1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Pro Evolution Soccer 6 [deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Matrix, 27 aug 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Matrix

    Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.643
    Leuk Bevonden:
    1.471
    Pro Evolution Soccer 6


    [​IMG]

    Informatie:

    Konami’s Pro Evolution Soccer franchise wordt door veel voetbalfans gezien als het ultieme voetbalspel op de consoles. In het reeds zesde deel van de serie zal Konami’s ontwikkelaar Shingo 'Seabass' Takatsuka dan ook zijn best doen deze kroon te behouden. Dit wil hij doen door het spel nog realistischer te maken dan voorheen. Om dit te bewerkstelligen zal hij de kunstmatige intelligentie van de tegenspelers onder handen nemen en zorgen dat deze karakters intelligent reageren op situaties waarin zij niet bal hebben. Ze rennen naar de open ruimte en wijzen naar waar zijn de bal willen hebben. Ook zullen aanvallers meer mogelijkheden hebben om verdedigers te dollen, die als resultaat daarvan verder van de verdediger af zullen staan. Ook zal het schietsysteem van het spel anders zijn en zullen spelers snellere schoten uit kunnen voeren op het doen dan in vorige versies. Volleys en half-volleys zijn hierdoor opnieuw ontworpen en de bal zal nu ook tijdens een sliding in het bezit kunnen blijven van de speler

    Dit terwijl er nieuwe mogelijkheden zijn om achteruit te dribbelen en valse passeerbewegingen te maken. Het koppen is eveneens veranderd en het is makkelijker voor spitsen om de bal richting te geven. Pro Evolution Soccer 6 zal ook nieuwe teams bevatten en de originele outfits van Argentinië, Nederland, Italië, Spanje en Zweden. De balans zal beter zijn op het gebied van de scheidsrechters en een aantal interessante nieuwe spelmodi zullen hun weg vinden in het spel. Zo zul je de ‘International Challenge’ kunnen spelen, waarbij je thuisland in een serie van toernooien de winst moet zoeken. Een ‘Random’ modus laat de speler in een willekeurige wedstrijd springen terwijl de geliefde ‘Master League’ terugkomt en spelers de vele hoogte- en laagtepunten uit een teams looptijd laat meemaken. Verouderende spelers, blessures en druk van de directie van de club zullen spelers in een realistische voetbalsimulatie onderdompelen.


    Uitgever: Konami
    Ontwikkelaar: Konami
    Genre: Sport
    Release: 4e kwartaal 2006


    XBW Gamepage:
    http://archief.xboxworld.nl/game/1333/pro-evolution-soccer-6/


    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]



    Deeltje 1
    Fifa 2007
    PES vs Fifa
     
  2. Tecnomic

    Tecnomic Guest

    De foottie van 2006 _O_ _O_ _O_
     
  3. geertbargeman

    geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

    Berichten:
    5.545
    Leuk Bevonden:
    308
    En (een groot deel) van 2007 ;)
     
    Laatst bewerkt: 27 aug 2006
  4. mars15

    mars15 Guest

    Moet nu voor alles een nieuw topic komen poe
     
  5. Tecnomic

    Tecnomic Guest

    Ja de forum loopt erg traag dus vandaar dat deze topics al wat eerder moeten worden gesloten :emo:
     
  6. basovich

    basovich Guest

    komt het daardoor?
     
  7. iMark 007

    iMark 007 Active Member

    Berichten:
    6.027
    Leuk Bevonden:
    152
    Dat filmpje dat ik gezien heb zag er goed uit. Ik wacht ff de recensies af. Bij een gelijke score van Pro Evo en Fifa, ga ik voor Fifa. Gewoon omdat ze betere licensies hebben, een betere soundtrack en betere graphics. Maar als de gameplay van Pro Evo 6 beduidend beter is dan Fifa 07 ga ik wel voor Pro Evo. Maar uit de previews kan je nog geen winnaar aanwijzen
     
  8. mars15

    mars15 Guest

    ja vast :lol:
     
  9. TSquares

    TSquares Pionier

    Berichten:
    1.299
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat doen die PS2 screens in de openingspost?
     
  10. mars15

    mars15 Guest

    Dat zijn 360 screens hoor
     
  11. AgentSmith

    AgentSmith Guest

    In afwachting van PES 7 speel ik wel in de tussentijd PES 6.
     
  12. Matco Materazzi

    Matco Materazzi The Hunter

    Berichten:
    11
    Leuk Bevonden:
    0
    ik hou het op ps2 screens, wat een belachelijk lelijke graphics =(
     
  13. gunitsoldier

    gunitsoldier Active Member

    Berichten:
    155
    Leuk Bevonden:
    0
    die screens schijnen van de pc versie te zijn heb ik op het evo-web forum gelezen. Die verschillen ook wel heel erg met de gameplayfilmpjes.
     
  14. TSquares

    TSquares Pionier

    Berichten:
    1.299
    Leuk Bevonden:
    0
    Vergelijk dit is met de video's:emo:
     
  15. Black Bullet

    Black Bullet Registered Joezer

    Berichten:
    412
    Leuk Bevonden:
    0
    Not true, en dat weet jij best.
     
  16. MoBiLe SuiT

    MoBiLe SuiT Active Member

    Berichten:
    103
    Leuk Bevonden:
    0
    gaan ze beetje ruzieën over het schreenshots
    losers
     
  17. Matrix

    Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.643
    Leuk Bevonden:
    1.471
    Dan hoef je ze toch nog geen losers te noemen?
     
  18. CaptnCook

    CaptnCook Active Member

    Berichten:
    8.478
    Leuk Bevonden:
    10
    Het niveau in het vorige deel ging op het einde steeds meer naar beneden (lees kinderachtiger). Daarom wil ik bij deze verzoeken om hiermee op te houden en ook eens op te houden met het getouwtrek tussen Pro Evo en Fifa. Hetzelfde geld voor offtopic posten.
    Discussie over deze 2 games mag natuurlijk, mits op een normaal niveau.
     
  19. Jelmen

    Jelmen Capo

    Berichten:
    497
    Leuk Bevonden:
    0
    maar er is gewoon weinig te zeggen over deze game verder, het is gewoon afwachten en er komt steeds geen nieuws ofzo.. dus gaan mensen gwn een beetje onzin praten..
     
  20. mars15

    mars15 Guest

    volgens mij heeft de maker van PES gewoon gezegd dat dit xbox 360 screens zijn :confused:
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina