1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De Grote Voetbaldraad [Tussenstanden, Uitslagen en Discussies] [Deel 13]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door JoJo, 1 nov 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. JoJo

    JoJo ☆☆☆

    Berichten:
    1.309
    Leuk Bevonden:
    0

    Welkom in het 13de deel van De grote voetbal draad waar iedereen zonder spoilers gewoon kan praten over tussenstanden en uitslagen.

    [​IMG]

    De algemene thread: Klik!

    Het vorige deel:

    klik!

    Voor Voetbalnieuws:

    V-Bal
    Elf
    Voetbalzone
    Voetbal International
    Voetbalprimeur
    Goal[Engelstalig]
    KNVB
    Sportone
    Ajax
    PSV
    Feyenoord
    FC Update
    www.voetbal.nl

    Bovenstaande linkjes komen uit het vorige deeltje en als er iemand is die vind dat er nog aan aantal bijmoeten PM je ze maar, dan voeg ik ze ff toe. :)

    Supportersverenigingen



    En nog een boodschap tot slot;

    • Let erop dat je niet gaat crossposten met de andere voetbaldraad :)
    • In de andere draad willen we dus geen uitslagen tegenkomen!

    Zo, have fun! _0/



    De voorspelling van de xbw-ers. welke top 4/5/6/7 komt het dichtstbij:cool:

    Nerazurri

    1. Ajax
    2. PSV
    3. AZ
    4. Feyenoord
    5. Vitesse
    6. Heerenveen
    7. Twente

    viktortje007

    1.PSV
    2.Ajax
    3.Feyenoord
    4.Heerenveen
    5.Fc Twente
    6.NEC
    7.AZ

    Shin David

    1. Ajax
    2. PSV
    3. Twente
    4. Feyenoord
    5. Heerenveen
    6. AZ

    Nitram
    1. Ajax
    2. Twente
    3. Feyenoord
    4. PSV

    pacboyslim

    1. Feyenoord
    2. Ajax
    3. PSV
    4. Heerenveen
    5. AZ
    6. Twente

    COOKIE X

    1. Ajax
    2. PSV
    3. Heerenveen
    4. FC Twente
    5. Feyenoord
    6. AZ


    Tyrant

    11. NEC

    Post overgenomen van Cookie uit het vorige deel en deels zelf aangepast
     
    Laatst bewerkt: 2 nov 2008
  2. *NERAZZURRI*

    *NERAZZURRI* Active Member

    Berichten:
    1.016
    Leuk Bevonden:
    12
    Hou toch eens op met die bullshit. Ik haat het om steeds op geluk en pech te letten en probeer er ook zo min mogelijk over te zeiken, maar Ajax heeft de laatste maanden onvoorstelbaar vaak DIKKE PECH gehad. Vanavond hadden ze inderdaad een avond niet te klagen qua arbitrage en gemiste kansen van Twente (gelijkspel was absoluut een terechte uitslag geweest), maar het heft elkaar uiteindelijk toch wel op. Zo gaat het altijd en overal en om dan meteen weer dat GEZEIK over lucky Ajax aan te moeten horen komt me echt keihard te strot uit. Selectieve geheugens idem dito.
     
  3. Pascal

    Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

    Berichten:
    2.545
    Leuk Bevonden:
    57
    Heerlijk weekendje weer, zowel Barça als Ajax de volle puntjes gepakt.

    Heerlijk dat Barça gewoon relatief makkelijk de puntjes had gepakt op dat erbarmelijke veld. Toen ik de eerste paar secondes naar dat sompige kapotte veld keek hield ik m'n hart vast maar gelukkig zegevierde toch die klasse weer. 1-4. Luque kwam er nog ff in voor Malaga, maar was in die paar minuten die hij mocht spelen compleet onzichtbaar.

    Dat gelul over lucky Ajax wordt ik ook altijd een beetje moe van. Zo'n vent van m'n afdeling op werk die voor AZ is kwam er afgelopen week ook weer over mekkeren.
     
  4. Elgee

    Elgee Active Member

    Berichten:
    1.864
    Leuk Bevonden:
    1
    Helemaal waar, daarom zeg ik ook dat dat woord blijkbaar (sarcastisch) bij Ajax hoort en dat dat maar gezegd wordt als Ajax wint wanneer de tegenstander veel kansen had..

    Al hebben we wel een mascotte die Lucky heet, mja. :+
     
  5. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.814
    Valencia verloren! \o/, Barca 3 punten gepakt. :cool:

    Liverpool ook verloren van Spurs, wat een verschil nu zonder Ramos, al heb ik er niks aan, Arsenal toch verloren en volgende week tegen Manchester zal ook wel een drama worden. :'-(
     
  6. Elgee

    Elgee Active Member

    Berichten:
    1.864
    Leuk Bevonden:
    1
  7. Fisichella

    Fisichella swangate.nl

    Berichten:
    886
    Leuk Bevonden:
    29
    NAC heeft vorig jaar ook zo gespeeld als hoe Ajax nu heeft gespeeld. Toen werd er steeds gezegd dat het geluk was en dat het helemaal niet kon wat NAC deed. Dus dan is lucky Ajax in dit geval wel op zijn plaats.

    Mooie overwinning van NAC tegen een zware tegenstander, maar weer zo'n onnodige rode kaart :mad: Alle kaarten die NAC krijgt komen door stommiteiten, niet alleen die rode van Mtilliga en Lurling maar ook Amoah en Penders pakken geregeld kaarten voor mekkeren o.i.d. De enige die af en toe nog eens een 'nuttige' kaart pakt, is vd Leegte. Jammer, want dit gaat waarschijnlijk punten kosten en is totaal niet nodig.

    Maar NAC is iig weer gedeeld koploper :thumbs:
     
  8. Shin David

    Shin David Ajax Amsterdam

    Berichten:
    3.000
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat is ook echt hetzelfde.:confused: Wat een vergelijking weer. NAC had vorig jaar de 12e begroting ofzoiets met middelmatige spelers. Wisten wij veel dat het zo'n goed collectief was. Dan denk je eerder aan geluk dan als Ajax zo speelt, een club met veel meer geld en betere spelers. Maar goed, iedereen denkt meteen "Lucky Ajax" omdat dat vroeger zo was maar de laatste jaren hebben we bar weinig geluk gehad.
     
  9. Fisichella

    Fisichella swangate.nl

    Berichten:
    886
    Leuk Bevonden:
    29
    Maar Ajax is niet zo goed, omdat ze zo goed kunnen verdedigen. Hun kwaliteiten liggen in de aanval. Daar hebben ze de mooie voetballers lopen. Als Ajax moet verdedigen, zie je hoe onzeker ze achterin zijn. Als ze het dan wel redden, vind ik dat meer geluk dan kwaliteit.
     
  10. Shin David

    Shin David Ajax Amsterdam

    Berichten:
    3.000
    Leuk Bevonden:
    0
    We hebben thuis in de competitie, beker en UEFA cup nog geen goal doorgelaten.
     
  11. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.008
    Leuk Bevonden:
    9.570
    Klote, echt klote dat Liverpool heeft verloren. Al vind ik het wel leuk om te zien hoe het Redknapp effect plaatsneemt.
     
  12. Fisichella

    Fisichella swangate.nl

    Berichten:
    886
    Leuk Bevonden:
    29
    En uit dus al 10, dat zegt dus wel wat over de wisselvalligheid achterin. Bovendien speelt Ajax thuis heel aanvallend en kan de tegenstander niets creëeren en zie je dus dat de kwaliteit daar op het aanvallen ligt. De aanval is de beste verdediging en bij Ajax gaat dat dus wel op.
     
  13. *NERAZZURRI*

    *NERAZZURRI* Active Member

    Berichten:
    1.016
    Leuk Bevonden:
    12
    Ik vond Urby gisteren trouwens uitstekend spelen. Pakte veel ballen af op pure duelkracht en inzet, paar goeie voorzetten en corners en ging voorop in de strijd. Ik wist niet wat ik zag, maar hij neigde weer even naar dat talent wat ie ooit was.

    @ Elgee: Oh, je bedoelde het sarcastisch (was me ontgaan). Excuses. Was overigens niet bedoeld om je persoonlijk aan te vallen, maar dat begreep je hopelijk wel.
     
  14. *NERAZZURRI*

    *NERAZZURRI* Active Member

    Berichten:
    1.016
    Leuk Bevonden:
    12
    Liefhebbers? Die zijn er vast wel weer:

    [yt]fcDf3a8qTto[/yt]

    Schijnt een heerlijke wedstrijd te zijn geweest. Ik heb het helaas niet gezien :mad: En Maicon: wat een BEEST is die man toch. Volgens mij al vier of vijf keer gescoord dit seizoen, en allemaal heerlijke goals. Dat voor een rechtsback.
     
  15. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Feyenoord 2-0 voor. Respect.
     
  16. Boertje_PSV

    Boertje_PSV Hedde druksop

    Berichten:
    980
    Leuk Bevonden:
    11
    heel m'n toto verneukt:x

    alweer 3-0, best lekker ingeschoten van Makaay;)..
     
  17. Nitram

    Nitram BiA!

    Berichten:
    1.501
    Leuk Bevonden:
    0
    4-0!!!

    _O_

    Dit hadden we nodig.
     
    Laatst bewerkt: 2 nov 2008
  18. *NERAZZURRI*

    *NERAZZURRI* Active Member

    Berichten:
    1.016
    Leuk Bevonden:
    12
    Feyenoord helemaal los 8)

    Het 'Always look on the bright side of life' klinkt nog wat knullig uit het Feyenoordvak overgens :+
     
  19. VooDoo300

    VooDoo300 010

    Berichten:
    1.780
    Leuk Bevonden:
    6
    gewoon goed om eindelijk eens een overwinning te behalen. het is dan wel niet tegen de beste tegenstander maar zeker heel goed voor het zelf vertrouwen.
     
  20. *NERAZZURRI*

    *NERAZZURRI* Active Member

    Berichten:
    1.016
    Leuk Bevonden:
    12
    En een uitwedstrijd!

    Keurige overwinning en mooie goals.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina