1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multiplayer] Call of Duty: Black Ops

Discussie in 'Algemeen' gestart door PowerLines, 11 nov 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MetalSonic

    MetalSonic MetalSonicNL

    Berichten:
    4.536
    Leuk Bevonden:
    0
    Wil net zeggen, zoiets is echt niet lastig, als de tegenstander de één naar de andere killstreak gebruikt en ook nog wat rond zoekt dan neemt alleen je aantal deaths toe.
     
  2. Ik had jou al toegevoegd van een ander topic geloof ik

    Chicharito l14l
     
  3. TobiasBB

    TobiasBB "Great banter"

    Berichten:
    1.918
    Leuk Bevonden:
    198
    Ik had daarnet echt iets grappigs, ik killde een enemy die net een care package gooide zat er een rc-xd in. Veranderde ik die care package met hardline pro naar een gunship!8)
     
  4. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    |:-

    Dat klinkt logischer
     
  5. EagleScream

    EagleScream Active Member

    Berichten:
    588
    Leuk Bevonden:
    0
    echt een geweldige perk, had eens 2 keer in 1 potje counter uav-> gunship
    heb wel het idee dat het in 1 potje steeds hetzelfde is.
    heb vaak in hetzelfde potje 3 keer dat het van auv naar napalm gaat of van napalm naar uav.
     
  6. Drzapper

    Drzapper Active Member

    Berichten:
    98
    Leuk Bevonden:
    0
    Zo zo, netjes _O_
    Ik weet nog wel dat ik 2 jaar geleden in WAW steeds scores had van 20-1. :9
     
  7. Erwin van..

    Erwin van.. PSN: F1anatic

    Berichten:
    937
    Leuk Bevonden:
    6
    Zeker op Dome? :p
     
  8. Drzapper

    Drzapper Active Member

    Berichten:
    98
    Leuk Bevonden:
    0
    Oeps, bedoelde 1-20 :+
    Op Dome inderdaad.
     
  9. HaRrIeHaKkEr

    HaRrIeHaKkEr PSN: Zwaarface

    Berichten:
    973
    Leuk Bevonden:
    0
    Speel met een vriend die is nog rookie level 17 ik zelf ben 1ste prestige level 47 iemand zin om mee te doen vanavond 7 uur ongeveer? voeg me toe HaRrIeHaKkEr
     
  10. OscarJ

    OscarJ Hip-Hop.

    Berichten:
    2.563
    Leuk Bevonden:
    0
    Nog best netjes van je broertje:+
     
  11. Haha, ja viel me wel mee inderdaad. Ik laat hem ook vaak combat training spelen op het makkelijkste niveau. Hij weet al aardig hoe het gaat
     
  12. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    oh god, komt die sniper en shotgun discussie weer terug :lol:?

    Enigste dat ik erop te zeggen heb is: als je mensen nog steeds 'noob' 'slecht' of wat dan ook noemt bij Black Ops heb je echt niets te doen. Shotgun is hier enorm in het nadeel en je moet heel slim spelen wil je goeie scores halen.
    Stakeout is echt awesome. Heb nu al 500+ kills met dat ding.
    Alleen erg jammer van de wapen attachments, had wel wat meer van mij bij gemogen.
     
  13. Zegt ook niemand dat het nu voor noobs is, maar bij de vorige call of duty's was het wel zo. En zie daar, nu kom je nog nauwelijks mensen tegen die een shotgun gebruiken.

    Het is gewoon zo dat een groot deel zich geen raad weet met een normaal wapen en daarom maar rondrennen met een shotgun. Nu dat niet meer zo makkelijk gaat pakken ze een normaal wapen en leren ze leven met een 1.0 k/d
     
  14. GundamBlade

    GundamBlade Broken,Beat&Scarred

    Berichten:
    259
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zie sommige mensen mij van een best afstandje in 1x neerblaffen met een Spas. Als ik dat zelf doe, maakt niet uit hoe dichtbij ik sta en hoe recht ik schiet, ik moet zeker 2/3x knallen voordat er iemand neer is... behalve als ik zowat tegen de enemie aan sta. Ik vind het maar crapdingen in dit spel... Ik gebruik voornamelijk Aug met Red Dot.
     
  15. Haha, dat is misschien ook de reden waarom ik een hekel heb aan shotguns. Mij lukt het nooit maar andere altijd in 1x. Daarom pak ik lekker een gewone assault wapen en dat gaat ook meer dan prima
     
  16. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Dat het jou niet lukt, wil niet zeggen dat het kutwapens zijn :p
    Ik vind het wel heel simpel om te zeggen dat je met een shotgun een hogere K/D hebt want vanaf 10 meter kill je iemand al niet meer. Subs/AR's zijn zoveel beter, maar dat maakt het voor mij alleen maar leuker om dan met 35-12 bovenaan te staan van het team :)
     
  17. Lijpe Mocro

    Lijpe Mocro Active Member

    Berichten:
    5.998
    Leuk Bevonden:
    839
  18. Tja, als het mij niet lukt dan wie wel? :confused:

    :p
     
  19. gaming4life

    gaming4life yordi

    Berichten:
    1.004
    Leuk Bevonden:
    0
    De meeste wapens in black ops online vind ik zwaar kut, je raakt vanzelf zo aan de guns gewend dat je vanzelf de terugslag erg irritant vind en erg gaat misschieten,
    nu heb ik eindelijk mn lekkere gun gevonden, zon pm63 ding ofzo, heel erg klein geweertje, grip opgezet, en lekker knallen, nu tenminste weer elk potje meer kills dan deaths.


    Maar ik had een paar vragen over prestigen:

    1.Als ik nu al mijn layers koop zijn die bij een nieuwe prestige dan weer weg?

    2.Als ik een mooie emblem maak, en die in mn playercard zet, staat die mooie emblem erdan nog bij de volgende prestige in mn playercard?
     
  20. LocKuM

    LocKuM Active Member

    Berichten:
    3.171
    Leuk Bevonden:
    52
    File share?
    Wil wel even checken.

    @gaming4life
    Je behoud de layers en emblem gewoon, je verliest wél al je geld, camo's, wapens etc. Dus als je gaat prestigen spendeer voordat je het doet eerst al je geld aan layers, emblems en titels.
     
    Laatst bewerkt: 28 nov 2010
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina