Dat is waar, de graphics hadden ook beter kunnen zijn maar persoonlijk heb ik er geen problemen mee dat het maar 30fps is. Je ziet het cijfer toch niet in beeld en eens je aan het spelen ben vergeet je het toch.
Eurogamer is dan weeral positief. Ze vinden het niet de perfecte HD rerelease maar ook niet de slechte en gameplay > graphics. Kan me helemaal in die review vinden al beter ik iets positiever over de graphics van ZoE1 (ok, de CGI anime ziet er inderdaad wel outdated uit).
Nog steeds geen reden dat het niet op 60 fps draait maar de 360 heeft tenminste nog een fatsoenlijke framerate.
Je zou zeggen van niet, maar zelfs de zwaarste PCs hebben moeite met de ZotE engine. Ook de 360 emuleert deze game. Emulatie is een bitch bij deze game.
Ik heb de mijne vandaag binnen gekregen en even een beginnetje gemaakt aan de eerste ZoE en ik heb daarnaast de demo van Metal Gear Rising gespeeld. MGR speelt erg lekker en dat parry systeem werkt perfect zodra je het onder de knie hebt, kijk erg uit naar februari 2013 :b:
Was vergeten dat deze net is uitgekomen! Ga eens kijken of ik deze morgen ergens op de kop kan tikken
Ik heb vandaag de eerste game uitgespeeld, erg eentonige game terwijl hij maar ongeveer 5 uur lang is. Gevechten waren wel erg goed gedaan en de boss fights waren daardoor erg leuk. Nu deeltje 2, ben benieuwd!
Heb zojuist deel 2 uitgespeeld en ik moet zeggen dat dit een veel beter deel is dan zijn voorganger maar ook deze game was kort. De boss battles waren subliem maar die voice acting was echt om te lachen
Ik heb de game nu ook binnen. Als eerste de demo van MGS gespeeld. Erg tevreden over. Daarna meteen aan de slag gegaan met ZoE1. Tot nu toe nog niks te klagen, maar goed.. Heb er ook pas een half uurtje in zitten . Ik ga nu maar eens verder en kijken hoe het mij bevalt.