1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Zullen Microsoft en Nintendo ooit Sony kunnen verslaan??

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door CaptnCook, 14 jan 2004.

1. killaz

killaz Active Member

Leuk Bevonden:
    43
    rekenfoutje: 70 miljoen consoles en 500 miljoen spellen, 7 a 8 spellen per console zijn er dan verkocht lijkt mij dan. :cool:

2. The Forest

The Forest Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Kzal mij hier waarschijnlijk een ongeloofelijke woede op de hals halen maar ik zal toch maar eventjes mijn mening posten.
    De Xbox is een goed dingetje maar de enigste reden dat ik hem verkies boven mijn PS2 is vanwege de harde schijf & de veel betere specs. De multiplatforms haal ik altijd op mijn Xbox maar bij de exclusives heb ik toch een grotere voorkeur voor mijn Cube (alleen maar exclusives) en de PS2(Resident Evil, Final Fantasy, Silent Hill 3, Dark Chronicle,...).
    De enigste xbox-exclusive die ik goed vond was Kotor (en die was niet eens exclusief, het was enkel zo dat ie te zwaar was voor de PS2) en in de toekomst -exclusives ben ik alleen geintreseerd in BC, Fable, Sudeki en Jade Empire(voor die laatste geld trouwens hetzelfde verhaal als voor Kotor)
    Als de PS3 een harde schijf(wat waarschijnlijk het geval zal zijn) heeft en specs die vergelijkbaar (wat zo goed als zeker is, want ze zullen ongeveer gelijktijdig uitkomen) zijn met die van de Xbox2 of zelfs beter (want MS wil zijn console eerder uitbrengen) dan kan ik mij geen enkele reden bedenken om nog een Xbox2 naast mijn (toekomstige) PS3 in huis te halen.

3. Kane

Kane Xcusses voor de post

Leuk Bevonden:
    2
    veel ps2's zijn van casual gamers... echte gamers spelen ook wel eens op andere consoles, en komen er zo achter dat die andere consoles beter zijn..

4. Loserkid

Loserkid Game freak

Leuk Bevonden:
    0
    Over de spellen ben k het niet eens(dat sony de troef heeft van goede spellen) k zeg: xbox heeft het beste sportspel(top spin) beste racespel(pgr2, uhm nouja totdat GT4 komt, maja komt we lgoed) en gewoon veel goede spellen. Mensen zien ook dat veel developers van de ps2 nu OOK naar de xbox komen. Het zal gewon gaan om de marketing en die is bij beide bedrijven goed. K denk wel dat sony wint op kort termijn, aangezien al die gasten die nu een ps2 hebben tog voro de ps3 zullen gaan(grootste gedeelte dan), k geef microsoft op langer termijn meer kans(bij de xbox :cool:. Nintendo schrijf ik af, al zullen ze ALTIJD blijven verkopen, nintendo hoort er gewoon bij, en er zullen altijd genoeg mensen blijven die hem kopen(evt als 2e consule zoals ik zelf)

Deel Deze Pagina