1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Anime] Bleach!

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Goiz, 19 jan 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. the only ego

    the only ego linux hippie

    Berichten:
    1.655
    Leuk Bevonden:
    0
    @orc : Download even BSplayer :) .Die heeft deze mogelijkheid :)

    plaatjes toegevoegd btw
     
  2. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    addicts! :9
     
  3. Hazard

    Hazard 'Schaduwen'

    Berichten:
    79
    Leuk Bevonden:
    0
    Die releases die ik download zijn van [Lunar].

    Standaard filename is ongeveer [Lunar]Bleach - (ep nummer) [helezooicijfersenletters].

    Je zal de subs ook toch wel individueel kunnen downloaden?

    /edit

    Oh, Lunar studios is de studio die de serie maakt. Hmmz... Dan weet ik niet wie ze gereleased heeft.

    Hier heb ik ze vandaan gehaald:
    http://a.scarywater.net/lunar/

    En dan 1-25 en 26-50. Vraag me niet waarom ik niet gelijk 1-50 download, heb ik blijkbaar over 't hoofd gezien :+ en 1-25 is al op 30%.
     
    Laatst bewerkt: 20 jan 2006
  4. Conquistador

    Conquistador XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.869
    Leuk Bevonden:
    5
    like wtf? 8)

    Lunar is een subber, de files die je download zijn al gesubt.
     
  5. Hazard

    Hazard 'Schaduwen'

    Berichten:
    79
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zag Lunar Studios ergens erbij staan. Vond ik meer als een echt bedrijf klinken ^^. Iig, bedankt voor 't antwoorden :)
     
  6. the only ego

    the only ego linux hippie

    Berichten:
    1.655
    Leuk Bevonden:
    0
    Mja die niet meer heel erg up to date is ondertussen geloof dat ze tot 62 gesubbed hebben ofzo..Ach Dattebayo is net zo goed en meschien nog wel beter
     
  7. Hazard

    Hazard 'Schaduwen'

    Berichten:
    79
    Leuk Bevonden:
    0
    Ach, duurt toch nog wel een tijdje voor ik al die eps heb gezien. Maar, sinds volgens de meeste hier tenminste, het begin van de serie niet echt leuk was, bij welke aflevering wordt het dan echt vet?
     
  8. Orcrist

    Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.297
    Leuk Bevonden:
    8
    Bij epi 7 begon ik het echt geweldig te vinden, maar zodra je eenmaal bij epi 30 bent is het al weer veel cooler, en bij epi 60 nog veel cooler etc. :)
     
  9. Hazard

    Hazard 'Schaduwen'

    Berichten:
    79
    Leuk Bevonden:
    0
    Zo, vandaag ff 23 afleveringen gezien (recht achterelkaar 8) ) en ik vind 't best een gruwelijke serie ^^. 'T wordt steeds vetter :D
     
  10. Conquistador

    Conquistador XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.869
    Leuk Bevonden:
    5
    Je hebt nog niks gezien xD tenminste als ik ervan uitga dat je de eerste 23 afleveringen hebt gekeken :+
     
  11. Hazard

    Hazard 'Schaduwen'

    Berichten:
    79
    Leuk Bevonden:
    0
    Jup, eerste 23 afleveringen. Ik hoop wel dat er snel een lang gevecht aankomt, de meeste duren me net iets te kort.
     
  12. Orcrist

    Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.297
    Leuk Bevonden:
    8
    Qua gevechten zal je nog ruim aan je trekken komen, dat kan ik je verzekeren. ;) Maar het is niet zo dat een gevecht ala DBZ 15 epi's duurt, bij Bleach hebben ze wel manner. :cool:
     
  13. the only ego

    the only ego linux hippie

    Berichten:
    1.655
    Leuk Bevonden:
    0
    daar is ie weer [DB] Bleach 65 is weer uit. Ben zeer benieuwd hoe dit zich gaat ontwikkelen. Ik trek hem momenteel binnen, geen breaknek speeds though dus ik moet nog ff geduld hebben
     
  14. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    7 kB, snel genoeg om vanavond te kunnen kijken!
     
  15. Goiz

    Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.408
    Leuk Bevonden:
    38
    Ik kan ook vanavond pas weer.. Zodra ik thuis kom gaat de download aan.:)
     
  16. the only ego

    the only ego linux hippie

    Berichten:
    1.655
    Leuk Bevonden:
    0
    Gezien in de 1ste spoiler mijn bevindingen in de 2 het belangerijkste van vandaag

    Mooie aflevering, niet direct spectaculair maar het voelt qua opbouw een beetje het zelfde aan als de eerste bleach epps, Verhaal gaat imo kwalitatief niet echt achteruit al is het niveau van de eerste 63 epps wel heel hoog. Ik heb wel weer het : Waarom duurt het zo lang tot de volgende ep. gevoel/

    Ook chad is nu de pineut en word ontvoerd. Niemand heeft enig id met wat ze te maken hebben. De rest moeten jullie zelf maar zien ;)
     
  17. Orcrist

    Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.297
    Leuk Bevonden:
    8
    Ben hem rustig aan het binnen halen, zometeen even naar school en als ik terug ben kijken. :cool:
     
  18. FeaR

    FeaR Inside you ...

    Berichten:
    665
    Leuk Bevonden:
    4
    Ben hem ook aan het binnenhalen, hopelijk zijn die filler eps wat interessanter dan die van Naruto
     
  19. unXist

    unXist F5 hoer

    Berichten:
    707
    Leuk Bevonden:
    0
    Vanochtend ff gekeken, was wel leuk, wel duidelijk weer een aflevering om iets op te bouwen.

    ik dacht eerst dat dat vrouwke aan de telefoon dat kind was dat bij die (k dacht) 13th squad captain rondhing, bleek op het einde toch niet zo te zijn, wat ik wel beetje jammer vond is dat ze zeggen dat de zoektocht naar Aizen en Ichimaru op een laag pitje kan worden gezet.
     
  20. Pascal

    Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

    Berichten:
    2.545
    Leuk Bevonden:
    57
    Ben deze en de eerste 50 eps van Naruto aan het binnen halen :+
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina