Ninja Gaiden [deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Cole Trickle, 24 dec 2004.

  1. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Het laatste, duh. als je dat niet weet, hoe weet je dan of de uiteindlijke versie niet leuk is... ;)
     
  2. Berrie

    Berrie Nakkie d'r bij?

    Berichten:
    2.791
    Leuk Bevonden:
    0
    Was ik al vergeten. De dabilahro is op 3 trouwens ook masterlijk! Daar kan je pas lekkere combo's mee uit delen en hij ziet er dopen uit. Zulke snelle combo's. In 1 keer zo'n red dragon afslachten.
     
  3. Deano2

    Deano2 hallow??

    Berichten:
    183
    Leuk Bevonden:
    0
    Spel is echt vet maar helaas heb ik geen live, maar de single player is ook egt master!
     
  4. Berrie

    Berrie Nakkie d'r bij?

    Berichten:
    2.791
    Leuk Bevonden:
    0
    NG lijkt me zelf niet bepaald een spel om persee live voor te hebben. Het is wel vet om die packs te kunnen downen maar dat is het dan ook wel.
     
  5. ghost14

    ghost14 Active Member

    Berichten:
    486
    Leuk Bevonden:
    0
    Jezus wat is di spel dope ik ben nog maar bij ut eerste level maar wat is di spel mooi en die combos die je kan maken.
    Jammer dat ik nu al vast zit het is afentoe wel erg onduidelijk waar je heen moet
     
  6. TimL

    TimL val dood teef

    Berichten:
    690
    Leuk Bevonden:
    0
    Live is niet echt een verreiste voor NG. Dat is meer voor die Hurricane Packs, maar daar heb ik eigenlijk ook niks aan gehad, want volgens mij werken ze geeneens bij mij.
     
  7. Berrie

    Berrie Nakkie d'r bij?

    Berichten:
    2.791
    Leuk Bevonden:
    0
  8. xboxbezitter

    xboxbezitter Active Member

    Berichten:
    790
    Leuk Bevonden:
    0
    Das idd beetje vlug. Ik vind NG een prachtig spel, heb em inmiddels 5x ofzo uitgespeeld, en speel het nog steeds wel eens.. met plezier, dat wel. Valt me op dat je dit spel geregeld moet spelen, wil je nog mee kunnen draaien op hard en very hard, maar goed.. hoort erbij denk k dan maar he :) De eindbazen zijn vet, alleen soms is dan de camera bagger omdat ie op de eindbaas gericht is. De eindbaas van de meeste chapters vind k wel vet, behalve die kats irritante draak na dat 'lava-level'
     
  9. Matrix

    Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.643
    Leuk Bevonden:
    1.471
    @ Berrie, de Hurricane Packs zijn geheel gratis!! En daarom wil ik zo graag live.:p
     
  10. Berrie

    Berrie Nakkie d'r bij?

    Berichten:
    2.791
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zei vanmiddag nog tegen m'n vriend dat hij ze moest downen maar wou dat niet doen omdat hij dacht dat het geld kostte. Echt jammer, ben daar echt benieuwd naar.
     
  11. TimL

    TimL val dood teef

    Berichten:
    690
    Leuk Bevonden:
    0
    Schijnt heel waardevol te zijn, die Hurricane Packs. Alleen ik heb er nog niets van gemerkt in de 'campaign'. Nieuwe vijanden, nieuwe moeilijkheidsgraagd, nieuwe wapens. Moet maar even doorzetten en de rest van de levels proberen.
     
  12. Berrie

    Berrie Nakkie d'r bij?

    Berichten:
    2.791
    Leuk Bevonden:
    0
    Zijn er dan juist weer andere vijanden weggelaten dan? En ook nieuwe eindbazen? Lijkt me best wel vet ja.
     
  13. TimL

    TimL val dood teef

    Berichten:
    690
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja, volgens mij zijn er vijanden vervangen.
     
  14. Berrie

    Berrie Nakkie d'r bij?

    Berichten:
    2.791
    Leuk Bevonden:
    0
    Maar ook eindbazen? Want dan moeten ze het verhaal toch wel aanpassen?
     
  15. Tr@m$

    Tr@m$ inactieve gebruiker

    Berichten:
    2.205
    Leuk Bevonden:
    1
    Eindbazen hebben nieuwe technieken gekregen, of worden vergezeld door andere vijanden.
    Ninja Gaiden is :9:9
    Hurricane packs zijn :9:9:9:9:9

    Trouwens je merkt al heel snel dat er nieuwe vijanden zijn en ook krijg je het nieuwe wapen al in het eerste level, dus als je dat allemaal niet merkt heb je misschien de nieuwe game niet goed opgestart?
     
  16. Berrie

    Berrie Nakkie d'r bij?

    Berichten:
    2.791
    Leuk Bevonden:
    0
    Dus elk pack bevat andere vijanden en wapens? En welke wapens krijg je allemaal nog?
     
  17. Tr@m$

    Tr@m$ inactieve gebruiker

    Berichten:
    2.205
    Leuk Bevonden:
    1
    Nee, eigenlijk niet.

    Je hebt zeg maar 3 Master Ninja Tournaments en (tot nu toe) 2 Hurricane Packs. Misschien komt er nog een derde, er zijn rumoeren. MNT 1 is het gewone spel (op Very Hard?, weet niet) maar dan met als doel zoveel mogelijk karma halen. MNT 2 kreeg je door Hurricane Pack 1 te downloaden, dit is de campaign maar met nieuwe wapens (1tje, Lunar Stick, wel 3x te upgraden) en nieuwe vijanden. Hurricane Pack 2 en MNT 3 is een heel nieuwe wereld, soort van arena waarin je tegen allemaal nieuwe vijanden moet vechten, wel super moeilijk maar wel vet. Geen nieuwe wapens hierzo.

    Al met al heel vet, en het levert meer spelplezier op dan de meeste normale games
     
  18. Jerreby

    Jerreby Active Member

    Berichten:
    2.043
    Leuk Bevonden:
    32
    Zó'n meesterlijk spel vindt ik dit ook weer niet :{
    Word na een tijdje saai al dat hakken en tjakken.
    (mijn mening dan he) :p
     
  19. Zephyrus

    Zephyrus ...

    Berichten:
    1.684
    Leuk Bevonden:
    0
    jah, slecht onderbouwde mening dan...
    want 't is niet de hele tijd hakken en tjakken...

    veel variatie juist
     
  20. Jerreby

    Jerreby Active Member

    Berichten:
    2.043
    Leuk Bevonden:
    32
    Ik zeg al, mijn mening.
    Ik houd niet echt van dit soort spellen, geef mij dan maar een lekkere shooter :p
     

Deel Deze Pagina