1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Algemeen] Boeken

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door DulleNL, 5 feb 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Weggooi32

    Weggooi32 Active Member

    Berichten:
    2.391
    Leuk Bevonden:
    60
    Kan je ook bladwijzers plaatsen? En ook in meerdere boeken tegelijk? Ik ben nogal geneigd om boeken door elkaar te lezen dus dat zou wel handig zijn :)
     
  2. Jeffer

    Jeffer Pearl Jam

    Berichten:
    472
    Leuk Bevonden:
    0
    Jep die kan je plaatsen. Hij onthoudt ook op welke bladzijde je bent gebleven bij meerdere boeken. Dus je kan rustig boeken door elkaar lezen ;)

    Boeken erop zetten is ook echt copy paste zonder softwaregezeur.
     
  3. Lizza11

    Lizza11 Active Member

    Berichten:
    487
    Leuk Bevonden:
    0
    Ah leuk! ook even goodreads aangemaakt. De bekende Nederlandse boeken weet hij zelfs. Nu diep in mijn geheugen graven naar de data, gaat lastig worden. En lang trouwens, om alles in te voeren. :)
     
  4. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.478
    Leuk Bevonden:
    8.474
    Mijn schoolboeken staan er ook op. Zal ik die ook toevoegen? :+
     
  5. Lizza11

    Lizza11 Active Member

    Berichten:
    487
    Leuk Bevonden:
    0
    haha, nou als ik mijn schoolboeken ook moet toevoegen :+
    Er staan veel boeken op, maar toch niet allemaal, wel vaak de engelse versie ervan. (eenzaamheid der priemgetallen)
     
  6. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    http://www.goodreads.com/book/show/6298297 ?
     
  7. Weggooi32

    Weggooi32 Active Member

    Berichten:
    2.391
    Leuk Bevonden:
    60
    Klinkt goed, ga er ook maar eens naar kijken :)
     
  8. Lizza11

    Lizza11 Active Member

    Berichten:
    487
    Leuk Bevonden:
    0
    Laatst bewerkt: 1 mrt 2011
  9. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Wat is je username daar? Kan ik je toevoegen als friend. :p

    En
    [​IMG]
    :+

    Ik HAAT het als ik een boek op een site zonder cover tegenkom. Moet je verdorie een 'Librarian' zijn om dingen te mogen fixen. Mja, dan word ik dat dan maar. :p Zo lang ze maar niet verwachten dat ik erg actief dingen ga aanpassen. ;)

    Ik denk ook dat ze onder de indruk zullen zijn van mijn uitgebreide sollicitatie. :cool:

    [SPOILER1]Wel vreemd dat je een Librarian moet zijn om info te mogen editten, maar ik mocht wel zomaar een nieuw boek aan de site toevoegen. :confused:[/SPOILER1]
     
  10. Lizza11

    Lizza11 Active Member

    Berichten:
    487
    Leuk Bevonden:
    0
    'Please don't take this responsibility lightly' Oeh, je zou er bijna aan gaan twijfelen :p
    Mijn username is gewoon Lizza11
    Ik ga dit weekend even de rest van mn boeken invullen, heb er nu nog niet zoveel.
     
  11. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    lol. :+
     
  12. FinalBob

    FinalBob Active Member

    Berichten:
    1.455
    Leuk Bevonden:
    864
    nice grats :p Remember, don't take it lightly ;)


    Even iets anders;

    Hebben jullie ook dat je in fases leest? Dan ben ik weer een paar maanden boeken aan het verslinden, het volgende moment raak ik er een paar maanden geen één aan! Terwijl ik weet hoe fijn het is om lekker op de chaise longue te hangen met een wijntje en een goed boek is dan de stap te groot om toch een boek te pakken :{
     
  13. Jeffer

    Jeffer Pearl Jam

    Berichten:
    472
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb vaak moeite met het starten in een nieuw boek/serie. Vooral als je al een paar manden bezig bent met een goede serie. Je kent alle personen uit de boeken door en door en bent gewend aan de manier van schrijven. Dat is vaak het moment dat ik een lange tijd geen nieuw boek aanraak :+
     
  14. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Ach, ik kijk er soms tegen op om een nieuwe serie te beginnen, maar ik stel het niet uit. Ik weet dat het maar een kwestie van tijd is voor ik er weer in zit.

    Nog irritanter is als je erin zit en het vervolg nog niet uit blijkt te zijn. Damn wat irritant. Ga ik dagelijks tevergeefs zoeken naar info over een vertaling/releasedate. Schrijvers schrijven niet snel genoeg! :'-(

    En Fuuu! :mad: @ spoilers. Net op Goodreads lekker een quizje aan het nemen over de Hitchikers Guide to the Galaxy; blijkt het opeens te gaan over de gehele serie, en niet alleen over het eerste boek zoals ik dacht. Damnit. :+
    Ach, eigen schuld. Gek genoeg wil ik juist daardoor weer eens verder gaan terwijl ik eerst geen motivatie meer had.
     
  15. captain vimes

    captain vimes upholding the law

    Berichten:
    566
    Leuk Bevonden:
    40
    Ben nu in deel 2 (tevens laatste deel) van Kingmaker Kingbreaker bezig.
    Hier en daar beetje afgezaagd (farmboy turns hero, prophecy etc etc) en het duurt even voor er wat vaart in komt, maar wel leest wel lekker weg en deel twee begint nu wel spannend te worden.
     
  16. Jeffer

    Jeffer Pearl Jam

    Berichten:
    472
    Leuk Bevonden:
    0
    [​IMG]

    Ik lees op het moment Hartslag van Tess Gerritsen. Spannend! Haar boeken zijn echte pageturners. Aanrader voor mensen die geïnteresseerd zijn in de medische wereld in combinatie met thrilleraspecten!
     
  17. Seh

    Seh Guest

    [​IMG]
    _O__O__O_

    Heldig boek, iedereen die van Dan Brown houdt of van conspiracy's en geheime genootschappen (etc.) in het algemeen moet deze gewoon lezen.
     
  18. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    [​IMG]
    :cool:

    [​IMG]
    :cool::cool:

    [​IMG]
    :mad:
     
    Laatst bewerkt: 8 mrt 2011
  19. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.478
    Leuk Bevonden:
    8.474
    Allemaal leuk en aardig, maar wat is je account? :cool:
     
  20. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Heb ik niet, ik ben er speciaal heen gegaan om HHGTTG quizjes te doen :+

    edit:// nu is mn account Delphiki :p
     
    Laatst bewerkt: 8 mrt 2011
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina