1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Muziek] Hiphop/Rap [Deel 8]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Goiz, 7 sep 2011.

  1. WinterBase

    WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.594
    Leuk Bevonden:
    654
    Zeker checken maar de combi deed me even fronsen :+
     
  2. Smok3y

    Smok3y Dark Souls!

    Berichten:
    3.670
    Leuk Bevonden:
    277
    Hoop ook dat het meer Good kid maad city achtig word. TPAB word door sommige als kunst gezien,maar vond de hele sound echt 3x niks....

    GKMC daar in tegen grijs gedraaid.
     
  3. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.477
    Leuk Bevonden:
    8.472
    Ik zag vandaag pas dat Devin The Dude een nieuw album heeft!
    Zeker even checken.



     
  4. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.814
    Mos Def was gister een stuk minder dan vorige week, wel wat andere nummers dat ik miste vorige keer. PLUS KREEG EEN ROOS VAN HEM. YES.
    Zo heerlijk dat hij beide keer gewoon Inner City Travellin' Man heeft gezongen, held. <3
     
  5. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Poeh, al tijden uit maar eindelijk de moeite genomen om nieuwste atcq album te luisteren. Echt fucking gruwelijke shit. Heerlijk :D

    Verstuurd vanaf mijn ONE A2003 met Tapatalk
     
    NuclearGoat vindt dit leuk.
  6. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.477
    Leuk Bevonden:
    8.472
    [​IMG]

    Dit kan best wat zijn. :D
     
    Maddmonkey vindt dit leuk.
  7. NuclearGoat

    NuclearGoat PSN: Acrillic

    Berichten:
    3.820
    Leuk Bevonden:
    843
    Inderdaad, weet wat mij betreft prima deze vibe te pakken (alleen dan in een modern jasje):





    IMO beide één vd beste hiphop albums aller tijden.
    De rest vd hiphop (trap) van tegenwoordig vind ik echt beschamend..
    Schoolboy Q, Travis Scott, Migos, Future dat soort rommel.
    Kendrick Lamar vind ik ook klinken alsof die een rotte appel vast in z'n keel heeft zitten, maar kan zijn creativiteit en goede lyrics wel waarderen.

    DOOM, CYNE, Atmosphere en Cunninlynguists zijn eigenlijk de enige die mij na 2000 nog konden bekoren...
    Verdiep mij er tegenwoodig ook niet meer echt in, zijn er nog dat soort groepen actief?
     
    Laatst bewerkt: 13 apr 2017
    Garrett en Maddmonkey vinden dit leuk.
  8. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Atmosphere en cunning wel volgens mij, maar ik volg het ook allemaal niet meer zo. Ik mis de oude tijden van hiphop wel.

    Verstuurd vanaf mijn ONE A2003 met Tapatalk
     
    NuclearGoat vindt dit leuk.
  9. NuclearGoat

    NuclearGoat PSN: Acrillic

    Berichten:
    3.820
    Leuk Bevonden:
    843
    Dit is ook zo'n parel waar ik een keer toevallig ben op gekomen:
     
  10. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.814
    DAMN is damn in ways. Bars, energie, boze en cray Kendrick die zijn ding doet. Volledig gecheckt met genius erbij en geen idee wat ik er van moet vinden, heel zwaar. Vooralsnog mis ik een concept of een geheel, opnieuw met geen ander album van Kendrick te vergelijken. But stil, shit is damn heavy. ELEMENT, FEEL en vooral PRIDE zijn wel echt waanzinnig. DNA is legit DAMN SON.
     
  11. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.477
    Leuk Bevonden:
    8.472
    Ik weet het nog niet. Het album gaat alle kanten op.
    Het laatste stuk van DNA is geweldig, ook lekker donker. Dan gaat het opeens over in Yah, wat echt totaal aan de andere kant van het spectrum staat. Op Element is Kendrick opeens Drake. En zo schommelt het wel meer op het album. Had na DNA gehoopt op wat meer boze, donkere Kendrick, maar dat viel tegen. Dit album heeft zeker wel wat luisterbeurten nodig.
     
    Laatst bewerkt: 14 apr 2017
  12. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Zelf kan ik echt weinig met Kendrick's album. Eerste luistersessie heeft me niet echt extreem kunnen boeien. Soms vervelende beats en een meh flow en gewoon overall doet het mij maar weinig. Er zullen uiteraard nog veel meer luistersessies volgen. Kan mij zeker vinden in wat Modder-Eter zegt.

    Voor nu blijven GKMC en The Blank Face LP mijn favoriete TDE albums.
     
  13. Matrix

    Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.643
    Leuk Bevonden:
    1.471
    Eens.

    DNA is ook -by far- mijn favoriete track. Humble ook, maar die kenden we natuurlijk al.
    Kendrick is nog steeds koning, maar ja....Good Kid, m.A.A.d. City is zo'n meesterwerk en ik blijf al zijn werk er altijd mee vergelijken. En nieuw werk hoeft niet zozeer zo te klinken, maar het is de samenhang van GKMC die ik zo waardeerde.
     
  14. Garrett

    Garrett Active Member

    Berichten:
    972
    Leuk Bevonden:
    8.780
    Ook geluisterd.

    Kendrick is gewoon mijn ding niet :). Geen probleem natuurlijk, kan ook niet zeggen dat het slecht is. Maar de algehele sound is gewoon niets voor mij.

    Maar ook ik vind de laatste jaren bijna alleen de albums van The Roots en ATCQ goed, dus word ook gewoon een oude lul
     
    Arno S. en Maddmonkey vinden dit leuk.
  15. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.814
    Denk sinds een uur of 10:00 non stop op repeat. BLOOD/DNA en PRIDE/HUMBLE zijn echt de mooiste stukken, top favoriet is PRIDE. Enige waar ik echt totaal niet mee kan leven is LOYALTY en LOVE. DUCKWORTH's story en einde is ook machtig. DAMN is in ways oncomfortabel/dark sinister, maar het groeit wel. Het is geen classical piece zoals TPAB of GKMC daarvoor zijn de teksten en overall idea vooralsnog wat te simpel. Of hij moet inderdaad zondag een tweede album droppen zoals internet vol mee staat at the moment, idea en anything zou dan echt typical Kendrick zijn.
     
    Servantes vindt dit leuk.
  16. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Ik zag een comment ergens staan erover en dacht dat het gewoon gelul was maar dat artikel is interessant. Die producer Sounwave doet ook volop mee. Misschien puur om Damn te hypen, we gaan het zien.
     
  17. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.477
    Leuk Bevonden:
    8.472
    Niet XXX? Die vind ik echt keihard! :D

    Album van Joey Badass is in mijn ogen wel veel beter.
     
    Laatst bewerkt: 14 apr 2017
    Tyrant vindt dit leuk.
  18. WinterBase

    WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.594
    Leuk Bevonden:
    654
    Wel vet als ie zondag gewoon nog een album dropt :+
     
  19. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.902
    Leuk Bevonden:
    3.281
    Er is al een nummer van gelekt:

    Edit: Kut:+
     
  20. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Alles samengevat

    [​IMG]

    EDIT

    Tenzij producer Sounwave liegt, gaat er niet veel gebeuren denk ik.....


    "The "unofficial version" I was referring to was the leaked version that's missing important interludes and vocal pieces..."
     
    Laatst bewerkt: 15 apr 2017

Deel Deze Pagina