1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Politiek] Kabinet, Tweede Kamer & Verkiezingen

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door de bengel, 1 apr 2009.

  1. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.063
    Leuk Bevonden:
    4.707
    All inclusive links.
     
  2. Yerewn

    Yerewn Zo lekker gewoon gebleven

    Berichten:
    2.618
    Leuk Bevonden:
    8.740
    PvdA-Gl 25
    D66? 9
    SP 5
    Pvdd 3

    kom je uit op 42. Leuk in the hitchhikers guide to the galaxy niet zo handig in een kabinet
     
    Jorrie en Tyrant vinden dit leuk.
  3. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.441
    Leuk Bevonden:
    17.552
    ik zie 0 mogelijkheden hoe dit kabinet gevormd moet gaan worden. bovenstaand zie ik niet gebeuren. pvv kan niet opnieuw genegeerd worden. anderzijds niemand wil met pvv regeren. maar als dit niet werkt zie ik weer nieuwe verkiezingen komen. en dan zie ik pvv nog groter worden.
     
  4. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.761
    Leuk Bevonden:
    2.015
    PVDA/GL, NSC, VVD en D66 zou qua zetels kunnen, maar dan kun je binnen 3 jaar wellicht weer naar de stembus.

    Eigenlijk moet je de kiesdrempel omhoog gooien en wellicht een 2de en/of 3de keuze op het stemformulier gooien zodat als jouw 1ste keus de kiesdrempel niet haalt en dus geen zetel behaalt, dat dan je stem doorgezet wordt naar je 2de of 3de keus. Al moet je zoiets dus wel eerst (praktisch) mogelijk maken zonder dat je dan dagen extra bezig bent op de stembureau’s met tellen. Daarnaast ook fraudegevoeliger met de huidige stemmethode.

    Of we gooien dat hele democratie gezeur lekker overboord en we gaan als dictatuur verder.
     
  5. Yerewn

    Yerewn Zo lekker gewoon gebleven

    Berichten:
    2.618
    Leuk Bevonden:
    8.740
    Binnen 3 jaar is een jaar langer dan Wilders het zou volhouden. En maar een jaar eerder dan normale verkiezingen
     
  6. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.761
    Leuk Bevonden:
    2.015
    Gewoon Mad Max doen; Geen overheid meer, geen wetten, geen regels, lost de woningnood zichzelf ook wel op.
     

Deel Deze Pagina