hmm weet iemand een site hoe je de xbox demonteerd etc dan? ja openkrikken dat snap ik ook nog wel, maar hoe je dat doet zonder dat er schade aan buiten/binnenkant komt dat lijkt mij nl erg zonde v/h geld!
Shit kheb gevote zonder te lezen!! d8 dat t om een mod chip ging maar mijn vote gaat naar absoluut als ik er de skillsvoor had
Ik wil m'n Xbox ongeveer in dezelfde kleur blauw spuiten als die Xdoos op de foto in D.L's post.. maarre, ik wil wel eens weten waar je die blauwe ledjes kan kopen, en welke verf(/spuitbus) degenen die dit al hebben gedaan gebruikt hebben. Ik kan niet wachten totdat me 2de hands Xbox aankomt, zodat ik in 't weekend ff aan de slag kan gaan met het zoeken naar die Torx schroevendraaiertjes, die ik uit m'n Nokia 3210 tijd nog had liggen Als 1 van jullie dan zo vriendelijk zou willen zijn om ff zijn gebruikte verf te posten, die LEDjes komen later nog wel 's, wil m'n PC ook nog uitrusten met die dingen
Dat dacht ik ook, daarom heb ik 'n 2de handsje gekocht, zodat ik niet m'n eigen Xbox verknal, ik ben ook niet echt handig met dat soort dingen, maar ik ga 'm zeker weten omspuiten, en als ik het aandurf zet ik er nog blauwe ledjes in. En ach, het valt toch niet op als je zwart/donkergroene Xbox bij Microsoft binnenkomt in 'n mooie donkerblauwe kleur?
btw. zou ik zo'n "cold cathode" geval kunnen gebruiken om de Xbox jewel te verlichten? want als ik het zo bekijk op de modchipsites dan zal 't wel 'n geklooi worden met die molexstekkertjes, en netjes kabels wegwerken is niet mijn sterkste punt..
Ik wou dat ik het kon..dan had ik het cker gedaan! 1rst maar ff wat stikkers halen bij 'De Haan" (een reclame bureau bij ons in het dorp)
Het spuiten zal niet zo moeilijk zijn, maar echt gaten maken in je xbox zoals bij deze: zal ik niet zo snel doen, pas als ik goed om kan gaan met zo'n Dremel, hoewel het er wel ERG mooi uitziet maar toch zal ik eerder alleen de ledjes veranderen, maar dit ideetje zal wel in m'n hoofd blijven plakken.. ps. voordat m'n vragen helemaal ondersneeuwen (midden in de zomer?) kan er iemand antwoord opgeven?
Jazeker, alleen wil ik m'n garantie behouden. Heb mijn controller al wel eenkleurtje gegeven. Zilver. En heb straks toch stickers dus modden is out of the question.