[Dans]C-walk

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Maddmonkey, 29 mei 2007.

  1. nickterra

    nickterra DRFT

    Berichten:
    14
    Leuk Bevonden:
    0
    HEt is iid leuker als al die Jumpstyle, en als je naar al de moves kijkt vindt ik dat de Jump enorm is na geaapt. Chille schoenen om te gebruiken zijn All Star's of Nike Air Force Ones(heb ik beide zelf en werkt goed)

    Nog wat chille nr's Crip walk van tupac en kurupt en get your walk on van Xzibit.

    En moeilijk is het niet, gewoon veel oefenen;)
     
  2. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    :{ dit slaat echt nergens op.
    doe normaal of ga een thread starten met bloods maar dit is de CRIP-WALK!! topic.

    dank u:)

    @xbox3604life: Waarom ben je een wigger als je dit leuk vind?
    waarom beoordeel jij iemand op een DANS? dit is dan wel een land met vrijheid van meningsuiting maar dit slaat echt totaal nergens op :{
     
    Laatst bewerkt: 29 mei 2007
  3. SneakySpidy

    SneakySpidy Supra

    Berichten:
    219
    Leuk Bevonden:
    0
    Was maar een grapje hoor, omdat de Bloods een soort vijanden zijn van die Crips...

    Tsss.
     
  4. SHiZ NL

    SHiZ NL Active Assassin

    Berichten:
    5.404
    Leuk Bevonden:
    1.092
    hehe zijn idd wel leuke moves :) tis dat ik niet zo heel goed kan dansne :p naast het beukwerk van 12 jaar geleden :p hehe
     
  5. ryan23

    ryan23 Spartan23R

    Berichten:
    1.974
    Leuk Bevonden:
    1
    ik doe het zelf ook al een tijdje, 2 maanden ofzo, en kan het best goed (al zeg ik het zelf :p).. :D
     
  6. MerQ

    MerQ Registered Bruser

    Berichten:
    1.874
    Leuk Bevonden:
    0
  7. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Als je daar over wilt praten kan je misschien wat beter starten :) misschien een idee ;)

    edit : btw= nog best veel mensen vinden dit leuk :) geinig :thumbs:
     
  8. xbox3604life

    xbox3604life Active Member

    Berichten:
    409
    Leuk Bevonden:
    0
    omdat zoals de naam het al zegt de dans is voor crips. en dus niet voor blanken/nederlanders/europeanen.

    hier trouwens nog een filmpje van wc http://www.youtube.com/watch?v=wS449lLF7uc
     
  9. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    jij hebt echt een bord voor je kop hé?|:-

    Jij bent zeker ook zo iemand die zegt dat wijde kleding en een New Era pet alleen voor zwarten zijn?
    ik kan dus zo boos worden om mensen die gewoon zeggen dat iets niet kan omdat die er anders uitziet.

    wat boeit mij het dat het de CRIP-walk heet van mijn part heette het de mongolendans en was het dan alleen voor mongolen. Dan vond ik het nog steeds vet, je moet niet alles in hokjes plaatsen maar eventjes gaan nadenken jongen!

    edit: europeanen? zijn er geen zwarte europeanen als je het via jou standpunt bekijkt? dus volgens jou is het alleen voor amerikaanse Crips? :{ kaas is zeker ook alleen voor NL'ers met klompen en blond haar?
     
    Laatst bewerkt: 30 mei 2007
  10. ryan23

    ryan23 Spartan23R

    Berichten:
    1.974
    Leuk Bevonden:
    1
    wuahah mooi gezegd drolletje (:+).. ik (& meer mensen) zien het gwn als een dans, en daarom word het ook wel clownwalk genoemd.. ik begin er al aardig goed in de te worden, learning van Kyren & Gosu :cool:
     
  11. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Enigste die ik tot nu toe begrijp is The-V ofzo en kan 'm alleen langzaam :+ anders dan lukt het wel met 1 voet maar houdt die andere het niet bij 8)
     
  12. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.492
    Leuk Bevonden:
    8.509
    Gozer, ik hoop dat je weet dat er ook niet-zwarte bloods en crips zijn? Zoniet... zip it
     
  13. NL_Wouter

    NL_Wouter The_Guardian

    Berichten:
    413
    Leuk Bevonden:
    4
    wat hij meer bedoeld..

    crips komt uit t afro-amerikaanse gebeuren.. dus niet van die w-niggers die denken dat ze "crips" zijn.
    cripwalking is gewoon van hun.

    Althans, zo zie ik t. Je kan proberen dr normaal op te reageren dan ipv. met zip it..
     
  14. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.492
    Leuk Bevonden:
    8.509
    Ik reageer enkel op zijn niveau, want hij reageert zelf ook zo op anderen. Wat heeft daarnaast ras ermee te maken? Er is niks van niemand. Als iemand het leuk vind die dans te doen, en hij is toevallig niet afro-amerikaans, mag diegene het dan opeens niet doen?

    Hokjesdenkers =(
     
  15. NL_Wouter

    NL_Wouter The_Guardian

    Berichten:
    413
    Leuk Bevonden:
    4
    eey.. jij ziet mij nergens zeggen dat ze 't niet mogen doen.. :)
    ik zeg t alleen op de manier hoe hij denkt ;)

    ik vind dat iedereen lekker z'n ding moet doen. Maar persoonlijk vind ik ook dat de "echte crips" het een stuk beter (qua ritme etc.) kunnen dan blanken.

    no offence ;)
     
  16. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.492
    Leuk Bevonden:
    8.509
    Geen idee, ken geen echte crips persoonlijk. Jij wel?
     
  17. NL_Wouter

    NL_Wouter The_Guardian

    Berichten:
    413
    Leuk Bevonden:
    4
    uiteraard, die kom je hier overal in tiel tegen.

    nee man, ik heb t toch over die youtube filmpjes enz. kijk rond.. er gaat een wereld voor je op ;)
     
  18. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.492
    Leuk Bevonden:
    8.509
    Maar crips zijn toch veel te stoer voor internet? :+
     
  19. NL_Wouter

    NL_Wouter The_Guardian

    Berichten:
    413
    Leuk Bevonden:
    4
    blijkbaar niet?
     
  20. meteorwings

    meteorwings Active Member

    Berichten:
    1.607
    Leuk Bevonden:
    0
    wat mij nu wel aardig lukt na dat tijdje zijn de shuffle met naar links en recht springen, die, 180 graden en 360 graden draaien, ik kan ook wel snel de variaties die er zijn op de V walk, zelf heb ik ook een beetje verzonnen hoe ik van V walk snel naar Heel Toe kan gaan ;)
     

Deel Deze Pagina