1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Forza Motorsport 3 [Deel 3]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Chorus, 18 sep 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Chorus

    Chorus youtube.com/CH0RUS

    Berichten:
    2.313
    Leuk Bevonden:
    2


    [​IMG]

    [gb]Forza Motorsport 3[/gb]
    Ontwikkelaar: Turn 10
    Uitgever: Microsoft
    Genre: Simulatie Racer
    Platform(s): Xbox 360
    Spelers: -
    Opties: -
    Releasedatum: Oktober 2009
    Officiële Website: Klik
    XBW Gamepage: Klik
    Games uit de serie Forza Motorsport:
    Forza Motorsport 1
    Forza Motorsport 2

    [gb]Informatie=(/gb]
    [​IMG]

    Forza Motorsport 3 doet alles grootser en beter dan het vorige deel in de serie. Ook moet de race-simulatietitel toegankelijker worden voor jong en oud. Dit wordt gedaan door een 400 verschillende bekende en minder bekende auto’s van 50 automakers aan te bieden die in 100 verschillende echte, waaronder de Suzuka, Nürburgring Nordschleife en de Sebring International Raceway, maar ook exotische verzonnen locaties zullen racen. In totaal zullen spelers een 200 verschillende evenementen moeten proberen, zoals Circuit, Oval, Drag, Drift, en Timed Events. De mogelijkheden om het spel aan te passen aan je eigen voorkeuren zijn eindeloos. Zo kun je kiezen om verschillende gameplay-hulpjes aan of uit te zetten en met de ‘gameplay-rewind’ features terug te gaan naar een punt waarop je een fout maakte. Ook kun je met auto-tuning je machine automatische aan laten passen, of je kunt zelf alle details bepalen van bandenspanning tot welke bumper je gebruikt. Elke aanpassing heeft effect op je wegligging met het nieuwe en hyper-geavanceerde zwaartekracht-simulatiesysteem.

    De auto’s hebben tien keer zo veel detail als de auto’s in Forza Motorsport 2 en het spel belooft op een strakke 60 frames per seconde te draaien. Spelers kunnen natuurlijk weer zelf hun auto’s beschilderen met de Livery Editor of aanpassen in de Deep Tuning Garage en hun creaties verkopen in de Auction House. In de nieuwe leaderboards zijn niet alleen tijden te zien, maar ook de beste schilder en autotuner. De single-player spelmodus zal een gepersonaliseerde kalender voor je maken uit alle evenementen zodat er geen twee races de zelfde zijn en je vooral racet in de auto’s en op de banen die jij het leukste vindt. Online zul je je eigen races kunnen maken met de Rules Editor en stoere races kun je opslaan om vervolgens een stoere video in elkaar te zetten die je met vrienden kunt delen.​

    [gb]Nieuwtjes[/gb]
    Forza Motorsport 3 op twee discs
    Forza Motorsport 3 wordt dusdanig groot dat hij geleverd zal worden op twee discs. Dit is duidelijk geworden uit een interview dat de Amerikaanse website Joystiq had met de content director John Wendl van Turn 10. Wendl zegt over de verdeling van de content op de discs het volgende:



    Nadat er gevraagd werd of de content van de tweede disc kon samenwerken met de content van de eerste disc, werd dit door Wendl bevestigd. Dit komt er dus op neer dat de data op de harde schijf van de Xbox 360 geïnstalleerd moet worden, wil je alles uit de game kunnen halen. Forza Motorsport 3 staat gepland voor een release later dit jaar.

    Getipt door - apjekills

    [gb]Screenshots=(/gb]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]

    [gb]Filmpjes=(/gb]
    [gt]50145[/gt]

    [gt]50004[/gt]

    [gt]50000[/gt]​

    [gb]Vorige delen=(/gb]

     
    Laatst bewerkt: 18 sep 2009
  2. serialdrifter

    serialdrifter Team Slipmachine

    Berichten:
    795
    Leuk Bevonden:
    2
  3. B Tender

    B Tender Robot Unicorn

    Berichten:
    3.930
    Leuk Bevonden:
    1.905
    Laatst bewerkt: 18 sep 2009
  4. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Leuk perspraatje! :+
     
  5. Ic3DFire

    Ic3DFire Active Member

    Berichten:
    3.352
    Leuk Bevonden:
    170
    Ik had het zien staan op de Forza forums, ze praten daar over incar damage? Ik zal wel blind zijn, maar waar zou dat moeten zitten ?:9

    Nice BMW en Abart, dat wel :)
     
  6. Erwin van..

    Erwin van.. PSN: F1anatic

    Berichten:
    937
    Leuk Bevonden:
    6
    zo GRUWELIJK wie heeft zin om ashievments met mij te gaan score? pm me!!! :)
     
  7. snike888

    snike888 Tomatenpuree

    Berichten:
    1.558
    Leuk Bevonden:
    0
    Dude! Skyline GTR R33!!!!!!! En HOE geil ziet ie er ook nog eens uit. TOP MATERIAAL!@
     
  8. Godfrey

    Godfrey BeCoMe a LeGenD

    Berichten:
    464
    Leuk Bevonden:
    0
    Er komen wel heel veel games uit binnen 1,5 maand. Dus zal ik keuze's moeten maken, ik denk dat ik Forza Motorsport 3 tweedehands ga binnenhalen...
     
  9. MaxxRaptor

    MaxxRaptor Eigen aanduiding

    Berichten:
    2.637
    Leuk Bevonden:
    36
    Die filmpjes blijven er wel goed uitzien, ook die autolijst in het menu ziet er heel sterk uit en overzichtenlijk. Er komt heel veel aan ja aan games, en ik weet zo ook niet of ik deze met de release zal halen.
     
  10. Martijn NL

    Martijn NL Active Member

    Berichten:
    1.814
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik haal alles wat ik leuk vind bij de release.
    Zijn er dit jaar toch nog maar max 5 die ik ga kopen.
    En in December is het toch koud en kil dus kan ik mooi spelletjes spelen:9
     
  11. coen the stig

    coen the stig Active Member

    Berichten:
    164
    Leuk Bevonden:
    0
    je moet m ook voor de release halen\o/ :)
     
  12. MaxxRaptor

    MaxxRaptor Eigen aanduiding

    Berichten:
    2.637
    Leuk Bevonden:
    36
    Coole reactie haha, hoorde wel in dat filmpje dat je dus in quick races al direkt al die wagens tot je beschikking hebt? Als dat zo is, helemaal top! :cool:
     
  13. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.062
    Leuk Bevonden:
    4.706
    Yeah, deel 3 alweer en de game is nog niet eens uit. Misschien een tip om de startpost te centreren. Ik kreeg hem ook eens van een ander en het staat wel iets netter. ;)
     
  14. Rebel8319

    Rebel8319 XBW Addict

    Berichten:
    2.784
    Leuk Bevonden:
    0
    you crazy :eek:
     
  15. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.062
    Leuk Bevonden:
    4.706
    Of hij kiest eieren voor zijn geld. :9
     
  16. Rebel8319

    Rebel8319 XBW Addict

    Berichten:
    2.784
    Leuk Bevonden:
    0
    Rotte eieren :9
     
  17. X-Junk

    X-Junk GT: Reflex Xeros

    Berichten:
    4.059
    Leuk Bevonden:
    197
    Al zou je hem niet direct halen kun je wel concluderen dat je geen liefhebber van het gerne bent.

    Ik zal deze game net als deeltje 1 + 2 ruim voor de releasedate in mijn bezit hebben :cool:
     
    Laatst bewerkt: 18 sep 2009
  18. B Tender

    B Tender Robot Unicorn

    Berichten:
    3.930
    Leuk Bevonden:
    1.905
    Laatst bewerkt: 18 sep 2009
  19. Sato

    Sato Sato NL

    Berichten:
    1.229
    Leuk Bevonden:
    0
    Wauw, Kan niet wachten op de demo.

    Eindelijk in-car view in Forza.

    Kijk er echt naar uit.

    (En straks ook in GT PSP en daarna nog eens in GT 5, Heb nog geen PS3 en dus ook nog geen GT5-P of GT-HD gespeeld.)
     
  20. MaxxRaptor

    MaxxRaptor Eigen aanduiding

    Berichten:
    2.637
    Leuk Bevonden:
    36
    Misschien niet, Forza 2 stelde mij erg teleur en ik weet dat deze game zoveel beter word. Het sim racen vind ik zo wel vet hoor, de eerste Forza was verre van dit nivo en ik heb die game kapot gespeeld. Maar de beelden van Forza3 vind ik nogal erg wisselvallig, ene parcour is heel mooi en de ander dan weer minder. Tja de schakel animatie die hier mist, ja sorry maar dan hadden ze de incar view beter weg kunnen laten. Oke gameplay boven graphics daar ben ik een voorstander van, het beeld hoeft geen Gran Turismo nivo te zijn maar ik wil wel iets ervaren aan een race dynamiek zoals de 'Le mans 24 hours' game op de PSX, die game was voor mij een echte sim voor de console.

    Maar waaraan ik twijfel is de funfactor, het zijn nu wel zoveel tracks die ieder van elkaar wisselen. Maar ik ben niet zo iemand die voor ieder evenement een andere wagen koop, maar koop ik alleen de wagens die ik tof vind. Om een antwoord op je vraag te geven, nee ik ben dan niet echt een liefhebber van het genre.

    Geef mij maar een racegame waar je een auto kiest en kunt gaan met die wagen, een beetje Race pro principe. Maar ik vind wel de supercars erg tof in deze game, en dat is eigenlijk voor mij dan weer de voorkeur. :b:
     
    Laatst bewerkt: 18 sep 2009
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina