1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De Grote Voetbaldraad [Deel 24]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Cookie, 17 sep 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.009
    Leuk Bevonden:
    9.574
    Alsof er bij Ajax, ADO en PSV niet gereld wordt ofzo, dat is gewoon iets wat supporters doen :emo:
     
  2. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.740
    Leuk Bevonden:
    1.940
    Als je je NAC bril even afzet snap je natuurlijk ook wel dat dit onzin is. Het minste wat NAC kan doen is alle gemaakte kosten terug geven aan de fans. Denk niet dat ze een straf van de KNVB krijgen (misschien €10.000 boete ofzo)
     
  3. coen the stig

    coen the stig Active Member

    Berichten:
    164
    Leuk Bevonden:
    0
    http://www.ego2.nl/0910Ego2FotoNACFey01.htm

    kijk zelf maar. Als je in het midden van het uitvak ging staan zag je alsnog niks niet door de zon maar door een paar stalen balken die voor je hingen. En die dubbele netten sloeg ook nergens op. En er is alleen tegen dat plexiglas aan geslagen maar dat doen ze bij elke uitclub en daarmee sloop je het niet.
     
  4. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.328
    Weer mezelf quoten. Dus i.p.v zoals Tim weer je gelijk proberen te halen eerst even lezen wat ik zeg.
    Voor de rest is dat verslag op die website echt walgelijk. Feyenoord supporters die een statement maken? Mijn god. Een hele historie met het verkloten van stadions, supporters en lekker rellen ... en dan krijgen ze een keer een minder "uitvak" ... dan gaan ze huilen bij de KNVB. Maak dan als ECHTE supporter een statement ...
     
    Laatst bewerkt: 29 sep 2009
  5. Nitram

    Nitram BiA!

    Berichten:
    1.501
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja want elke Feyenoord supporter is een hooligan... Er zitten genoeg normale mensen bij de uitwedstrijden die hun zuurverdiende geld uitgeven om Feyenoord te kunnen zien. Dan mag je op ze minst verwachten dat het goed geregeld is.

    En is Breda op stelten gezet? Heb daar niks over gehoord.
     
    Laatst bewerkt: 29 sep 2009
  6. Jorrit010

    Jorrit010 Ech wel!

    Berichten:
    1.235
    Leuk Bevonden:
    1
    Wat ben jij goed, je bent er niet eens geweest. Dat vak was het slechtste wat ik, en eigenlijk iedereen die er was, ooit heb meegemaakt. En dat zijn er heel veel. Knap dat jij kan oordelen zonder er geweest te zijn. De boel vernielen daar? Ik heb niemand van mijn medesupporters iets zien vernielen. Het statement was juist met zijn allen te vertrekken. Maar goed, jij weet het toch allemaal beter...
     
  7. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.328
    Ben er niet geweest? Ik zat in Vak-I, pal d'r voor :emo:

    Ik weet het niet beter. Hoevaak moet ik nou zeggen dat het gewoon erg is dat NAC haar zaakjes niet op orde heeft? Allemaal prima zo'n beveiligd uitvak maar ontneem supporters hun plezier niet dan. Ik zag wel zo'n aap met een pet op ( en sjaal ) die het plexiglas er gedurende 10 minuten uit probeerde te trappen.

    1) Blijf dan weg als je het er niet mee eens bent
    2) Ga niet de boel proberen te slopen.

    Als dat net er niet had gehangen hadden er Feyenoord supporters dingen lopen gooien, zeg niet van niet ... dat gebeurd ALTIJD. Niet alleen bij NAC - Feyenoord. Nu is een dubbel net ook niet handig maar GEEN net is altijd te gevaarlijk, vooral omdat de NAC supporters hier voor zitten. Ik zou het niet fijn vinden om een stuk .... ( whatever ) in m'n nek te krijgen.

    Ik doelde overigens op de rellen die Feyenoord "supporters" wel eens vaker veroorzaken. Dit is gewoon erg, dan ben je geen supporter. Waarom de "echte" supporters dan geen actie onder nemen om een .. *kuch* statement *kuch* te maken is mij een raadsel.
     
  8. Jorrit010

    Jorrit010 Ech wel!

    Berichten:
    1.235
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik bedoelde dat je niet in het uitvak bent geweest. Vanaf Vak I was alles vast prima te zien, net zoals het dat voor de uitsupporters in de voorgaande jaren was. Ik snap dan ook totaal deze wijziging niet. Dat net is prima dat dat er hangt, dat hangt in zoveel uitvakken, maar een dubbel net gaat helemaal nergens over. Sowieso is het ontzettend dom om een uitvak pal voor een normaal van te plaatsen. Helaas kan je dan verwachten dat er rotzooi komt. NAC uit was altijd een ontzettend leuke uitwedstrijd met een gezellige rivaliteit tussen beide supportersgroepen, maar door dit uitvak gaat de lol er een beetje af.

    Dat zo'n gast tegen die plexiglaswand staat te trappen, is jammer. Jammer voor de beeldvorming, want het meerendeel gedraagt zich wel prima, of is weggegaan. En alsof zo'n knul die wand kapot schopt.

    Feyenoord supporters maken geen statement? Sowieso is het, zoals zovaak, een kleine groep die het voor de overgrote meerderheid verziekt. Overigens, een maand geleden distancieërde de harde kern van Feyenoord zich nog van de rellen in HvH, zoals Feyenoord en het overgrote supportersdeel zich ook distancieërde van de rellen in Nancy. Kan je dan als supporters nog een ander statement maken? Vertel mij het maar. Tegen de mensen die er op uit zijn om de boel te verstieren, is volgens mij weinig te doen.
     
    Laatst bewerkt: 29 sep 2009
  9. coen the stig

    coen the stig Active Member

    Berichten:
    164
    Leuk Bevonden:
    0
    nac supporters zijn lieverdjes. Tegen willem 2 dingen zingen over een supporter die is overleden. Ik heb het idee dat ze bij nac af toe alleen maar kunnen zeiken met dat calimero gedrag. De scheids hadden ze tegen daar huilden ze om. Feyenoord supporters waren niet lief die sloegen tegen het plexiglas. Ik weet het, het doet pijn voor nac als je van feyenoord verliest maar ga je aub niet zo zielig gedragen
     
  10. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.328
    Doet pijn? Nee hoor, ik heb een leuke wedstrijd gezien. Van Feyenoord verliezen is geen schande. Van Roda-JC daarintegen weer wel :+

    Dat gedrag tegen Willem 2 was schandalig, dan laat je de emotie de overhand nemen, valt echt niet goed te praten.


    Jorrit10, het zijn altijd de kleinere groepen die het verneuken voor de rest. De rest zoals in het gros van de supporters zelf. Dit heb ik zelf meegemaakt.

    *mompelt iets over NAC - Top Oss*
     
  11. Rydan

    Rydan Active Member

    Berichten:
    1.652
    Leuk Bevonden:
    18
    Heb je wel gehoord wat Derkssen zei..............
    [yt]X2FzGt6J0P8[/yt]
     
  12. Marty NL

    Marty NL Active Member

    Berichten:
    935
    Leuk Bevonden:
    77
    snorremans heeft wel wat makkelijk praten. Die zit alleen maar in VIP-boxen en hoeft waarschijnlijk ook nergens wat te betalen. Ik verwacht dat als hij het een beetje niet kan zien, hij moord en brand schreeuwt. Ik zou me ook genaaid voelen als ik 40% van het bedrag wat ik betaald heb terug krijg, veel tijd met reizen kwijt ben en nog niet eens de wedstrijd goed heb kunnen zien.
     
  13. Jorrit010

    Jorrit010 Ech wel!

    Berichten:
    1.235
    Leuk Bevonden:
    1
    Echt een walgelijke man. Heeft zelf nooit wat gepresteerd in het voetbal, gaat nu over dingen oordelen waar ie niks over weet. Ik word bijna misselijk van die vent. Als je geld zat hebt en in de VIP-box zit maakt het idd niet uit. Maar wat bij NAC aan de hand was, had niet gehoeven. Als ze een enkel net en geen folie hadden opgehangen, was er niks aan de hand geweest. Vervelende Derksen.
     
  14. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.009
    Leuk Bevonden:
    9.574

    Jongen, vorige week stonden de NAC supporters in heel kwaad daglicht door een overleden supporter van Willem II belachelijk te maken, dus doe nou niet alsof alleen Feyenoord wat rotte appels ertussen heeft zitten! :mad:
     
  15. *NERAZZURRI*

    *NERAZZURRI* Active Member

    Berichten:
    1.016
    Leuk Bevonden:
    12
    Is dat een reden om je muil te moeten houden dan? Wat een onzin.
     
  16. Jorrit010

    Jorrit010 Ech wel!

    Berichten:
    1.235
    Leuk Bevonden:
    1
    Geen reden om je muil te houden, heb je gelijk in. Maar de arrogantie waarmee hij onzin loopt te verkopen, mag gezien zijn sportieve achtergrond wel wat minder.
     
  17. Franko

    Franko Lets Roll

    Berichten:
    1.519
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik wou net zeggen,

    ( Btw, muil houden getuigd ook niet echt van een groot vocabulaire )

    Derksen heeft als voetballer een bescheiden rol gespeelt bij Veendam, dat hij dan nu spelers als Ruiz van twente en landzaat ( al speelt hij nu wat minder ) af zit te kraken schiet mij in het verkeerde keelgat.

    Laten we wel even bedenken dat Landzaat een meervoudig international is en absoluut bij elke nederlandse club nog een rol van betekenis kan spelen.

    Ruiz daarentegen is een aankomende speler die op dit moment al van grote waarde is voor FC twente en nog absoluut door kan groeien.

    Maar meneer Derksen ziet dat niet of wil dit niet zien, het enige waar hij in geintresseerd in is, is om over de rug van anderen geld te verdienen met Voetbal International terwijl ik zijn kennis van voetbal absoluut onder de maat vind.
     
  18. Maluku-Ak

    Maluku-Ak Active Member

    Berichten:
    905
    Leuk Bevonden:
    35
    Zou echt top zijn als Ajax deze Koreaan contracteerd. Dit is gewoon een gok die ze moeten nemen en die dan alleen maar goed uit kan pakken.
    Misschien hebben we hier wel een nieuwe Ibrahimovic te pakken.8)
     
  19. Erwin van..

    Erwin van.. PSN: F1anatic

    Berichten:
    937
    Leuk Bevonden:
    6

    Wat denk je zelf:cool:
     
  20. *NERAZZURRI*

    *NERAZZURRI* Active Member

    Berichten:
    1.016
    Leuk Bevonden:
    12
    Aangezien jij nog nooit professioneel voetbalanalist bent geweest moet jij ook maar geen mening hebben over de kunsten van meneer Derksen.

    En hoe kun je afleiden uit mijn taalgebruik hoe groot mijn vocabulaire is? Als ik had gezegd 'mond houden', had je net zo veel geweten over de breedte van m'n woordenschat.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina