1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne & W10] Scalebound

Discussie in 'Games' gestart door Hybrid, 3 aug 2015.

  1. Rienbu

    Rienbu Active Member

    Berichten:
    2.846
    Leuk Bevonden:
    711
    @Mallakai nee hoeft niet hoor. Het is niet echt mijn intentie om er een vs topic van te maken. Het liep toevallig die kant uit maar wat mij betreft stoppen we er weer mee ;)
     
    Mallakai vindt dit leuk.
  2. NuclearGoat

    NuclearGoat PSN: Acrillic

    Berichten:
    3.820
    Leuk Bevonden:
    843
    Allebei goede consoles, maar net waar je van houdt.

    Als je van de wat uniekere Japanse games houdt dan moet je wel een PS4 hebben imo.
     
  3. MAD 1976

    MAD 1976 Useless info here...

    Berichten:
    9.044
    Leuk Bevonden:
    1.285
    Jammer. Deze game had echt mijn interesse, ondanks dat ik geen Xbone heb...idee was cool en zag er fun uit.
     
  4. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Niet echt. Het is de enige video die met tijd laat zien hoe snel het is. Want het ging over de snelheid van de Xbox UI. :)
    Maar hoeft idd verder geen discussie te worden van vs ofzo. Gaat uiteindelijk over Scalebound. #ripthedream.
     
    Rienbu vindt dit leuk.
  5. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.099
    Leuk Bevonden:
    2.256
  6. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Btw over Crackdown

     
    Zifnap, Arno S. en AnubisNefer vinden dit leuk.
  7. Rienbu

    Rienbu Active Member

    Berichten:
    2.846
    Leuk Bevonden:
    711
    Dat is goed nieuws
     
    AnubisNefer vindt dit leuk.
  8. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Hell yes. Laat het mooi een showcase game voor Scorpio zijn tijdens het reveal event of E3. Die destruction video twee jaar terug was erg gaaf en ben zeer benieuwd of ze dat echt gaan brengen.
     
    AnubisNefer vindt dit leuk.
  9. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.902
    Leuk Bevonden:
    3.281
    Kamiya reageert op annulering Scalebound

    Eergisteren kwam het spijtige nieuws naar buiten dat de actie-RPG Scalebound voor Xbox One en Windows van de baan is. De verklaring van Microsoft was nogal karig, maar Scalebound-peetvader en oprichter van PlatinumGames Hideki Kamiya heeft nu zelf gereageerd op de intrekking van Scalebound. Ook reageert hij op geruchten dat het met zijn gezondheid te maken zou hebben.

    "Het spijt me heel erg voor de mensen die zich verheugd hadden op dit spel, dat we het jaar moeten beginnen met zulk slecht nieuws. Het enige wat ik kan doen is beloven dat we ondanks deze tegenslag blijven werken aan kwalitatieve, vermakelijke games", vertelt Kamiya op Twitter. Over het gerucht dat het te maken zou hebben met zijn geestelijke gesteldheid was hij duidelijk: "Ik? Tijd vrijnemen voor mijn mentale gezondheid? Echt niet!"

    De hooggewaardeerde gameontwikkelaar slingerde nog enkele soortgelijke Tweets de wereld in om duidelijk te maken dat hij er zelf ook ontzettend van baalt en dat hij zijn fans niet nog eens teleur zal stellen.

    Het wegvallen van het veelbelovende Scalebound levert een flinke deuk op in de exclusive-lineup van Microsoft. De softwaregigant wist bij de aankondiging van het jammerlijke nieuws afgelopen maandag nog wel een aantal titels te noemen waar gamers desondanks naar uit kunnen kijken dit jaar, namelijk Halo Wars 2, Crackdown 3, State of Decay 2 en Sea of Thieves.
     
  10. Rienbu

    Rienbu Active Member

    Berichten:
    2.846
    Leuk Bevonden:
    711
    Geruchten gaan dat Nintendo de game heeft opgepakt en voor de switch gaat uitbrengen.

    Edit: of ben ik lttp?
     
    Laatst bewerkt: 19 feb 2019
  11. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.457
    Leuk Bevonden:
    3.421
    Dat zou een giller zijn, zeker als het nog fatsoenlijk draait ook op de Switch.
     
  12. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.761
    Leuk Bevonden:
    2.015
    Maar krijgen we dan de Scalebound game die de devs eigenlijk wilden maken, of gewoon de overgebleven rommel die ze van MS moesten maken, voor het hele project gedumpt werd...?
     
  13. Rienbu

    Rienbu Active Member

    Berichten:
    2.846
    Leuk Bevonden:
    711
    Geen idee. Sowieso maar zien of het überhaupt wel waar is. Ik zag het voorbij komen vandaag, dacht deel het ;)
     
  14. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.441
    Leuk Bevonden:
    17.546
    LOL
     

Deel Deze Pagina