Zware mishandeling na natspuiten met een waterpistool

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Blaauw, 2 jun 2003.

  1. Blaauw

    Blaauw Nobody likes us.....

    Berichten:
    913
    Leuk Bevonden:
    1
    Mishandeling na spuiten met water

    Een onbekend gebleven automobilist heeft zaterdagmiddag in Vlaardingen een 12-jarige jongen die samen met vriendjes met waterpistolen in de weer was, zwaar mishandeld.
    De jongens spoten water naar voorbijrijdende auto's op de Albert Schweitzersingel-Aletta Jacobskade.

    Volgens de politie stapte een door een waterstraal geraakte automobilist uit. Hij gaf het Vlaardingse joch een vuistslag in het gezicht, liep terug naar zijn auto en vervolgde zijn weg. De jongen moest met een gebroken neus en een zware hersenschudding naar een ziekenhuis worden gebracht.

    De politie Rotterdam-Rijnmond zoekt getuigen van de zware mishandeling.
     
  2. Hordo

    Hordo Wormen! XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.917
    Leuk Bevonden:
    21
    Tja slechte zaak dit natuurlijk. Water lijkt me nou niet bepaald iets ernstigs en beetje dom als je daarvoor een kind gaat slaan. Ligt wel aan de situatie ook, maar zoals ik het lees volkomen loos, je gaat geen kinderen slaan.

    Toch blijft er in me achterhoofd iets spoken dat het misschien van kwaad naar erger gaat, eerst waterspuiten, dan sneeuwballen tegen auto's gooien, dan stenen van de brug afgooien, etc. Moet natuurlijk ook niet vergeten dat dit gevaarlijk kan zijn voor de automobist.

    Maarja misschien pakken ze die gast nog en komen we erachter wat hem bezielde.
     
  3. Blaauw

    Blaauw Nobody likes us.....

    Berichten:
    913
    Leuk Bevonden:
    1
    Denk niet dat je en waterpistool kunt vergelijken met stenen gooien... beetje raar. Lijkt mij gewoon een typisch geval van opgekropte woede en triest gedrag... je gaat toch geen kind een gebroken neus en een zware hersenschudding slaan omdat ie water op je auto spuit..
     
  4. Hordo

    Hordo Wormen! XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.917
    Leuk Bevonden:
    21
    Inderdaad dat vind ik ook triest, je gaat niemand mishandelen om zoiets wat als spelen bedoelt is.

    Maar je moet wel onthouden dat het van kwaad van erger kan gaan met zulke dingen. Hier in Lelystad hadden ze namelijk stenen van de brug afgegooid dwars door de ruit van een auto. Tja misschien beginnen die dingen klein.. Dit wijkt trouwens beetje af van de eigenlijk topic maarja, Ook wil ik wel eens weten wat de preciese situatie was.
     
  5. Blaauw

    Blaauw Nobody likes us.....

    Berichten:
    913
    Leuk Bevonden:
    1
    Meer over de situatie weet ik ook niet, ik was er niet bij.
    Ik werd alleen heel kwaad toen ik dit las, maar ik weet de verder toedracht ook niet.
     
  6. Mirik

    Mirik XBW Bazin XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.476
    Leuk Bevonden:
    3
    Tja, maar het is water. Je kan niet zomaar weten dat het ook erger wordt van te voren. Dat is zoeits als een moordenaar doodmaken voordat hij vermoord. Je kan het niet weten?

    Tolerantie hé? Sommige mensen hebben daar 0 van. Zielig.
     
  7. Hordo

    Hordo Wormen! XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.917
    Leuk Bevonden:
    21
    Ach ja, waarschijnlijk direct gevolg van de triester wordende samenleving.. :mad:
     
  8. Zexy.Poo.Maker

    Zexy.Poo.Maker OK, I´ll Sign Ur BR

    Berichten:
    348
    Leuk Bevonden:
    0
    Er was toch ook een half jaar terug een jongen doodgeschoten omdat hij een sneeuwbal naar iemand toegooide. Het zijn kinderen die onschuldige dingen doen, mensen die dit een reden vinden voor mishandeling of voor moord zijn echt gek :mad:
     
  9. Hordo

    Hordo Wormen! XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.917
    Leuk Bevonden:
    21
    Niet dat ik die gebeurtenis goedkeur, maar er zijn serieuse problemen in die wijk waar dat gebeurde. Kan weer opgekropte frustratie zijn, die gast die was neergeschoten was bij zo'n kleine bende straatschoffies die iedereen terroriseerde enzo..
     
  10. Blaauw

    Blaauw Nobody likes us.....

    Berichten:
    913
    Leuk Bevonden:
    1
    Nou volgens mij is dat niet echt waar wat je zegt Ugamer, dat jongetje wat toen is doodgeschoten was gewoon een heel normaal en rustig jochie. De wijk waar het gebeurde is nou ook niet de meest slechte wijk van Rotterdam dus ik ben benieuwd waar je die informatie vandaan hebt??
     
  11. Hordo

    Hordo Wormen! XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.917
    Leuk Bevonden:
    21
    Informatie werd later op TV geshowed in reportage hoe slecht het wel niet was gesteld in die wijk. Was een No-Go area zoals Pim ze typeerde. Veel criminaliteit etc.
     
  12. Blaauw

    Blaauw Nobody likes us.....

    Berichten:
    913
    Leuk Bevonden:
    1
    Dus omdat er veel criminaliteit in een wijk is moet je maar gelijk erop los schieten of rammen als EEN KIND iets doet??

    Lijkt me nou niet echt....
     
  13. Hordo

    Hordo Wormen! XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.917
    Leuk Bevonden:
    21
    Nee dat zeg ik niet, ik zeg alleen dat de situatie dan zelf gecreeerd kan zijn waarin zoiets kan gebeuren. Kijk als ik elke dag in angst zou leven, niet over straat zou kunnen, werd bestolen etc dan zou ik het ook niet meer weten. Maybe dat die autorijder al zoiets had gehad en het niet meer kon hebben dat ze ook ngo een sneeuwbal tegen zijn auto gooide.

    Tja je moet natuurlijk nooit iemand neerschieten, maar sommige mensen zijn daarvoor gevoelig in zulke situaties, die breken dan en doen zoiets.
     
  14. Blaauw

    Blaauw Nobody likes us.....

    Berichten:
    913
    Leuk Bevonden:
    1
    Ugamer, ik heb echt het idee (sorry hoor) dat je niet spoort.
    Heb jij zelf vroeger als kind nooit dingen gedaan als dit? Dat kan ik me niet voorstellen, stel je voor dat ze jou dan hadden doodgeschoten omdat iemand ff niet helemaal in zijn hum was??

    Zouden je ouders dan ook gezegd hebben: "nou ja misschien heeft ie die situatie zelf gecreerd"
     
  15. Schranseman

    Schranseman Heeft altijd honger

    Berichten:
    205
    Leuk Bevonden:
    0
    ik reed zaterdag om een uurtje of zes over de a28, stonden er twee van die mannetjes vanaf een viaduct op de snelweg te zeiken.

    vond ik wel geestig. ik kan er gelukkig om heen rijden.
     
  16. Zilverpijl

    Zilverpijl GT: MVP4Riaz

    Berichten:
    590
    Leuk Bevonden:
    11
    Dit is echt te triest voor woorden. Dit zijn gewoon normale dingen die spelende kinderen doen. :mad: :mad: :mad:
     
  17. Hordo

    Hordo Wormen! XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.917
    Leuk Bevonden:
    21
    Maybe. Het is triest maar zo is het nou eenmaal. Ik weet dus niet waarom dit is gebeurd, maar stel dat het ging om een paar schoffies die de hele tijd al iedereen terroriseerde dan kan ik zeggen dat het zelf gecreerd kan zijn.

    Anders is het gewoon triest van die gast. En ja ik heb die dingen natuurlijk ook gedaan. Maar het gaat om het verband. Tolerantie daalt, en daar is dit waarschijnlijk een direct gevolg van.

    Klinkt gek maar ik wil gewoon weten waarom die man het heeft gedaan voordat ik hem hier triest ga noemen. Wat waren zijn motieven?
     
  18. 70ffL1n3

    70ffL1n3 God among insects

    Berichten:
    29
    Leuk Bevonden:
    0
    volkomen terecht, die irritante klere ventjes met hun super sookers. :p
     
  19. Blaauw

    Blaauw Nobody likes us.....

    Berichten:
    913
    Leuk Bevonden:
    1
    7OffL1n3, moet je nou ff langskomen met die grote b#k van je zullen we es ff kijken wat voor figuurtje we van jou kunnen vouwen, waarschijnlijk ben jij zo'n 16-jarige kleuter die denkt dat ie stoer is door dit soort dingen te zeggen, maar dan heb je aan mij de verkeerde ventje.
     
  20. Ik vind het ook niet kunnen, dat je kinderen zo gaat mishandelen.

    Maar ik vind wel dat die kinderen niet met water op mensen moeten spuiten, want dat doen ze ook wel eens bij mij als ik op de fiets zit en dat is erg frustrerend.

    Maar zoals ik al zei, niet slaan, maar schelden!:D :+
     

Deel Deze Pagina