1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Lost Planet!

Discussie in 'Algemeen' gestart door boss, 12 dec 2005.

  1. Timmeh

    Timmeh \0/

    Berichten:
    1.807
    Leuk Bevonden:
    0
    Lol, ik weet het eigenlijk niet??
    Whatever, laten we het bij shooter houden dan.
     
  2. Tecnomic

    Tecnomic Guest

    Tsja het zijn de makers van Onimusha en Devil May Cry dus een perfecte combinatie lijkt me :)
     
  3. C H i L

    C H i L Active Member

    Berichten:
    2.437
    Leuk Bevonden:
    0
    Na de preview van IGN te hebben gelezen begin ik toch al wat te twijfelen. Zo hebben ze 2 levels gespeeld en wijzen ze op simplistische controls, lineair levelontwerp, standaard wapenarsenaal. Ook is volgens IGN Lost Planet's sterkste punt de mooie graphics, en dat is niet bepaald waar ik op zit te wachten. Een standaard 3rd person shooter zo lijkt het. Het verbaasd me dat we al zo vroeg een demo krijgen, want de game komt pas begin volgend jaar uit.
     
  4. boss

    boss Stay frosty people!

    Berichten:
    4.420
    Leuk Bevonden:
    2
    Ja, ik ben ook een beetje aan het twijfelen. Maarja, we zien wel na E3 he:).
    Edit: @ Tecnomic: Ben je daar zeker van? Want ik denk dat de hoofdman achter dit spel aan een paar onimusha games had gewerkt, maar die van devil may cry is er toch niet bij denk ik. Die van Devil may cry1, re2,... dat is de beste van capcom vind ik,maar die werkt volgens mij niet aan dit spel...(maar ben niet 100 procent zeker) :)
     
    Laatst bewerkt: 8 mei 2006
  5. Xwon

    Xwon het is wat het is.

    Berichten:
    2.853
    Leuk Bevonden:
    1
    Als ik de reacties van de gamers op het teamxbox forum mag geloven is het juist een zeer vette game....
    Morgen kunnen we het zelf ervaren :)
     
  6. Cybeln

    Cybeln jeej

    Berichten:
    2.960
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik verwacht eigenlijk niet zoveel van dit spel. Maar dat is heel mooi want als die demo vet is ben ik ook meteen verkocht:p
     
  7. bubu

    bubu Guest

    eeh wtfok ! :D hier is al een thread van ..
     
  8. bubu

    bubu Guest

    Kijk HIER staat de thread al !
     
  9. Tha)Sven

    Tha)Sven Pillz-E

    Berichten:
    833
    Leuk Bevonden:
    0
    Daar hebben we het over de demo_0/
     
  10. Vassie

    Vassie XBOX 360 OWNER

    Berichten:
    588
    Leuk Bevonden:
    0
    jupz weet iemand als een datum van de release?
     
  11. Cybeln

    Cybeln jeej

    Berichten:
    2.960
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik las net ergens begin 2007? Mare demo is wel mega vet or :) spel lijkt me geweldig alleen is afhankelijk van de Mp. Als het geen goede MP heeft hoef ik hem niet.
     
  12. bubu

    bubu Guest

    dannog in de demo thread wordt ook gesproken over de uiteindelijke game :)
     
  13. Tha)Sven

    Tha)Sven Pillz-E

    Berichten:
    833
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja daar is eigenlijk wel deze thread voor :p. Maarja ik ben toch wel onder indruk van wat de game allemaal te bieden heeft, dus ik denk dat het wel goed komt.
     
  14. GforceNL

    GforceNL Active Member

    Berichten:
    380
    Leuk Bevonden:
    0
    Volgens mij is de demo thread weg, daarom post ik hier....

    Vette game!!
     
  15. Hvc.

    Hvc. keep ya Head Up..!

    Berichten:
    757
    Leuk Bevonden:
    0
    het lijkt me een kenker vette game ,alleen een beetje moeilijk voor mij gevoel.
    En die getalletjes die voorbij schieten snap ik ook niet echt.
    Moet je in het 2de lvl van de demo met de sniper inzoemen dan zie je je bondkraag die ziet er echt vet uit :D vooral HD scherm
     
  16. apoc123

    apoc123 Lucian

    Berichten:
    1.939
    Leuk Bevonden:
    0
    ik denk dat je in het uiteindelijke spel wel kan saven midden in een missie of mischien krijg je checkpoints anders zou het idd erg moeilijk worden :eek:
     
  17. Kenman

    Kenman psn: oneshot1tkill

    Berichten:
    396
    Leuk Bevonden:
    2
    Ik denk dat je gelijk hebt. Zelf ga ik er van uit dat de antennes die je kan activeren de savepoints zijn vanwaar je de game kan hervatten nadat je in de toffe actie bent omgekomen, zo niet dan toch zeker wanneer je een nieuwe map binnenkomt. Zit er ook niet op te wachten om bij een bossbattle het loodje te leggen en daarna alles overnieuw te spelen.

    Echt een van de vetste demos by the way!!
     
  18. Striker NL

    Striker NL Gaming = Living

    Berichten:
    2.269
    Leuk Bevonden:
    6
    K vond de demo (buiten de graphs) mager.
     
  19. Kenman

    Kenman psn: oneshot1tkill

    Berichten:
    396
    Leuk Bevonden:
    2
    Waarom? Ik vond de actie vrij toegankelijk, terwijl er genoeg uitdaging in zat. Het is een demo, het uiteindelijke spel geeft misschien meer diepgang. Sfeer en graphics waren inderdaad super.
     
  20. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Is er al een release bekend voor deze game? Ik kon de demo namelijk goed bekoren, ondanks dat ik na drie keer die demo nog niet uit had. :+
     

Deel Deze Pagina