1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Retro Gaming

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Rego, 14 jun 2005.

  1. Lenny-t

    Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.445
    Leuk Bevonden:
    79
    Op één keyboard zeker? :+
     
  2. gamefreak78

    gamefreak78 Member

    Berichten:
    34
    Leuk Bevonden:
    0
    ja die moest ik hebben alleen uitverkocht zie ik snik
     
  3. Daniël

    Daniël Staatsfeind Nr. 1

    Berichten:
    1.285
    Leuk Bevonden:
    18
    Weet iemand toevallig nog een paar gameshops die nog SNES consoles verkopen?
     
  4. Lizza11

    Lizza11 Active Member

    Berichten:
    487
    Leuk Bevonden:
    0
    volgens mij zijn er allerlei sites die ze verkopen voor 30/40 euro compleet.
    moet je gewoon even googelen :)

    en anders marktplaats?
     
  5. Project Zer0

    Project Zer0 ..........

    Berichten:
    104
    Leuk Bevonden:
    13
    Laten we deze thread maar eens wat nieuw leven inblazen.

    Mijn retro spul tot nu toe, op de foto's is alleen mijn Nintendo spul te zien, de rest doe ik van de week neerzetten wanneer ik meer plankjes heb. :)
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
     
  6. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.477
    Leuk Bevonden:
    8.472
    OK, je hebt altijd baas boven baas, natuurlijk. :+

    _O_
     
  7. Lizza11

    Lizza11 Active Member

    Berichten:
    487
    Leuk Bevonden:
    0
    Wauw, vet! :D
    Verzamel je het alleen, of speel je het ook nog?
     
  8. Project Zer0

    Project Zer0 ..........

    Berichten:
    104
    Leuk Bevonden:
    13
    Af en toe speel ik maar heb vandaag pas de plankjes opgehangen en alles neer kunnen zetten, dus misschien dat ik nu meer ga spelen.
     
  9. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Is dat een super famicom jr in het hoekje? Cool, die zie je volgens mij niet zo vaak
     
  10. Project Zer0

    Project Zer0 ..........

    Berichten:
    104
    Leuk Bevonden:
    13
    Nee Snes Jr, Super Famicom Jr is wel precies het zelfde, misschien komt die binnenkort wel. :p
     
  11. Lukky NL

    Lukky NL Active Member

    Berichten:
    1.014
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb vanaf vandaag totaal géén retro meer. Heb iedere console gehad, honderden games, maar deed er niks meer mee. Het besluit alles te verkopen kwam eigenlijk ook uit de lucht vallen. Ik vroeg mezelf af: wat moet ik eigenlijk met al die oude meuk? Toen ik een tiener en twent was vond ik het allemaal super speciaal, maar ineens had het totaal geen waarde meer voor me!

    Meer mensen die dit hebben 'meegemaakt'?
     
  12. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.477
    Leuk Bevonden:
    8.472
    En, hoeveel heb je er mee verdiend? :cool:
     
  13. HanTheMan

    HanTheMan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.536
    Leuk Bevonden:
    74
    [GT]711094[/GT]
     
  14. Lukky NL

    Lukky NL Active Member

    Berichten:
    1.014
    Leuk Bevonden:
    0
    :emo:
    Wat doet dat ertoe? Ik vraag me alleen af of er meer mensen zijn die ineens verzamelmoe zijn (geweest).

    NeoGeo AES spul bracht het meeste op, maar dat is niet gek. Verder was het beter geweest om 10 jaar geleden alles te verkopen. Toen bracht het meer op. Nu wordt het aanzienlijk minder imho. Tenzij je veel rare MISB hebt natuurlijk.
     
    Laatst bewerkt: 4 mrt 2011
  15. FinalBob

    FinalBob Active Member

    Berichten:
    1.455
    Leuk Bevonden:
    858
    Erg herkenbaar :) Ik heb een jaar of vijf geleden mijn complete verzameling NES, Master System, SNES, Megadrive, Dreamcast, Saturn en nintento 64 weggedaan.

    Ik heb alleen nog de PS1 met FF 7,8 en 9 en Gran Turismo 1 en 2 bewaard. Die kon ik gewoon niet weg doen.

    Het heeft destijds wel een flinke smak geld opgeleverd. Ik had ook nog 2 SNES RPG's (Secret of Mana en Evermore) origineel gesealed liggen en fijne collectors items als een grijze Zelda NES cartridge en games als Super Metroid in de grote doos compleet en Paper Mario in de grote doos compleet. Ook op de Master System klassiekers als Phantasy Star.

    Maar ja op een gegeven moment stond het zo erg stof te happen....echt zonde, toen maar iemand anders blij gemaakt ermee, en mij blij gemaakt met een half maand salaris extra :)
     
  16. Lukky NL

    Lukky NL Active Member

    Berichten:
    1.014
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zie die big boxed Metroid nog steeds liggen voor een 10tje bij de lokale Bart Smit (Evenals Lufia trouwens) Raakten ze aan de straatstenen niet kwijt :)
     
  17. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.477
    Leuk Bevonden:
    8.472
    Ik vraag me puur af of het nog een lekker bedrag heeft opgeleverd. Zelf ben ik een beetje opgehouden met nieuwe items aanschaffen, maar de oude hou ik wel gewoon op zolder, staat toch niet in de weg. Nu gaat het bij mij dan ook niet om honderden games en valt de grootte van de verzameling behoorlijk mee.
     
  18. PimLadenn

    PimLadenn Active Member

    Berichten:
    335
    Leuk Bevonden:
    0
    _O_ Awesome. Start een musuem, een middagje retro gamen voor een bepaald bedrag xP
     
  19. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.477
    Leuk Bevonden:
    8.472
  20. Dragonborn Z

    Dragonborn Z Member

    Berichten:
    41
    Leuk Bevonden:
    0
    PD staat ook op Marketplace. Maar dat telt zeker niet :+

    (Heb um vroeger ook op N64 gehad hoor)
     

Deel Deze Pagina