1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De Grote Voetbaldraad [Tussenstanden, uitslagen & discussie] [Deel 9]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Viktortje, 2 mrt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ruttyx

    Ruttyx Oh inverted world

    Berichten:
    2.830
    Leuk Bevonden:
    5
    Nac dat altijd met 1-0 wint en niet echt aanvallend speelt. Nee, Heereveen speelt het leukste voetbal. Psv is slaapverwekkend, maar kennelijk wel effectief.
     
  2. Don Juan

    Don Juan Do The Moonwalk

    Berichten:
    3.475
    Leuk Bevonden:
    32
    Ja want Nac speelt wel aantrekkelijk voetbal...... Dat is echt Anti voetbal wat die gasten laten zien. Tuurlijk propz dat ze 3e staan maar dat komt meer door het slechte spel van Feyenoord en natuurlijk AZ.
     
  3. AapVader

    AapVader Ja toch?

    Berichten:
    427
    Leuk Bevonden:
    4
    Mijn club op de 3e plaats is al mooier dan ik ooit had durven dromen. Hopelijk halen we Uefa cup, want dat hebben we wel verdiend dit seizoen. Heereveen gun ik ook het beste, want dat is de enige ploeg die 6 punten heeft gehaald tegen NAC dit seizoen ;).
     
  4. geertbargeman

    geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

    Berichten:
    5.545
    Leuk Bevonden:
    308
    True, maar met op papier minder materiaal dezelfde prestatie kunnen halen als PSV, vind ik knap :) Daarom dus ;)
    Zoals ik al zei gun ik het Heerenveen dan het meest.
     
  5. AapVader

    AapVader Ja toch?

    Berichten:
    427
    Leuk Bevonden:
    4
    Ja is toch niet verkeerd voor een club waar een salarisplafond van 250k gehanteerd wordt. Daar komen spelers van sommige clubs hun bed niet eens voor uit :+.
     
    Laatst bewerkt: 16 apr 2008
  6. Viktortje

    Viktortje Rest in pieces!

    Berichten:
    3.576
    Leuk Bevonden:
    11
    jup ik heb maar weer een nieuwe gemaakt, deze kan dicht;)
     
  7. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina