1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Fitness, Bodybuilding, etc.. [Deel 9]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Gdzr, 22 jan 2015.

  1. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    @UpInSmoke0611 : lekker bezig! Wat opvalt bij de sumo van de zijkant is dat je eerst wat voorover kantelt bij de start. Dit is op te lossen met 1 of meer van de volgende aanpassingen:


    - meer mobiliteit in je heupen waardoor je rechterop bij de bar kan komen
    - meer spanning op mid en upper back
    - het gewicht meer naar je hakken te verplaatsen
    - wat hoger te beginnen met je heupen.

    als het goed is begin ik over een paar maanden een eigen powerlifting en weightlifting gym! Een huis gekocht met een zagerij er aan vast en in die zagerij ga ik met een kameraad een gym beginne. We hebben eerst zo'n 140 m2 tot de beschikking , maar dat kan evt worden uitgebreid.

    Verder gisteren een forse pr gezet. Je moet toch wat als je niet kan maxen op bench en deads en verder alleen ssb squats. Hier mijn 162 goodmorning

     
    UpInSmoke0611 vindt dit leuk.
  2. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Goeiemorguh zeg!

    Lekker man, paar racks neerzetten denk ik? Of wat ga je doen?



    Zo beter?
     
  3. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Echt heel veel beter. Het wordt dan met zware gewichten de uitdaging om die positie vast te houden en kracht te blijven zetten totdat die los komt.

    http://www.funda.nl/koop/groningen/huis-49875704-oostendeweg-39/

    Het wordt wel een serieuze business. Aantal leden blijft ws beperkt, maar de spullen die er staan moeten allemaal top quality zijn :)
     
    UpInSmoke0611 vindt dit leuk.
  4. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Voor dat geld? Moet je eens in de Randstad kijken wat je ervoor krijgt hahah. Ben benieuwd man
     
  5. Scarlett

    Scarlett Active Member

    Berichten:
    34
    Leuk Bevonden:
    3.590
    Vanaf morgen ben ik eindelijk weer in de sportschool te vinden :+
    Twijfel alleen tussen abbo voor maand of jaar, mezelf kennende is t geen stok achter de deur een heel jaar af te sluiten
     
  6. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Toen ik zag dat jij de laatste reactie in dit topic had kon ik al met 95% zekerheid zeggen wat de inhoud van jouw reply zou zijn: 'ik ga weer naar de sportschool, niet geweest, want maar nu wil ik.....'.

    No offence maar ik zou echt ophouden met fitness. Je haalt er duidelijk geen plezier uit en hoogstwaarschijnlijk ga je alleen maar heen voor een mooier lichaam. Echter daar halen mensen zelden voldoende intrinsieke motivatie uit. Een gezond en fit lijf is een bijkomstigheid van een sport met passie bedrijven. Als het het hoofddoel is dan zakt de motivatie snel af, krijg je te maken met onzekerheid etc.

    Als je toch per se met gewichten bezig wilt blijven: ga crossfit doen (wel zorgen dat je voor kwaliteit gaat, er zitten veel rotte appels tussen), begin aan powerliften of gewichtheffen. Zorg er voor dat je progressie wilt blijven maken in 1 van die sporten en een strak lijf volgt vanzelf :)

    https://www.instagram.com/p/BVvP37jgjwv/?taken-by=cynthialeu
     
    Lethal AK47 en Reckuuza vinden dit leuk.
  7. Scarlett

    Scarlett Active Member

    Berichten:
    34
    Leuk Bevonden:
    3.590
    Niet per se. Mijn hoofddoel is binnen 2 maanden fit worden
    Ik vind het wel leuk, alleen ik ben destijds gestopt omdat mijn trainingsmaatje me ineens leuk begon te vinden wat gewoon awkward was. Daarna geen geld en tijd gehad voor andere scholen (te lang en te persoonlijk om hier uit te leggen hoe dat kwam), maar nu is dat geen probleem meer.
     
  8. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

    Berichten:
    11.451
    Leuk Bevonden:
    17.577
    Fit worden..

    Binnen 2 maanden..

    [​IMG]





     
    Lethal AK47 en Graveheart vinden dit leuk.
  9. Nerrion

    Nerrion yikes

    Berichten:
    1.402
    Leuk Bevonden:
    177
    [​IMG]

    Ayy lmao

    ja ik train alleen die arm

    Ben aan het cutten voor zomer nog steeds, maar taart vertraagt me continu.
     
    Daz en Reckuuza vinden dit leuk.
  10. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    En hoe ga je dat meten? Wat is fit? En ben je je bewust dat elke adaptieve reactie van je lichaam in 8 weken tijd minimaal is? Wat ga je na die 2 maanden doen?

    Misschien allemaal een beetje flauwe vragen, maar je bent wel een schoolvoorbeeld waarom mensen stoppen met naar de sportschool gaan :)

    Anyway terug naar mijn training. PR gezet op de Safety Bar Squat. 188 kg. Dat is 5,5 kg meer dan mijn squat pr terwijl de SSB een zwaardere variant is. Hopelijk is de overdracht naar low bar aanzienlijk.



    en mijn eerste benches voor reps na de operatie

     
  11. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Jij bent echt een topkerel met info waar je wat aan hebt! Waren ze allemaal maar zo betrokken. Respect!
     
    Reckuuza vindt dit leuk.
  12. Scarlett

    Scarlett Active Member

    Berichten:
    34
    Leuk Bevonden:
    3.590
    Leuk dat er zo gereageerd wordt

    Het niveau wat ik moet hebben is prima haalbaar, maar je blijft idd maar aannames doen en flauwe opmerkingen, je zegt het zelf al @Kevf. Ik ben alles behalve het schoolvoorbeeld, tussen geen tijd en geen geld zit nog heel veel, ik zal het je wel prive sturen, zodat je mss niet zo lullig doet. Het is trouwens niet zo dat ik nu niet sport of beweeg, ik zit op een bootcamp. Maar whatever, terug naar jouw training dan maar he
     
  13. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Ook maar even hier reageren. Ik formuleerde het verkeerd, want mijn vragen zijn zo voor de hand liggend dat ze vaak als flauw worden ervaren, maar als je er echt op doorvraagt dan hebben mensen er geen antwoord op. Dus ik ben oprecht benieuwd naar je antwoorden :)

    Ik word notabene al drie jaar op rij als meest serieuze member gezien hier op het forum, dus als ik iets vraag of antwoord dan kan je er wel vanuit gaan dat ik het bedoel zoals het er staat ;)
     
    UpInSmoke0611 vindt dit leuk.
  14. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Donderdag beginnen de inschrijvingen voor SBD-CUP 2017 voor de niet-verenigingen. Ben je erbij @Kevf ?

    Hopelijk kan ik een wat betere total neerzetten dan vorig jaar. Mn training gaat soso. Werk sloopt mn lichaam teveel dus progressie is traag en lijkt alleen op de deadlift te zijn. 3x195 van de week. Geen filmpje van helaas.

    Ik moet denk ik zo een 180/210/100 doen als ik die >350 wilks wil pakken. Afhankelijk hoe zwaar ik weeg
     
  15. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Dat ligt er een beetje aan. Mijn zoon doet wel weer mee maar rond die tijd verwacht ik ook te verhuizen :)
     
  16. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Ik skip hem ook dit jaar. Werk sloopt me echt veels te veel om serieus te gaan trainen. Te weinig slaap en herstel niet goed. Blijf gewoon lekker trainen. Wellicht nu ff 3 maanden volume pakken
     
  17. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Scarlett en UpInSmoke0611 vinden dit leuk.
  18. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
  19. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Toegewijde lifters die een keer willen komen trainen mogen altijd gratis naar binnen :)
     
    UpInSmoke0611 vindt dit leuk.
  20. Smok3y

    Smok3y Dark Souls!

    Berichten:
    3.670
    Leuk Bevonden:
    277
    Mag ik de experts in deze thread even raadplegen.

    Ik ben lekker op gang met mijn training.
    Maar heb de afgelopen 2 sessies erg last van duizeligheid als ik zwaar getraind heb.

    Zo erg zelfs dat ik na een leg press of een andere zware oefening het gevoel heb dat ik flauwval. Heb erna nog minuten last vd duizeligheid.

    Ben hier erg van geschrokken
    Waar kan het aan liggen?

    Voeding niet goed genoeg?
     

Deel Deze Pagina