1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Zwart/Wit Beeld

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Nappa, 21 nov 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Je moet de rood blouw groen aansluiten op AV1 nog een keer proberen de andere rood wit ook in av1 (de rest kan bungellen) HDTV om schakelen maar eerst de 360 in de dash op Pal-60 al vorens je hem op hdtv zet
     
  2. Toyota Yaris

    Toyota Yaris Superstar member

    Berichten:
    741
    Leuk Bevonden:
    0
    Fardo heeft volkomen gelijk, ik had de Amerikaanse (Duh!) handleiding gelinked, waarschijnlijk woon je in Belgie (als ik de Philips website mag geloven ivm landen waar dit type tv verkocht wordt). Dus de handleiding:
    http://www.p4c.philips.com/files/4/42pf9936_37/42pf9936_37_dfu_fra.pdf (geen Nederlandse kunnen vinden) en daar zie je op pagina 10 inderdaad dat je AV1 moet gebruiken om de tulpen van de kabel rechtstreeks aan te sluiten op ingang AV1, dus de 3 component beeld kabels (rood, groen, blauw) en voor het geluid gebruik je wit en rood (van het tweede setje) ook op AV1.
     
  3. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Eerst naar de dashboard gaan voor je het spel start ... schuifje op tv --> system blade --> settings --> TV --> Pal-60 --> Vervolgens HDTV schuifje omhoog 720P kiezen --> gears of war spelen
     
  4. Nappa

    Nappa Active Member

    Berichten:
    31
    Leuk Bevonden:
    0
    hoe krijg ik 5 uiteinden in AV1 ?
     
  5. Nappa

    Nappa Active Member

    Berichten:
    31
    Leuk Bevonden:
    0
    Maar ik heb zeg maar wel beeld allleen zwart wit :/ en als ik die groene rode blauwe in de scart doe en in AV1 doe .. en daarna wit en rood in de main geluid kanalen. Dan werkt het geluid goed en zie ik beeld .. ALLEEN ZWART WIT :D
     
  6. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    in de scart moet geel wit rood

    pak de handleiding van je tv en kijk waar je je hdtv ingangen zitten
     
  7. Toyota Yaris

    Toyota Yaris Superstar member

    Berichten:
    741
    Leuk Bevonden:
    0
    Nappa heb je aan de onderkant nu wel of geen component aansluitingen op de tv? Dus heb je een rode groene blauwe ingang op de tv? En kloppen de aansluitingen op je tv met de beschrijving in de handleiding? Kun je eventueel een foto maken van de aansluitingen (alle) op de tv en deze ff linken zodat Fardo en ik precies kunnen zien waar je het nu precies over hebt. Want ik heb echt het idee dat we langs elkaar door praten.
     
  8. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    het beste kan je even de handleiding pakken van je tv :eek:
     
  9. Nappa

    Nappa Active Member

    Berichten:
    31
    Leuk Bevonden:
    0
    ben de handleiding ff kwijt :D

    ik heb GEEN blauw groen rood uitgangen op de tv!

    kon 1 van jullie nou ff zo langs komen en alles komen fixen :D :D
     
  10. Toyota Yaris

    Toyota Yaris Superstar member

    Berichten:
    741
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb je ook niets aan de (franse) handleiding link die ik enkele berichten geleden heb gelinked?
     
  11. Nappa

    Nappa Active Member

    Berichten:
    31
    Leuk Bevonden:
    0
    Achja het is ook al laat nu,

    Hier ff een conclusie:
    Ik vind het zo raar dat ik wel zwart wit beeld kan krijgen met goed geluid en ook gewoon kan spelen maar hoe ik aan kleur kom .. geen idee.

    Ik heb dus waarschijnlijk die groene blauwe rode kabeltjes niet nodig.

    Als ik dus de gele rode witte erin doe.. krijg ik 2 sec SCHERP beeld zoals het hoort dus .. en daarna een blauw/paars flikkerend beeld. Dit heb ik btw niet als hij op PAL-50 staat! Dit krijg ik alleen wanneer hij op PAL-60 staat. Heeft het iets met de dpi stand te maken?

    Ik wil jullie allemaal bedanken voor jullie hulp ik hoop dat het nog gaat lukken :mad:
     
  12. Toyota Yaris

    Toyota Yaris Superstar member

    Berichten:
    741
    Leuk Bevonden:
    0
    Nappa 1 tip: geef niet op en zoek die blauw rode groene ingang, die moet er echt wel opzitten, kan bijna niet anders bij een plasma tv van dat formaat van Philips. Dan krijg je namelijk echt een veel veel veel beter beeld. En doe mij (en hoogstwaarschijnlijk Fardo ook) een plezier en zoek de handleiding OF check de handleiding die ik heb gelinked in de thread. Nou in ieder geval welterusten, ik moet morgen weer vroeg op! :D
     
  13. twi

    twi Active Member

    Berichten:
    705
    Leuk Bevonden:
    5
    Laatst bewerkt: 22 nov 2006
  14. Matrix

    Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.643
    Leuk Bevonden:
    1.471
    Er zijn dus twee opties Nappa:

    Geel + Rood&Wit = al dan niet los of in het scartblok voor een gewoon signaal, zet je kabel op TV

    Rood&Groen&Blauw + Rood&Wit = HDTV signaal, die moeten dus in AV1, elke kleur op de juiste plaats (let dus op de letters er rechtsboven, zie de tekening hierboven, Rood&Wit is dus audio voor de duidelijkheid). Daarnaast moet je het blok op je kabel zetten op de HDTV stand.

    Jouw plasma-tv is een HDTV. Dús dan moet je in je system settings je xbox dus ook zetten op 720p (als die laatste en beste optie gebruikt). Met pal-50 en 60 moet je eens even kijken welk van beide het beste werkt. Maar 60 moet hij aankunnen.
     
  15. twi

    twi Active Member

    Berichten:
    705
    Leuk Bevonden:
    5
    Met daarbij natuurlijk 2 kanttekeningen:

    De oplossing Geel + Rood & Wit is veel slechtere kwaliteit dan de oplossing Rood & Groen & Blauw + Rood & Wit. In dat laatste geval dus niet de fout maken die gele die samen met Rood & Wit (audio) zit aan te sluiten op de TV.

    Daarnaast nog de opmerking dat er blijkbaar dus ook een VGA alternatief is.
     
  16. Nappa

    Nappa Active Member

    Berichten:
    31
    Leuk Bevonden:
    0
    Nou heel erg bedankt dat jullie mij willen helpen maar ik heb 3 scart ingangen en niet allemaal van die ronde uitgangetjes :mad:

    ik zal vanmiddag even fotos maken!
     
  17. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    dan heb je het verkeerde type nummer van je tv opgegeven :eek:

    Ik denk dan dat je tv slechts 50Hz ondersteund en dat betekend dat je Gears of War niet kan spelen, omdat jouw tv deze frequentie niet aan kan
     
  18. Nappa

    Nappa Active Member

    Berichten:
    31
    Leuk Bevonden:
    0
    het is toch egt dezelfde tv :x
     
  19. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Kan je het boekje zoeken?
     
  20. Nappa

    Nappa Active Member

    Berichten:
    31
    Leuk Bevonden:
    0
    Zal ik vanmiddag doen en ik ga vanmiddag fotos maken en dan maar hopen dat het gaat lukken.

    Maar is het niet raar dat ik wel beeld krijg op PAL-60 met die groene kabel en geen beeld krijg met die gele kabel op PAL-60 ? als ik gewoon ff kleurtje erbij heb :D dan benk blij
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina