Als een pet niet nerdy mag zijn moet je wel verplicht maken om de klep krom te maken en de pet net, en recht op het hoofd te dragen , anders krijg je weer dat ze de klep recht houden en de pet scheef dragen, pffff. Als iemand nou echt niet zonder XBOX kleren kan kun je die gewoon laten maken. Dat kan bij elke winkel voor promotiemateriaal.
Is btw ook handig als je iemand wilt ontmoeten die je van xbox live kent.. bijv je staat op het station.. doe ik gewoon een hoedje met <Furies> dr op.. scheelt een hoop zoeken
Met Everquest kun je gamecards halen,daar staat een serie nummer op die toets je in et voila je kunt weer een tijdje vooruit.
heej het spijt maar dit is dus echt alleen iets voor ONTZETTEND DIKKE VIEZE GORE NERDS jezus hoe kom je ook op het idee en dan komen we elkaar tegen op straat en boren we elkaar lekker in de reet damn krijg trouwens het idee dat ik gedelete ga worden maar ja
als ik aan t-shirts denk, dan denk ik niet meteen aan iemand in zn kont boren maar goed...ieder zn ding he
Ik heb een xboxlive pet en t-shirt.Ik vind het wel een hebbe dingIk heb trouwens nog 8 van die xboxlive t-shirtjes liggen hier.2 keer S 4 keer M 2 keer L maar onthoud goed dat als je een Amerika een M vraagt dat is het hier een nederland een L.Want ik heb een t-shirt gemeten met L die ik in Nederland heb gekocht. En dat t-shirtje uit amerika is zelfs iets groter dan die L uit nederland HOW WIERD IS THAT Dus pas op wat je zegt met je SIZE
als het nou echt mooie shirts zijn, strak vormgegeven enzo, dan denk ik dat het nog wel eens big bizz kan worden
Ze moeten gewoon autostickers gaan verkopen, zodat je auto (als je die hebt) er net zo uit kan zien als die XBOX opel astra in Rallisport Challenge
ze zouden ook is wat meer van die zooi eromheen moeten verkopen...bijv frontjes voor je mobiel...agenda's....( genoemde kleding ) enz.... als ze dat zouden doen, zal het veel verkocht worden ( naar mijn weten ) en dan heeft M$ fijn reclame....en dus meer doekoes
klopt, ik heb me voorgenomen iedereen die ik op straat tegenkom met een xbox live shirt, met zijn gamerstag en/of serienummer(?), in elkaar te slaan Nerds /edit Dit ga ik natuurlijk niet serieus doen, maar ik vind het gewoon dom, zielig en lelijk om met zoiets te gaan lopen
yep http://gearstore.xbox.com/default.asp?t=1 maar da zijn allemaal t-shirts en petjes met gewoon "xbox" erop gezet , als ik zoiets wil hebben maak ik het wel zelf
je kunt bij honig een schort bestellen met een naam op hahahaha loop iedereen met een honig schort rond met zijn tag erop een beetje van honig en een beetje van xbox hahahahaha
Tjonge jonge waarom is het nou weer nerd. Skaters zijn toch ook geen nerds omdat ze Element, Spitfire of andere skate merk T-shirts dragen. Ow ineens is iedereen met een system of a down, Ofspring of Pennywise T-shirt ook nerd. Waar slaat dat nou op. Ik bedoel je kunt toch ook gewoon zeggen ik zou het niet dragen. Maar om nou meteen je zo goed te voelen door het helemaal af te zeiken slaat nergens op. Lijkt mij wel een leuk idee, een T-shirt ofzo. Of ik het zou dragen is een ander iets, maar ik zou het wel leuk vinden als ik er iemand mee zag lopen. Waha wel lol een bumper sticker. Wordt je hele auto inelkaar gekickt omdat je net een clanlid aan flarden hebt geschoten.
LIJKT ME NIX !!! Als ik op straat zou lopen met INDI D op me mooie longsleeve en ik kom een mede-xboxliver, in zeeland, tegen (zijn er 2) moet ik konstant N00B, WEGPIRAAT, LOSER !!! aan horen en WEET JE NIET FRIENDLY FIRE IS !!! blijft staan dan zal ik t je uitleggen, terwijl er 2 mannen hun mouwen opstropen en op je af stormen dan denk ik dat ik ipv een trotse xbox live!-er een bewust doelwit word ...