1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Reusachtig Ruige Race Mania Challenge! -RRRMchallenge!! (in Halo 3)

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door Xguus, 13 feb 2008.

  1. Xguus

    Xguus GeBOKt!

    Berichten:
    933
    Leuk Bevonden:
    0
    INTRO
    Na het grote succes van de MMM3challenge en van de DDDTM2challenge en na de vele onofficiele tournamenten met de Race Mania formule, is het nu officieel tijd voor de allernieuwste spectaculaire variant in de reeks: Reusachtig Ruige Race Mania Challenge!!! :thumbs:

    [​IMG]

    RACE MANIA?
    Race Mania is een concept in Halo 3. In plaats van het vechten, race je nu tegen 7 anderen in een mongoose om te overleven en als eerste de finish te halen! Het idee van racen in Halo 3 is niet nieuw, maar deze banen zijn gemaakt met oog op een hoogst haalbaar sensatiegevoel. Het gaat echt zo dat met een hele groep mongooses met topsnelheid over de baan raced, overal explosies ziet en soms een tegenstander weg ziet vliegen8) We hebben dit al vele avonden gedaan en het wordt over het algemeen als heel vet en spannend ervaren. Zie -lage kwaliteits- impressie! Dus top! :D Waarom is het zo leuk?

    1) je hebt vele fanatieke tegenstanders die niet schromen je het leven zuur te maken
    2) de banen zijn zeer spectaculair met lange snelle stukken, spectaculaire jumps, vallende explosieven, en een korte duur (1 minuut).
    3 ) de mongooses zijn gemaakt voor snelle actie en grote jumps
    4) er is altijd een Man-Of-Chaos aanwezig, die in een hornet of tank de race zo spectaculair mogelijk maakt. Hij schiet dus bijna nooit raak, maar je ziet wel vele explosies om je heen. Onze Man-Of-Chaos is Shadow Arend NL


    DE BANEN paars = nieuw
    De zeven banen zijn heel zorgvuldig gemaakt, en zijn allemaal heel vet. Ze zijn zo gemaakt dat je ze in principe als vanzelf moet kunnen snappen, dat het lekker doorrijdt en toch superspectaculair is. Dit zijn de banen:
    - 1 Race Madness (Valhalla): hiermee begon het allemaal, je rijdt over het water en terug!
    - 2 Race Madsand (Sandtrap): de top-notch baan met alles erop en eraan, met een gruwelijk einde in de vulkaanpit!}:]
    - 3 Race Madsnow (Snowbound): voor experts met uitdagende bochten en een lang stuk in de gevarenzone!
    - 4 Stunt Madness (Valhalla): kenmerkend door hele hoge jumps en explosies!
    - 5 Race Madrats (Rats Nest): de meest explosieve baan die je ooit gezien hebt!
    - 6 Race Madoff (Standoff): ruim van opzet waarbij driftend bochtenwerk vereist is!
    - 7 Kart Madness T (Foundry): Met piepende banden over een smal kartparcours!


    TIJDEN EN DATA
    De RRRMChallenge zal woensdagavond 9 (poule 1), 16 (poule 2), 23 (Finale) april losbarsten van 19.45-21.15. Je kunt je nu nog aanmelden! We hebben nog één enkele vrije plek!


    OPBOUW TOERNOOI AVOND (woensdag 19.45-21.15, 9,16,23 april)
    - 19.45 iedereen stroomt de lobby in, om 8u gaat de lobby dicht.
    - 20.00-20.20 Introductie en kennismaking
    - 20.20-21.15 We rijden 7 verschillende banen. Op elke baan doen we minstens één oefenronde, maar meerdere als daar behoefte aan is. Dan volgt de officiele race! Er zijn acht races, de eerste baan is tevens de laatste. Elke race duurt maximaal 10 minuten.


    REGELS TOERNOOI
    - nu inschrijven en vragen kun je in dit topic doen
    - de host is Boktor NL (mijn broertje; mijn eigen account is dood), voeg hem na inschrijven meteen toe.
    - guest mogen zeker meedoen, mits ze ook gewoon elke keer aanwezig zijn.
    - je bent elke keer aanwezig (1 of 2 avonden)
    - je houdt je strikt aan de Race Mania regels


    RACE MANIA REGELS
    Vanwege het snelle, drukke en explosieve karakter van het evenement is het strikt noodzakelijk dat je je aan de regels houdt. Het vergt soms een beetje geduld en dan zijn losse lontjes zeer ongewenst. Na overtreding volgt onmiddelijke booting en diskwalificatie.
    - Je loopt meteen naar de mongoose/warthog, stapt erin (beweegt niet) en wacht op het startsein.
    - Alleen de Man-Of-Chaos mag in de tank of hornet
    - Je mag niet op de hornet / tank schieten, en je mag al helemaal niet tegenstanders killen / pijn doen!! Schieten/killen mag alleen na de race als iedereen gefinished is!:thumbs:
    - Je mag wel een tegenstander overrijden die uit zijn mongoose is gevallen:cool:
    - Niet de baan afsnijden natuurlijk: Bij afsnijden krijg je als punten -5!
    - Verder is alles toegestaan: tegenstanders afsnijden, ombeuken, elkaar dwarszitten...O-)
    - als je de powerup pakt ben je een n00b, want dan wordt je roze.:+ (mag wel)

    Puntentelling:
    1e: 10 punten
    2e: 8 punten
    3e: 7 punten
    4e: 6 punten
    5e: 5 punten
    6e: 4 punten
    7e: 3 punten
    8e: 2 punten
    9e: 1 punt
    10e: 0 punten
    dood: 0 punten


    PRIJZEN
    Natuurlijk zijn er met de competitie ook prijzen te winnen en wel als volgt:
    1e: Macht, eer, roem, aanzien, glorie en de eerste letter van je GamerTag als chocolade letter!!!
    2e: Eer, roem, aanzien en glorie!!
    3e: Roem, aanzien en glorie!
    4e & 6e: Aanzien
    8e t/m 10e: Ervaring
    11e t/m 15e: Ervaring en schijt*)


    \o/MELD JE NU AAN!\o/
    Het was een ervaring om nooit te vergeten! Dus meldt je aan voor de RRRMchallenge en maak de sensatie van Race Mania mee!!!:thumbs::cool:



    Tot snel!_0/



    Deze post wordt regelmatig geupdate met belangrijke informatie dus bezoek na inschrijven regelmatig dit forum!:thumbs:
     
    Laatst bewerkt: 23 apr 2008
  2. Mythe gard

    Mythe gard Guest

    WTF !!!!!!
    Voeg me toe diegene die PGR 4 zien zitten.
     
  3. pacboyslim

    pacboyslim jump for joy

    Berichten:
    1.961
    Leuk Bevonden:
    10
    De MMM3challenge... dat waren nog eens tijden...

    Maar ja, geen Halo3 voor mij. Dus helaas.
     
  4. [JeLL!e] HALO

    [JeLL!e] HALO Active Member

    Berichten:
    1.349
    Leuk Bevonden:
    3
    Welke dag is het nou? :+
    Het lijkt me wel leuk om mee te doen, maar ben alleen niet zo vaak op Live..
    Dinsdag kan ik sowieso niet.
     
  5. nielzzzz

    nielzzzz Active Member

    Berichten:
    52
    Leuk Bevonden:
    0
    Die prijzen zijn echt vet :p
     
  6. Spitsy

    Spitsy race+drift team XFNL

    Berichten:
    34
    Leuk Bevonden:
    0
    ja maar hopen dat de chocolade letter nog niet gesmolte is als ie binnen komt :+
     
  7. RedDevil_NL

    RedDevil_NL Ginger Kid

    Berichten:
    2.274
    Leuk Bevonden:
    0
    Kwil best meedoen.. Wa kan ik die maps downen dan bekijk ik ze ff :)
     
  8. Xguus

    Xguus GeBOKt!

    Berichten:
    933
    Leuk Bevonden:
    0
    beste allemaal! vanwege musical carriere heb ik even niks van mij laten horen. Maar ga nu weer energie steken in dit fantastische toernooi. De races zullen naar verwachting op woensdag gaan plaatsvinden! Reddevil, ik heb je gewoon erbij gezet, komt woensdag niet uit dan hoor ik dat wel!
     
    Laatst bewerkt: 21 mrt 2008
  9. Xguus

    Xguus GeBOKt!

    Berichten:
    933
    Leuk Bevonden:
    0
    het wordt naar verwachting de WOENSDAGAVOND. Wat je is gamertag?
     
  10. Dutch Spawn

    Dutch Spawn Active Member

    Berichten:
    2
    Leuk Bevonden:
    0
    Mag ik mee doen:)
     
  11. Spitsy

    Spitsy race+drift team XFNL

    Berichten:
    34
    Leuk Bevonden:
    0
    ik ben dan kajline maar ik heb helaas geen goede mic meer de ene keer doet ie het de andere keer weer niet

    kan jullie wel gewoon horen .
     
  12. Xguus

    Xguus GeBOKt!

    Berichten:
    933
    Leuk Bevonden:
    0
    Okee te gek de aanmeldingen stromen binnen!

    Zet de race data alvast in je agenda! Zie openingsbericht in rood verandering.
     
  13. j0rdyy

    j0rdyy Active Member

    Berichten:
    128
    Leuk Bevonden:
    0
    heey hier jordy van het xbox forum ik wil graag meedoen ;) maarja als me xbox nog stuk is heb ik pech :'-(
     
  14. Xguus

    Xguus GeBOKt!

    Berichten:
    933
    Leuk Bevonden:
    0
    Okee Jordy! Laten we maar van het beste uitgaan! Ik heb je erbij gezet!

    Gr Guus
     
    Laatst bewerkt: 24 mrt 2008
  15. RedDevil_NL

    RedDevil_NL Ginger Kid

    Berichten:
    2.274
    Leuk Bevonden:
    0
    Boktor als je mensen toevoegd in je friendlist stuur er dan tegelijk een message achteraan waarom. Een van de ergerlijkste dingen van XBL is dat.
    En een ander groot ergerpunt zijn 12 jarige jochies die denken dat ze heel wat zijn, zo anoniem achter hun Xboxje.
    Boktor is daar ook een van dus iedereen die hieraan mee wil doen is gewaarschuwed ;)
    Verder stellen de banen die hij liet zien ook nix voor, er zijn duizend keer betere banen te vinden op Bungie forums etc. Zoek daar een keer voor vettere en maak daar een avondje van zou ik zeggen.

    /Mod Zo'n reactie is niet nodig Devil. Dus vanaf gelieve de members niet meer uit te maken voor 12 jarige jochies... - Cookie
     
  16. Xguus

    Xguus GeBOKt!

    Berichten:
    933
    Leuk Bevonden:
    0
    Beste Reddevil,

    Bedankt voor je tip van het toevoegen. Verder vind ik het jammer dat je bepaalde dingen zo verkeerd hebt begrepen. Ik ben Guus Bok, 20 jaar, en dus niet mijn broertje Rens:+. Bovendien denkt Rens niet dat hij heel wat is|:-. Verder betreur ik het dat je je op zo op dit forum uitlaat=(. Ik vind het natuurlijk wel jammer om te horen dat je de baan die je hebt gespeeld niet leuk vond. Gelukkig trekt niet iedereen zo'n conclusie; met z'n tweeen is het immers minder leuk. Gelukkig heb ik al vele zeer leuke race avonden gehad waarin iedereen veel plezier had tijdens het racen:thumbs:. Laat het verder duidelijk zijn dat de banen gemaakt zijn voor Race Mania. Dit betekent dus niet puur rondjes rijden, maar keiharde sensationele raceactie met een groep mensen op banen die goed racebaar zijn:D. Ik heb jouw en andere banen gespeeld, en hoewel die knap in elkaar waren gezet voldoen ze niet aan deze Race Mania eisen. Bij deze ben je uitgeschreven. Ik hoop dat ik bij deze je misverstand heb opgehelderd. Mocht je nog willen reageren op dit bericht, dan gelieve via PM. Ik heb geen zin in verder geflame in dit forum, laten we het leuk houden.;)

    Altijd het beste denkend,

    Guus Bok
     
    Laatst bewerkt: 25 mrt 2008
  17. LeGeNdaRisCh

    LeGeNdaRisCh Je ziet ons

    Berichten:
    2.453
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik wil best meedoen voor de gein, waar kan ik de maps downloaden?
    Mn tag is AirwaveDeGrote, geen random FR's aub, doe maar ff een berichtje erbij.

    Ik wil de letter.
     
    Laatst bewerkt: 25 mrt 2008
  18. Xguus

    Xguus GeBOKt!

    Berichten:
    933
    Leuk Bevonden:
    0
    Okee te gek man! Ik zal je alvast toevoegen met bericht RRRMc. Het wordt al een lekker volle race zo.
     
  19. NtrMission

    NtrMission LF.Xx.

    Berichten:
    127
    Leuk Bevonden:
    0
    Sign me in :)

    Het lijkt mij een hele leuke ervaring om eens mee te doen. EasedNtrMission is mijn gamercard. Ik hoop dat jullie een week op voorhand nog een bericht sturen als herinnering. En de Man Of Chaos, gaat die dus echt killen of doet die gewoon mee om wat effecten te creëeren?
     
  20. Xguus

    Xguus GeBOKt!

    Berichten:
    933
    Leuk Bevonden:
    0
    De Man Of Chaos, Shadow Arend NL maakt in principe zoveel mogelijk spektacel met zo min mogelijk 'schade'. maar natuurlijk gaat dit wel eens mis en schiet hij wel eens iemand per ongeluk overhoop. Dat is dus een risicofactor en is gewoon puur pech/geluk hebben. Dat hoort dus allemaal bij race Mania! Anyway.. je staat erbij!!

    Nieuwe baan: Race Madrats
    Aankondiging: er komt iig nog één baan bij.
     
    Laatst bewerkt: 27 mrt 2008

Deel Deze Pagina