1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Halo 2: Geruchten en feiten deel 6

Discussie in 'Algemeen' gestart door Darkwing, 14 okt 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Darkwing

    Darkwing Active Member

    Berichten:
    6.510
    Leuk Bevonden:
    25
    Omdat het vorige deel grondig werd verpest door degenen die zonodig over illegale versies moesten blaten, hier een nieuw deel. Maar wel een met een duidelijke regel:

    Er wordt niet over de illegale versie gepraat!

    Kennelijk is een vroege versie van Halo 2 gelekt. Microsofts officiële statement hierop luidt als volgt:

    Wij staan volledig achter Microsoft en Bungie in dit geval, en we vinden het abosluut verwerpelijk dat het spel al illegaal verkrijgbaar is. Vandaar dat we jullie vragen het volgende in acht te nemen:

    Elke discussie over de gelekte illegale versie is absoluut uit den boze. Dergelijke reacties zullen dan ook direct worden verwijderd.

    Het openlijk lopen patsen met je illegale versie van Halo 2 wordt ABSOLUUT NIET getolereerd en zal worden bestraft met een ONMIDDELIJKE BAN.

    Ook als wij het vermoeden hebben dat je een illegale versie in je bezit hebt kunnen daar sancties op worden geheven.


    Houd je a.u.b. aan deze regels, en respecteer ons beleid en zorg dat je Microsoft en Bungie support.

    ================================================================

    Informatie over Halo 2 (met dank aan Elite)

    Vorige delen:
    Deel 1
    Deel 2
    Deel 3
    Deel 4
    Deel 5


    Informatie op XBW
    Alle basis-informatie+screens+release datum
    Singleplay only thread
    De Ilovebees thread . Een subonderdeel wat over geruchten mbt de ilovebees.com site en 24 augustus...
    Rovaks thread samenvatting van wapens, Halo 2 hands ons en characterbeschrijvingen. Leuk leesvoer, hoewel de meeste Halo 2 fans al bekend horen te zijn met deze info ;) Draadje is gesloten, stel je vragen/post je speculaties/meld je nieuwe feiten hier
    Halo 2 wallpaper thread Fleur je desktop op!

    Officiele Site
    De Halo 2 site op www.bungie.net
    Lees hier in ieder geval de FAQ en de Frankie Weekly Bungie Updates Elke vrijdag een nieuwe update op een fansite. De plaats wordt gepost op http://halo.bungie.org en op www.bungie.net.
    Bekijk ook de eerste 3D screenshot hier.

    Fansite
    HBO halo.bungie.org
    Aanrader: de OneOneSeven Comics (bij Comics) en Calvin and Halo Comics.
    Tijdbalk Halo incl Fall of Reach en First Strike, ken je backgrounds!
    The Library alles wat je wilt weten over het verhaal. Wie was Halsey,wat gebeurde er op Sigma Octanus IV...en hoe hield dat verband met Reach en Halo? Voor diegene die geen boeken willen lezen, maar wel verhaal is dit dus ideaal. Spoilers inside, duh!

    Features *Confirmed*
    *Singeplay
    Singleplaythread onder leiding van Xiroke: Singleplay discussie met spoilers. Spoilers zijn klein vergeleken met wat wss verderop in het verhaal gaan gebeuren, maar het zijn zeker spoilers!.
    *Multiplay 1-4 Splitscreen, 2 player coop.
    *System link 2-16 (eigen tv, eigen Xbox mogelijk)
    -Banshees, Wraiths, Warthogs, Ghost bestuurbaar (met boostfunties)
    -meerdere teams
    -Spelmodi: Slayer, CTF, Oddbal, King of the Hill, Assault (bom naar vijandelijke basis), Swords (Elite zwaard only gametype)
    -interactieve levels
    *Xbox Live 2-16
    -t/m 4 spelers op een Xbox, maar maximum spelers blijft 16.
    -meerdere teams
    -snelste verbinding is server.
    -Clan support
    -Party , vorm tijdens een spelsessie met een groep spelers een party die bij het switchen van games bijelkaar blijft!
    -downloadable content
    *Dolby Surround sound support
    *GEEN Bots.

    Movies

    @ Bungie.net De E3 2003 trailer, Announcement Trailer 2002 en de X03 documentaire Inside Halo 2
    @ Kikizo E3 2004 presentatiedemo high res, wat CTF gameplay high res van de E3 2004, en wat E3 2004 shakey cam gameplay footage
    @ Opa-ages korte in game shakey cam filmpjes van CTF E3 2004 + E3 2004verslag
    Trailer, check MSN>entertainment
    een compilatie
    Shakey cam Zanzibar filmpjes uit Leipzig High res Zanzibar gameplay (122MB) mirrors @ HBO
    nog wat Zanzibar: Klik[/QUOTE]
    NEW Beta video!
    wat TGS footage
    SP Trailer klik Spoiler alert.
    Screens
    Vind ze allemaal op bungie.net en natuurlijk op XBW^^^^^
    [plaatje]http://archief.xboxworld.nl/images/content/26259.jpg[/plaatje]
    [plaatje]http://archief.xboxworld.nl/images/content/11023.jpg[/plaatje]
    [plaatje]http://archief.xboxworld.nl/images/content/11071.jpg[/plaatje]
    [plaatje]http://archief.xboxworld.nl/images/content/22756.jpg[/plaatje]
    [plaatje]http://archief.xboxworld.nl/images/content/23508.jpg[/plaatje]

    Press Scans van HBO
    Leesvoer: Halo 2 scans uit de bladen!

    Release Date: 11 november 2004

    Mis je informatie of is er nieuws te melden? post dan hier of PM me en ik voeg de nieuwe link toe.

    ***Laatste Nieuws***
    *Halo 2 Europese boxart ...(12:52-18-08-2004)
    *Hele vette Halo 2 screens thnx Fardo! (12:57-18-08-2004)
    *nieuwe bungie update! door Frankie deze keer (14:10-23-08-2004)
    *Filmpjes toegevoegd (14:11-23-08-2004)
    *uit OXM: geen ATV, Banshee kan loopings doen, covenant sniper etc...zoek in deze thread op sniper, dan vind je wel een post (14:11-23-08-2004)
    *higher res Zanzibar footage @ halo.bungie.org ! Ik post de link zodra ik bittorrent gedownd heb en het filmpje heb gezien.... (downen bittorrent gaat traaaag) (19:11-24-08-2004)
    *Met de mirrors online, down ik nu snel het filmpje vanuit UK. Geen torrent, gewoon quick time! (11:18-25-08-2004)
    *Krantenartikel over Xbox lineup en Halo 2 (21:36-26-08-2004)
    * weer een Gamespy Reader Feedback vragensessie! (21:42-26-08-2004)
    *Rigest vond een Halo 2 filmpje . Bittorent vereist... ik heb hem niet gezien... (12:02-27-08-2004)
    *Bungie webmaster beantwoordt vragen @ www.bungie.net (12:03-27-08-2004)
    *Halo 2 Bungie update Dankje Rigest. (17:07-29-08-2004)
    *Stukje geschreven door Frankie over Zanzibar @ Penny Arcade (09:21-31-08-2004)
    * een Klik[/QUOTE] verwijderd van Zanzibar -Zanisbar :confused:- movie...thnx xiroke! (21:54-31-08-2004)
    * Canadees krantenartikel over Halo 2...leuk leesvoer, maar we wisten het meeste wel...50 skill levels, cool :p! (22:02-01-09-2004)
    *Beta Screenshots ik ken ze niet... (15:31-02-09-2004)
    *een PAX Handson (15:44-02-09-2004)
    IGN Hands on (16:04-02-09-2004)
    * Bungie Update! (17:24-04-09-2004)
    * Teamxbox doet ook een duit in het hands on zakje(17:25-04-09-2004)
    *de Hands-ons stromen nu wel heel rap binnen... http://halo.bungie.org heeft er al 3 opstaan...het aantal hands ons zal alleen maar toenemen (PU gameplay) dus ik stop nu met linken naar hands ons. Zoek zelf maar ;) (15:00-10-09-2004)
    * MC op je desktop!(15:00-10-09-2004)
    *Beta video! Thnx Xiroke! (15:05-10-09-2004)
    *update(21:01-11-09-2004
    *linkje naar de library geadd. Zie 'Fansite'.(21:18-11-09-2004)
    *http://games.telenet.be/specials.php?act=one&rid=217
    *linkje naar wallpaperthread gepost, tevens features geadd.(12:28-09-19-2004)
    *extra t toegevoegd aan 'barste uit zijn voegen'
    *voor je dagelikse portie snippits Halo 2 kijk je natuurlijk op HBO :D
    *Alleen echt belangrijk nieuws, zoals t's , wordt hier gemeld.
    *koffiebekers vallen hier niet onder. (21:26-30-09-2004)
    * Singleplay info! !!!!
    Okay, alles over Halo 2 Singeplay incl spoilers hier. (22:28-01-10-2004)
    *Halo Timeline toegevoegd. Ken je backgrounds! (23:00-01-10-2004)
    *Halo 2 RTC, dus praktisch af aldus de nieuwe update ...ik verwacht een gold aankondiging binnen 10 dagen...(11:57-02-10-2004)
     
  2. Elite

    Elite Elite TAR

    Berichten:
    1.498
    Leuk Bevonden:
    14
    ah, mijn eigen werk gekopieerd? Is dat geen diefstal van intellectueel eigendom ;)
    Update jij dan voor de rest de eerste post (want die loopt inmiddels ook een weekje achter)
    EDIT: laatste nieuws staat dus hier.

    Laatste Nieuws
    *Halo 2 is Gold
    *check www.halo2.com voor desktops, wapens en covenant/human characters en cortana's nieuwe kapsel
    * mjolnir mix is heel vet!
    *Halo 2 scoort een 9.7 (het hoogste cijfer ooit) in de OXM. een 10 in twee andere bladen. 9.3 in PU (hoezo tolerant land )
    *http://halo2.nilerogers.com/Ghostsofreach/ghostsofreach_snippet.mp3
    http://halo2.nilerogers.com/Peril/Peril_snippet.mp3
    http://halo2.nilerogers.com/Inamberclad/Inamberclad_snippet.mp3
    Die andere snippits links stonden wel op HBO. Anders moet je naam van het nummer dat je wilt invullen over de naam van het andere nummer, zo heb ik ze ook gevonden (Peril vervangen door Inamberclad)
    www.nilerodgers.com voor het listening station om alles te zien.
     
    Laatst bewerkt: 31 okt 2004
  3. Vuilnisman

    Vuilnisman Active Member

    Berichten:
    65
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik wil toch nog wat zeggen over die illegale versie
    /Mod Blaat - lees de waarschuwing aan het begin nog eens... :{
     
  4. WHAT

    WHAT Active Member

    Berichten:
    2.185
    Leuk Bevonden:
    44
    Mooi gedaan Darkwing :)
     
  5. Borix

    Borix Active Member

    Berichten:
    1.770
    Leuk Bevonden:
    1
    het is (bijna) compleet copy - paste werk van elite. dus mooi gedaan beide :D
     
  6. Elite

    Elite Elite TAR

    Berichten:
    1.498
    Leuk Bevonden:
    14
    Diefstal van intellectueel eigendom eigenlijk :+ Aleen de OW is niet van mij :D, maja, tis het beste dat dat idd door een MOD gezegd wordt want die heeft de 'authoritah'
     
  7. lekkerbek312

    lekkerbek312 Wicked

    Berichten:
    711
    Leuk Bevonden:
    0
    ik snap niet zo goed dat er zo uitgesproken wordt gewaarschuwd. Doe dat dan bij elk spel en maak niet bij dit alleen spel een uitdrukkelijk statement. Halo 2 wordt bijna heilig verklaard. Beetje vreemde zaak.

    Halo 1 vond ik persoonlijk niet veel bijzonder. Veel mensen zeggen echter dat de multiplayer ongeevenaard is. Laat ik dat gedeelte nou net nooit gedaan hebben. Ik haat namelijk splitscreen.

    Ondanks het (voor mij althans) niet overtuigende deel 1, heb ik uiteraard wel deel 2 gepreordered. Ik laat me meevoeren met de hype en ik zie het wel op 11 november.
     
  8. Borix

    Borix Active Member

    Berichten:
    1.770
    Leuk Bevonden:
    1
    ok, ik heb een paar vraagjes. eigelijk zijn dit 2 tegenvallende punten uit rainbowsix:BA maar ik ben benieuwd wat bungie gaat doen aan spawncampers en het probleem dat het moeilijk was om een officiele clanmatch te houden tegen een clan die je ergens in een game tegenkomt omdat je alleen aan competities mee kon doen.
     
  9. Emile

    Emile oude garde

    Berichten:
    1.137
    Leuk Bevonden:
    0
    zodra ik het spel binnen heb zal ik waarschijnlijk niet tot weinig hier (of op mijn pc) komen...
     
  10. Martini

    Martini O RLY

    Berichten:
    1.034
    Leuk Bevonden:
    2
  11. Vuilnisman

    Vuilnisman Active Member

    Berichten:
    65
    Leuk Bevonden:
    0
    amen
     
  12. InfernoGamer

    InfernoGamer ...

    Berichten:
    371
    Leuk Bevonden:
    1
    je spawnt volgens mij op verschillende plekken rond en in jouw basis
     
  13. SoulFighter

    SoulFighter XBW Zeur

    Berichten:
    823
    Leuk Bevonden:
    0
    Halo 2 wordt gewoon onwijs gaaf.
    Weet iemand trouwens of je met zn 2en op 1 xbox live kunt?

    en nog een laatste woord of die leak :mad:
    ze zouden die gene die voor de leak heeft gezorgd en alle mensen die het d-loaden rechtstreeks naar syberie moeten sturen :{
     
  14. XiroKe

    XiroKe <font color="orange"><b>XBW.nl VIP</b></font> XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.070
    Leuk Bevonden:
    26
    Je kan op een Xbox met z'n vieren op Xbox Live. Meevallertje, he? :)
     
  15. Keukenhufter

    Keukenhufter Active Member

    Berichten:
    103
    Leuk Bevonden:
    0
    MET ZIJN 4e!!!
    waar haal je dat vandaan ??/
     
  16. Peter OtH

    Peter OtH XBW.nl VIP Redacteur

    Berichten:
    3.521
    Leuk Bevonden:
    217
    Nou weet ik dat er weinig info is over de single player, en dit is ook niet geen gerucht of feit maar meer een wens.
    Ik hoop dat Bungie iets meer aandacht heeft besteed aan de co-op mode.
    Het is misschien iets kleins maar b.v. een iets afwijkende story-line of tussenfilmpjes waarin je b.v. 2 master chiefs/spartans ziet staan als je co-op speelt zou wel gaaf zijn.
     
  17. WHAT

    WHAT Active Member

    Berichten:
    2.185
    Leuk Bevonden:
    44
    @ Nemesis - Het is idd wel wat klein ja maar toch zou het wel leuk zijn :)
     
  18. SoulFighter

    SoulFighter XBW Zeur

    Berichten:
    823
    Leuk Bevonden:
    0
    ja, dat zou ik idd wel tof vinden, we zullen zien :)
     
  19. SalamimaN

    SalamimaN Shoopie Whoopie!!

    Berichten:
    26
    Leuk Bevonden:
    0
    ik vond het ook wel jammer dat je in de eerste halo telkens maar 1 MC zag :p
     
  20. SijmeZ

    SijmeZ Family Guy

    Berichten:
    1.059
    Leuk Bevonden:
    4
    Zou wel cool zijn als de filmpjes ook gedeeltelijk worden aangepast, zodat ze zeggen van 'the world's fate depends on the two of you!'. Dan voel je je wel wat meer betrokken met z'n tweeën, maar wat maakt mij het ook uit, als de co-op mode maar goed is.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina