als ze nu stoppen met de halo franchise amai zeg kijk naar metal gear solid allemaal goei games en altijd vernieuwend dus
Ach ja, sommige mensen willen alleen de mindere punten van Halo 2 belichten. Hoezo teleurstellende sp vanwege te weinig vernieuwingen? Men heeft nooit gezegd dat er veel vernieuwingen zouden worden doorgevoerd.
Idd. Bungie heeft nooit meer beloofd. Wel was voor Bungie de SP belangrijker dan de MP zeiden ze. Al is dat echt waar (wat ik niet denk), hebben ze toch een beetje gefaald... :{
van wat ik gehoord heb is de singleplayer super! maar de minpunten haalt hij op het verhaal dat.. veel van de covenant kant wordt verteld.. sommige mensen vinden dat niet leuk zoals de reviewer.
tja, leuke cijfers zijn dat, ik wou dat m'n schoolrapport er zo uitzag... Halo 2 IGN 9.8/10 Halo 2 GameSpot 9.4/10 Halo 2 TeamXBOX 9.9/10 Halo 2 Gamespy 5/5 Halo 2 1UP 10/10 Halo 2 Game Informer 10/10
Hele mooie cijfers! Alleen vind ik het jammer van de Pop up en de filmpjes wat ik zag in de Video review dat zij die vent ook.........
Ik heb nou 23 cijfers van revieuws gezien van Halo 2. Gemmidelde is ......... een Dikke 9,8!!! Die game is gewoon the shit
Uuuh...eigenlijk wel. Ze gaan eerst aan de gang met een van hun oudere projecten. Laat ze daar minimaal een jaar mee bezig zijn [ze waren er tenslotte al mee bezig]. De Xbox komt 2005-2006 uit. Ik denk niet dat ze een compleet nieuwe game, die ze ontzettend goed willen/moeten maken omdat het nu ook zo'n naam heeft, in een jaar of anderhalf jaar gaan maken? Je mag me uitlachen, maar ik denk dat er geen Halo 3 bij de launchgames zit.
Gefeliciteerd! Je hebt €1 belastingvrij gewonnen. Gelieve de €1,54 verzendosten overmaken op rekeningnummer:33.65.29.899 zodat we de prijs zo snel mogelijk op kunnen sturen.