1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Het grote "Ik word/ben vader" topic

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Magical Elvis, 5 apr 2011.

  1. Magical Elvis

    Magical Elvis Active Member

    Berichten:
    278
    Leuk Bevonden:
    7
  2. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    No way. 8)
    Maar gefeliciteerd :)
     
  3. JoJo

    JoJo ☆☆☆

    Berichten:
    1.309
    Leuk Bevonden:
    0
    Tenminste wel origineel :+
    [​IMG]
     
  4. GoDz ViSioN

    GoDz ViSioN .

    Berichten:
    2.594
    Leuk Bevonden:
    7
    Gefeliciteerd! :)
     
  5. Killamonkey

    Killamonkey Niet zo aanstellen! XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.660
    Leuk Bevonden:
    4.787
  6. Magical Elvis

    Magical Elvis Active Member

    Berichten:
    278
    Leuk Bevonden:
    7
    Thanx iedereen! Je spreekt het uit als Veeron zeg maar haha
     
  7. Lircky

    Lircky who's your daddy

    Berichten:
    754
    Leuk Bevonden:
    1
    Weinig gepost hiero!
    Jammer!

    er zijn toch wel meer gamende vaders hiero?

    Even als kleine topic boost:
    Vader van 2 kids een van 3 jaar en een van 3 maand.
    Ben 28 getrouwd en een fanatiek gamer (als de kids op bed liggen, ander game ik niet).

    Speel vooral race games en shooters. (straks Forza 4 en CODMW:cool:
    En heel af en toe race ik al een beetje met mijn zoontje!

    zo en nu eens kijken of er meer pappa's reageren!
     
  8. AnubisNefer

    AnubisNefer Well-Known Member

    Berichten:
    7.480
    Leuk Bevonden:
    3.138
    Update....

    Mijn vriendin en ik verwachten elke moment een kleine. Zij is al 6 dagen over de uitrekendatum , spannend dus :D
     
  9. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Hier nog een pappa. Twee dochters, een van 3,5 en een van 1,5. Ook ik game alleen in de avonduren als vrouwlief niet iets op de televisie wil zien.

    Vroeger, voor het trouwen en kids, speelde ik zeer regelmatig. Nu ben ik blij met 3 uurtjes in de week. De oudste heeft mijn oude DS en speelt daarop Nijntje, ze heeft niet echt interesse in gamen, behalve in Singstar, dat vinden ze allebei leuk, net als mamma.
     
  10. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    @ Lircky: 40 berichten en al zes jaar lid :eek:

    Ik ben nu 31 en mijn zoon is 13. Hij is echt he-le-maal gek van Portal (1 en 2). Maar dan ook alles er omheen: miku miku dance van Glados, de muziek, de mods/cheats, rpg-en met Glados via Hyves etc. Vorige maand heeft hij van Graveheart zijn eigen 360 gekocht!

    Daarnaast samen lekker bezig met de co-op van Portal en we kijken veel anime samen (D Gray-man, Pandora Hearts, Dragonball kai)

    en regelmatig samen koken :cool:

    Overigens moet ik ook even patsen, 2e jaar gymnasium, eerste cijfers:

    Geschiedenis: 9,2
    Grieks: 9,7

    We lijken in best veel opzichten op elkaar behalve mbt sport. Ik ben echt van het kickboxen, krachtsport, judo, armworstelen en dan los gaan. Hij zit puur voor de fun op streetdance :+

    edit: en mbt gamen heb ik nu de luxe van een tweede woonkamer. Als mijn vriendin tv wil kijken dan kan ze dat daar doen en kan mijn zoon in de computerkamer of zijn slaapkamer terecht. Zo kan ik mooi relaxed even gamen :)

    hoe doen jullie dat met je partners?

    edit: @ anubis: moet je van je onderschrift niet maken 'I like big bellies' ? :9
     
  11. AnubisNefer

    AnubisNefer Well-Known Member

    Berichten:
    7.480
    Leuk Bevonden:
    3.138
    Helaas nee, eerst maar is genieten van deze kleine en wellicht over een jaartje nog 1. :lol:
     
  12. GoDz ViSioN

    GoDz ViSioN .

    Berichten:
    2.594
    Leuk Bevonden:
    7
    @ Kevf: Hoe was het om op je achttiende al vader te zijn? Want er is mogelijk een kans dat ik ook vader ga worden op dezelfde leeftijd.
     
  13. AnubisNefer

    AnubisNefer Well-Known Member

    Berichten:
    7.480
    Leuk Bevonden:
    3.138
    UPDATE:

    Ik word net gebeld dat ze al weeen voelt om de half uur die 30 a 40 seconden aanhouden!

    Kan me niet concentreren op het werk! Mag al weg van me chille baas, maar ik wacht nog eventjes :-0
     
  14. Lircky

    Lircky who's your daddy

    Berichten:
    754
    Leuk Bevonden:
    1
    HEHE ja 40 posts, bij 50 een feestje?
    Ik kwam eigenlijk alleen maar op Fora om een vraag te stellen of mee te genieten van andere posts, maar sinds kort weer een beetje meer fora minded! Zal kijken of ik een beetje activer kan worden? Lastig met werk soms.

    Gamen, idd alleen als de vrouw de iPad heeft of vroeg op bed ligt anders gaat dat gewoon niet. Voorheen toen ik nog geen kids had ging ik wel eens een hele zaterdag non stop gamen, dat is er heleaas niet meer bij ;)

    ik ook een liefhebber van Martial Arts, Doe zelf aan Kyokushin Karate...

    Ik kan niet wachten op de dag dat ik samen met mijn zoons lekker kan racen, lijkt me zo GAAF! (heten trouwens Aidan en Julian).

    Ik was 25 toen ik paps werd, vroeger dan da lijkt me een enorme opgave. Vrienden van mij gaan lekker stappen zuipen vakantie en dat zit er voor mij niet elk weekeinde meer in. Moet wel zeggen dat ik wel meer een family man begin te worden. (ouwe bok).

    p.s. wel leuk dat er gelijk weer wat actie komt op dit topic!
     
  15. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    'want er is mogelijk een kans' ?

    dat leest een beetje vreemd.

    Ik heb geen flauw idee wat jouw situatie is en ga ook niet tot in detail mijn leven bespreken. Maar ik heb het vanuit ontzettend weinig geld en support moeten doen en was daarnaast strandde mijn relatie twee jaar later (heb mijn zoon de 1/2 van de week). Dat is niet een basis waarvanuit je vader wilt worden.

    Mijn zoon is niks te kort gekomen en tegenwoordig heb ik de zaken goed voor elkaar, maar praktisch elke beslissing die ik vroeger heb genomen had mijn zoon als basis en dat klinkt romantischer als het is. Ik heb daarnaast het geluk gehad dat ik erg goed kan leren/slim ben en nu alsnog een strakke baan heb.

    Je hebt veel in te halen als je wat ouder wordt. Je loopt gewoon een flink gedeelte van je jeugd mis

    Iaw: ik weet niet precies wat bij jou de basis is. Maar een huis, vaste baan, goed inkomen en stabiele relatie zijn echt essentieel, ook voor je eigen ontwikkeling. En laat je die op je 18e vaak nou net niet hebben
     
  16. Lircky

    Lircky who's your daddy

    Berichten:
    754
    Leuk Bevonden:
    1
    GAST naar huis man!!!!!! Succes en hoor graag hoe je hebt meegemaakt (niet in de diepste details uiteraard) Die ken ik zelf te goed!
     
  17. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    dude ga die kant op. Het is voor mij al 13 jaar geleden maar die dag kan ik me herinneren als gisteren. Werk komt even op een hele lage plaats nu
     
  18. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.009
    Leuk Bevonden:
    9.574
    WTF dit hoor ik ook voor het eerst? :D
    Gaat ie gewoon vader worden joh.
     
  19. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    XBW wordt ouder :)
     
  20. Lircky

    Lircky who's your daddy

    Berichten:
    754
    Leuk Bevonden:
    1
    He Kevf, Locatie Groningen! NICE
    Woon je in DE stad zelf?
     

Deel Deze Pagina