1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Het grote "Ik word/ben vader" topic

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Magical Elvis, 5 apr 2011.

  1. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.478
    Leuk Bevonden:
    8.472
    Ik vind tussen de 30-35 een mooie leeftijd om vader te worden.
     
  2. AnubisNefer

    AnubisNefer Well-Known Member

    Berichten:
    7.480
    Leuk Bevonden:
    3.138
    Eens, al je wilde haren zijn eruit, je hebt genoeg kansen gehad om meer van de wereld te zien en als je kind dan +- 16 wordt, dan ben jij nog 46-51 jaar oud.
     
  3. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Nou wilde haren ;) ga nog graag wat drinken met een aantal vrienden (niet meer elke week), ik game ook graag en ik gebruik een kleurspoeling voor de grijze haren :p
     
  4. Scarlett

    Scarlett Active Member

    Berichten:
    34
    Leuk Bevonden:
    3.589
    Stiekem zit hij ook al op XBW te lezen wat z'n vader allemaal te zeggen heeft? ;p
     
  5. AnubisNefer

    AnubisNefer Well-Known Member

    Berichten:
    7.480
    Leuk Bevonden:
    3.138
    Ik bedoel wat anders als gewoon gezellig leven ;)

    Kleurspoeling? OMFG Niet doen gast, go original all the way, chicks digg it :D
     
  6. Magical Elvis

    Magical Elvis Active Member

    Berichten:
    278
    Leuk Bevonden:
    7
    Haha, Yup mooie leeftijd vind ikzelf, maar tegenwoordig zie steeds vaker dat er op latere leeftijd kinderen worden genomen... Vaak is het eerste carriere maken en dan pas kinderen... Leeftijd is tegenwoordig vaak eind 30 begin 40 denk ik... Anyway kijk ik naar het vaderschap uit :)
     
  7. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    nee hij is meer van Hyves :+
     
  8. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    gebrek aan zn opvoeding.. :+
     
  9. Lircky

    Lircky who's your daddy

    Berichten:
    754
    Leuk Bevonden:
    1
    Leuk topic!!!!!

    Ik ben vader van een 2,5 jarige zoontje (Aidan).
    De tweede staat in de planning voor begin juli (wederom een zoon).

    Maare iedereen die hier pappa wordt Gefeliciteerd!!!!!

    p.s. je leven stopt niet na kinderen hoor, ik heb nog genoeg tijd om te gamen!

    p.s. deel2 ik zie wat dingen over leeftijd!
    Ik kreeg mijn eerst zoon toen ik 25 was (had toen al een relatie van 10 jaar en woonde al 7 jaar samen)
    September 2010 ben ik getrouwd (toen was ik 27) In mei wordt ik 28!
     
    Laatst bewerkt: 7 apr 2011
  10. fredfenster

    fredfenster Active Member

    Berichten:
    3.167
    Leuk Bevonden:
    3.312
    Kinderen in Nederland zie ik niet zetten. Te veel shit.
     
  11. AnubisNefer

    AnubisNefer Well-Known Member

    Berichten:
    7.480
    Leuk Bevonden:
    3.138
    Was jij die man op het dam gisteren?

    (Sorry hoor fred, maar wat een negatieve en nutteloze post)
     
    Laatst bewerkt: 7 apr 2011
  12. Henrive

    Henrive zuur

    Berichten:
    401
    Leuk Bevonden:
    10
    Nou zeg, dat valt toch wel mee? 8) Toch mooi om te zien dat 't onderwerp toch nog altijd een heilig huisje lijkt te zijn.
     
  13. Rebel8319

    Rebel8319 XBW Addict

    Berichten:
    2.784
    Leuk Bevonden:
    0
    Leuk topic !

    Ik heb ook een zoon , die nu bijna anderhalf is en moet zeggen , dat ik het eigenlijk pas na een jaar echt heel erg leuk begon te vinden , dat baby gedoe is niks voor mij :D !

    Ik wilde ook altijd vroeg papa worden maar gelukkig toch nog niet gedaan/gelukt !
    Ik word zelf volgende maand 28 en mn vriendin is net 23 geworden.
    De 2de willen we pas als Yulian een jaartje of 4 is , en we in een ander huis wonen met een extra kamer.
     
  14. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Maar je denk dat het in andere landen zoveel beter is om kinderen op de wereld te zetten? Ik begrijp je denkwijze, ik snap alleeen niet waarom je specifiek Nederland noemt.
     
  15. Le Lastpak

    Le Lastpak (◕‿◕✿)

    Berichten:
    6.574
    Leuk Bevonden:
    798
    Ben momenteel ook diep aan het denken aan een land dat niet zuigt. Dat is wel jammer aan een Nederlander zijn, er zijn eigenlijk geen landen waar het beter is terwijl we nog zoveel te klagen hebben.

    Het enige wat ik kan bedenken is flink cashen en naar een arm land verkassen en als een landheer je overige jaartjes slijten.

    Fredfenster heeft wel gelijk hoor. Het is alleen niet Nederland dat verkeerd is maar de tijd waarin we leven. In mijn omgeving merk ik dat veel jong volwassenen(18t/m25) gewoon geen idee hebben wat ze met hun leven moeten doen. Hun jeugd draaide alleen maar om rages, merkkleding en domme entertainment. Het is een beetje een anti-climax om op latere leeftijd in het diepe te worden gegooid met veel stress en verantwoordelijkheden.
     
  16. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    No offence, maar wat een bullshit ;)

    een kind heeft maar 1 ding nodig en dat zijn een stel liefhebbende ouders die zorgen voor een schitterende jeugd. En trust me dat kan met gemak in dit landje :)
     
  17. Jingga

    Jingga Hand in Hand

    Berichten:
    2.531
    Leuk Bevonden:
    139
    Paar positieve ouders helpen ook wel, dan kunnen ze de situatie later nog goed relativeren ook.
     
  18. Le Lastpak

    Le Lastpak (◕‿◕✿)

    Berichten:
    6.574
    Leuk Bevonden:
    798
    Ja, vroeger had je natuurlijk ook veel losers maar nu lijkt het een stuk makkelijker om te verdwalen in de eindloze opties die je hebt. De meeste van ons hebben geen idee wat we willen bereiken in ons leven.

    Vragen als 'wie ben ik?', 'wat wil ik?' en 'hoe ga ik dit doen?' zijn vragen die meestal pas beantwoord worden wanneer mensen ff weg gaan uit dit gekke landje.
     
  19. AnubisNefer

    AnubisNefer Well-Known Member

    Berichten:
    7.480
    Leuk Bevonden:
    3.138
    Niet mee eens, er is nu juist veel meer keuze qua wat je wil worden en welke opleiding(en) je wilt volgen. Het niet weten of niet naar school gaan is een gebrek aan motivatie engebrek aan een (eind)doel. Er zijn nu zoveel studies die er 15jr geleden niet waren.

    Als je daar geen keuze uit kan maken, of iig geen voorlopige (veilige) keuze kan maken, tsja, dan ligt het aan jou. Wie wat wil, bereikt het ook, maar wel met inzet en doorzettingsvermogen.
     
  20. Le Lastpak

    Le Lastpak (◕‿◕✿)

    Berichten:
    6.574
    Leuk Bevonden:
    798
    Begrijpend lezen is ook een vak he? 8)

    Ik zeg net dat er een hoop mensen zonder motivatie en doel door het leven slenteren en dat er eindeloze opties zijn.
     

Deel Deze Pagina