mod ...
    Dit is zijn rek nr. Kan iemand mij zijn adres geven? Of mij op andere wijze helpen?
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 29 okt 2017
  2. Killamonkey

    Killamonkey Niet zo aanstellen! XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.648
    Leuk Bevonden:
    4.760
    Je kan hooguit aangifte doen. Niet dat de politie hier ook maar iets mee kan/gaat doen, maar dat terzijde. En even op opgelicht forum reknmmr droppen zodat de volgende meer geluk heeft. Tough titties.

    Sent from my MI 5s using Tapatalk
     
  3. CrazY

    CrazY Nimma City

    Berichten:
    852
    Leuk Bevonden:
    852
    Vreemd, want xbox live gold prepaid cards zijn regio vrij.. Dus die foutmelding die je zegt dat je krijgt, lijkt me een vreemd verhaal.

    Alleen de ms gift cards (currency) zijn regio gebonden.

    Zou het eventueel niet aan de settings in je account kunnen liggen? Ik zou het ff nakijken. Alvorens iemand publiekelijk te vierdelen?

    Ik zou official support via chat eens proberen te benaderen. Hun kunnen zien of er in je account iets verkeerd staat en in het beste geval (als je code niet gebruikt is) uitwisselen voor een nieuwe.
    Ik heb dit zelf een keer meegemaakt met een niet-werkende code van cdkeys.
    De code was niet gebruikt, maar ook met geen mogelijkheid te activeren. Support heeft hem toen uitgewisseld.
     
  4. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Als je Google mag geloven is er al sinds 2014 oplichting gaande met dat rekeningnummer...
     
  5. CrazY

    CrazY Nimma City

    Berichten:
    852
    Leuk Bevonden:
    852
    Het schijnt een tussenrekening te zijn van een ideal payment provider..
     
  6. straathond

    straathond Active Member

    Berichten:
    65
    Leuk Bevonden:
    10
    Het is idd een tussenrekening en heb een nieuwe code gehad, dus geen oplichting. Topic mag weg/dicht!
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina