1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Zone of the Enders HD Collection

Discussie in 'Games' gestart door Pegas, 3 jun 2011.

1. Zifnap

Zifnap Koehl en gecollecteerd

Leuk Bevonden:
    3.439
    Jij zit wel vast bij meerdere titels he? *wink wink* :D

2. Pegas

Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    22
    Japanse release is voor 25 oktober, Europese dus waarschijnlijk voor ergens in Q1 2013 (en ZoE3 is aangekondigd).

Het beeldformaat is van 4:3 naar 16:9 gegaan en als Google Translate een beetje correct hebben ze de framerate van 30fps naar 60fps verhoogd :D (bron: Japanse ZoE HD site).

Wat comparison screens (PS2 vanboven, HD vanonder):

De tussenfilmpjes zien er ook gelikt uit in HD:

Alle beeldmateriaal is afkomstig uit ZoE2.

3. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
  4. Pegas

Leuk Bevonden:
    22
    Toch een trailer :eek:. Ik had vanmorgend even snel op Gametrailers maar ik vond hem niet. Thanks!

En de screens in m'n vorige post werken niet meer :'-(.

Valt me ook op dat er in de trailer of site nergens een woord gerept wordt over ZoE1.

5. Sasuke26

Sasuke26 Active Member

Leuk Bevonden:
    276
    Vet hoor. Lang geleden zeg dat ik deel 1 en 2 heb gespeeld op de Playstation 2. Deze HD collectie gaat er zeker komen.

6. Vicill

Vicill My Bubbles!

Leuk Bevonden:
    8
    Ziet er erg goed uit voor een HD Collection! Deze mag ook weer op mijn lijstje er bij. Wordt wel steeds groter zo. :)

7. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
  8. Pegas

Leuk Bevonden:
    22
    Bron: XBW

Mijn exemplaar is alvast gepre-ordered :cool:.

9. Dee0342

Dee0342 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik pre-order hem ook één deze dagen, weet alleen nog niet welk platform vanwege de Metal Gear Rising demo.

Het zal op beide wel goed te spelen zijn neem ik aan :)

10. Pegas

Leuk Bevonden:
    22
    Ik kom terug op mijn woorden, mijn exemplaar is besteld :cool:. Was vergeten dat de USA een CE kreeg en die is daar gisteren uitgekomen. Aangezien PS3 toch altijd regiovrij is heb ik die maar besteld.

De Vengeneance demo heb ik eigenlijk totaal geen interesse in (in tegenstelling tot de MGS2 demo die toen bij ZoE1 zat).

De demo krijgt trouwens op de 360 een aparte disc terwijl bij de PS3 versie deze mee op de disc van ZoE1 staat.

11. Zifnap

Zifnap Koehl en gecollecteerd

Leuk Bevonden:
    3.439
    Welke van de twee delen is eigenlijk het beste? Wellicht dat ik hier nog tijd voor vrij kan maken. Toch een beetje cult klassiekers die je gespeeld moet hebben...

12. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    2 schijnt veel beter te zijn. Heb beide delen hier liggen maar 1 nooit uitgespeeld. Deel 1 is wel extreem kort als ik internet mag geloven.

13. Dee0342

Dee0342 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vond deel 1 destijds geen ruk aan eigenlijks, deel 2 heb ik nog liggen maar niet aangeraakt sinds de aankondiging van de HD collectie.

14. Pegas

Leuk Bevonden:
    22
    Deel 1 is inderdaad zeer kort. In 6u moet je er wel door geraken op je eerste playthrough. Vond hem wel leuk, maar zelfs op die korte tijd wist de gameplay wat repititief te worden. Maar dat is dan het enigste wat ik er kan op aanmerken.

Deel 2 is gewoon op alle punten beter. Langer, minder repititief en gewoon cooler. En als je New Game+ doen wordt het gewoon vetter (als is dan één boss stukken moeilijk doordat je zo owned).

15. Dee0342

Dee0342 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
  16. Pegas

Leuk Bevonden:
    22
    IGN spreekt het echter tegen:
    En volgens een andere review gaat het vooral om de CGI filmpjes van ZoE2 (niet de gameplay en ook niet de anime cutscènes).

De andere reviews op Metacritic zijn ook iets positiever.

Ach, ZoE was nooit echt een hoogvlieger qua scores. Voor deel 1 niet.

17. Dee0342

Dee0342 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Blijf een beetje sceptisch na Silent Hill HD maar ik heb hem toch maar gereserveerd.

Wel jammer dat de frame rate niet op 60 gelocked is maar het zal vast wel beter zijn dan de PS2 versie :)

Laatst bewerkt: 3 nov 2012
  18. Dee0342

Dee0342 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
  19. Pegas

Leuk Bevonden:
    22

Achterkant met flyer/karton ding er rond.

Echte achterkant.

Enigste nadeel is de Franse taal in Canada die blijkbaar nog erger gepushed wordt dan hier in België 8). Gelukkig zijn de games in het Engels :p.

Beide games even gespeeld en moet zeggen dat beide mooi geup-scaled zijn. Ik snap niet waarom elke review zo negatief was over de graphics van deel 1. Ik vind deze eigenlijk vrij goed, zeker als je bedenkt dat ZoE1 een first-gen PS2 game was (toen was die game echt mooi). Natuurlijk kunnen de graphics zich niet meten met de hedendaagse game, maar dat de HD versie van ZoE2 ook niet terwijl die natuurlijk nog mooier is dan ZoE1. Van framedrops niets gemerkt in mijn korte sessies.

20. Dee0342

Dee0342 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dat is leuk maar de game had best op 60 FPS kunnen draaien.

Deel Deze Pagina