1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Anime] Bleach!

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Goiz, 19 jan 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. the only ego

    the only ego linux hippie

    Berichten:
    1.655
    Leuk Bevonden:
    0

    kst kst dat post je maar ergens anders :+
     
  2. Pascal

    Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

    Berichten:
    2.545
    Leuk Bevonden:
    57
    :+ Mn post is deels Bleach gerelateerd :cool: Maar uhm, heb de nieuwe ep gezien.
    Chad nu ook ontvoerd, vraag me af wie de volgende word. Ik gok op Ishida, of ze moeten het nu op een of andere manier kunnen voorkomen dat er weer een word ontvoerd...
     
  3. the only ego

    the only ego linux hippie

    Berichten:
    1.655
    Leuk Bevonden:
    0
    @pascal

    Ik weet het wel bijna zeker dat ishida de volgende is hij droeg deze keer ook z`n mantel niet, En bij het gevecht Kurotsuchi Mayuri zou ie geloof ook een groot deel van z`n krachten kwijt zijn geraakt... (door die extra kracht te gebruiken)
     
  4. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Ik vond de aflevering echt enorm tegenvallen. Humor was deze keer echt flauw en er mag wel wat meer testosteron in, ik zit gewoon niet op het puntje van mijn stoel. Daarnaast lijken ook de tekeningen de laatste ep's enorm achteruit te zijn gegaan! Zit er een andere tekenaar achter oid?

    Ik dacht trouwens ook zeker te weten dat dat meisje die ene vice-captain was. Had me wel leuk geleken als zij helemaal doordraaide. Ik moet ook nog wel even wennen aan de nieuwe 'badguys'. Ik hoop dat die de komende eps een beetje goed worden uitgewerkt.

    @ the only ego
    Hij was toch sowieso al zijn krachten kwijt, voorgoed?
     
    Laatst bewerkt: 25 jan 2006
  5. Goiz

    Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.408
    Leuk Bevonden:
    38
    Ik hoop het niet. Maar voor mij is dit sowieso een tegenvaller. Ze hadden pas een jaar later met de anime moeten beginnen, dan hadden we nu een stuk minder gezeur m.b.t. fillers.

    Ik ga het wel weer kijken, maar ik verwacht er gewoon niet zoveel van. Ik weet een aantal dingen die na deze arc nog gaan komen (als ze weer verder met de manga gaan) en dat wil je zeker weer gaan zien. Dat zal je wel weer naar het puntje van je stoel slepen :cool:
     
  6. the only ego

    the only ego linux hippie

    Berichten:
    1.655
    Leuk Bevonden:
    0
    @ Kevf
    Nadat gevecht ja

    edit :mad: goiz. Kwalitatief gezien is het gewoon weer een opbouw naar iets "groters" Ik vind het tot nu toe echt niet tegenvallen.
     
    Laatst bewerkt: 25 jan 2006
  7. Orcrist

    Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.297
    Leuk Bevonden:
    8
    Net ook gezien, vond het een prima aflevering. Bouwt gewoon weer op naar iets groters, en ziet er naar uit dat er nog genoeg actie in voor zal komen. Voor een spoiler vind ik het prima. Het leek trouwens inderdaad wel alsof er een andere tekenaar achter de tafel zat deze keer. Hier en daar een paar schoonheidsfoutjes.

    Leuk dat we wat meer van die drie te zien kregen, hoop wel snel wat op meer informatie, informatie stroom gaat wel een beetje langzaam. Vermoed ook inderdaad dat Ishida de volgende zal zijn die mee zal worden genomen.
    En hij is inderdaad zijn Quincy krachten kwijt door die "pin" eruit te trekken waardoor hij tijdelijk super veel reiatsu kon gebruiken.
     
  8. Goiz

    Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.408
    Leuk Bevonden:
    38
    Ik ben niet over de ep te spreken :mad:
    Maar ik vind eps die gaan over de vrienden van Ichigo sowieso niet zo boeiend.. Van mij mogen Chad en Inoue bijvoorbeeld uit de serie geschreven worden. Zelfde geldt voor die kat-versie van Yoruichi ^^

    Sinds de Soul Society arc vind ik het eigenlijk alleen maar echt leuk als de captains / vice captains erbij betrokken zijn.

    Pluspunt is dat we nog steeds even van het gepiep van Inoue af zijn :cool:
     
  9. Orcrist

    Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.297
    Leuk Bevonden:
    8
    Agree wel lichtelijk, maar ze kunnen moeilijk de 13 squads erbij gaan betrekken in de spoiler I guess. Hoop wel dat we in de spoilers nog flink wat Shinigami actie te zien gaan krijgen.
     
  10. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Ben ik echt helemaal met je eens. Hoewel ik die flashbacks van Chad wel lachen vond, mag ie nu wel geschrapt worden eigenlijk. De stukken met captains, vicecaptains ed waren gewoon het leukste. Ik vind het ook zonde dat Renji af en toe zo kinderachtig afgeschilderd wordt. Er blijft zo weinig over van de persoonlijkheid die hij was.
     
  11. Orcrist

    Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.297
    Leuk Bevonden:
    8
    Naja, Renji was altijd al een maloot (te zien in de flashbacks hoe hij opgroeide met Rukia) dus daar heb ik minder problemen mee. :+ Maar inderdaad we zijn eigenlijk enorm verwent door 30 te gave afleveringen met de meeste coole chars en moves die je maar kon bedenken, en nu nemen ze weer een stapje terug door het verhaal niet meer in SS te laten plaatsvinden. Echter imo moet je dat niet als kwaliteit verlies zien maar meer als logisch, wie weet komt er nog wel wat hele leuke actie in de fillers. :)
     
  12. the only ego

    the only ego linux hippie

    Berichten:
    1.655
    Leuk Bevonden:
    0
    @ orc. Dat verwacht ik dus wel :) dit is gewoon weer een opbouw die imo wel weer hele vette afleveringen gaat opleveren :)
     
  13. Goiz

    Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.408
    Leuk Bevonden:
    38
    Omg! Kijk welke quote ik nou weer tegenkom:

    Dit is dus een gerucht! Geplaatst op een bleach forum. Ik zou het wel cool vinden als het dan al voorbij is, maar ik denk zelf niet dat het mogelijk is. In dat geval zou de anime in no time weer aansluiten bij de manga. En ze willen de manga nu juist een beetje vooruit laten lopen..

    Ff verder zoeken.. :)

    //edit;

    Episode titels die ik kon vinden:

    -Episode 65. Creeping Terror, the Second Victim
    -Episode 66. Break Through! The Trap Hidden in the Labyrinth
    -Episode 67. Death Game! The Missing Classmate
    -Episode 68. True Identity of the Devil, the Secret which is Revealed (listed as an 1 hour special)
     
    Laatst bewerkt: 26 jan 2006
  14. hayabusa halo

    hayabusa halo Half-shark, half-man, skin like alligator

    Berichten:
    4.827
    Leuk Bevonden:
    253
    Komt dit op TV?
    Op welke zender:)?
     
  15. Goiz

    Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.408
    Leuk Bevonden:
    38
    Nee niet op tv. Het is te downloaden op o.a. animesuki.com
     
  16. the only ego

    the only ego linux hippie

    Berichten:
    1.655
    Leuk Bevonden:
    0
    LOL Goiz helemaal happy :p. Ik ben iig erg benieuwd. Die grote verhaal lijn blijft natuurlijk uber vet
     
  17. Orcrist

    Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.297
    Leuk Bevonden:
    8
    Hm gezien die titels zou er inderdaad enige waarheid in kunnen schuilen. Zou wel erg vet zijn. :cool:
     
  18. Mezzla

    Mezzla Times Like These

    Berichten:
    562
    Leuk Bevonden:
    0
    Dus, daar gaan we weer ^^. Zijn er nog mensen die geld in willen zetten op de aflevering waarbij ik in slaap ga vallen? :cool:

    Anyway.. *kijkt
     
    Laatst bewerkt: 26 jan 2006
  19. the only ego

    the only ego linux hippie

    Berichten:
    1.655
    Leuk Bevonden:
    0
    @ lt Mezz : Ligt er aan waar je nu bent :9. Die epps met dat kijkcijferkanon (lees psychische idioot op speed :+)zijn slaap verwekkend
     
  20. unXist

    unXist F5 hoer

    Berichten:
    707
    Leuk Bevonden:
    0
    BOHAHAHAHAHA 8)
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina