1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Voetbal] EK 2008

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Joene90, 25 apr 2008.

?

Nederland Europees Kampioen?

  1. We pakken geen enkel punt

    3,9%
  2. Eruit in de groepsfase

    26,5%
  3. Ze halen de kwartfinale

    16,5%
  4. Halve finale

    16,5%
  5. Een goede tweede

    4,8%
  6. Kampioen!

    31,7%
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MM90

    MM90 -xxx-

    Berichten:
    511
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb denk ik iets verkeerd begrepen. Ik dacht dat snake88 hypothetisch bezig was met "Het is dan niet anders, dan zou ik Velthuizen meenemen en bij mij zou Babel of Afellay dan afvallen."

    Als in hij zou Velthuizen meenemen en daarvoor Babel of Affelay thuis laten. Als je dan al zelf zou mogen weten hoeveel keepers je meeneemt, zou ik dus nooit Babel of Affelay inruilen voor een derde keeper. Laat dan in godsnaam die parodie op een verdediger Joris Mathijssen thuis op de bank zitten.

    En Henk Timmer de voorkeur geven boven Piet Velthuizen? Wow, Shin David, je verbaasd me echt. Timmer krijgt eindelijk een keer een basisplaats tegen een kut landje als Oostenrijk en hij maakt 2 verschrikkelijke blunders. Die 1-0 was trouwens ook wel te houden, dat terzijde. Henkie is duidelijk niet geschikt voor het niveau Nederlands elftal.
     
  2. snake88

    snake88 Active Member

    Berichten:
    328
    Leuk Bevonden:
    0
    Zo komt het wel over en het is indirect ook zo.

    Je moet 3 keepers meenemen, dus neem ik talent Velthuizen als 3e keeper mee. (Als het kon zou ik dat niet doen) Dan wordt het voor mij meer de keus tussen Kuijt, Babel en Afellay. Omdat ik als Kuijt fan die meeneem, moet er nog iemand van die 2 afvallen. Babel en Afellay kwamen bij mij als eerste op, maar een Emanuelson of idd Mathijsen zou ook goed kunnen.

    Het hele " mijn selectie zou zo zijn " is ook hypothetisch gedoe, v. Basten zal het toch anders aanpakken.
     
  3. Shin David

    Shin David Ajax Amsterdam

    Berichten:
    3.000
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja daar heb je wel gelijk in, was die wedstrijd alweer vergeten. Maar Velthuizen dan, als het erop aankomt zal hij de druk niet aankunnen. Maar zoals je al zegt de 3e keeper komt toch niet aan spelen toe. Dan maakt het eigenlijk niet uit wie je meeneemt :+
     
  4. Veno Xavier

    Veno Xavier Active Member

    Berichten:
    53
    Leuk Bevonden:
    0
    stel je voor dat van der sar met stekelenburg in een auto zitten en over een stoeptegel heen rijden om vervolgens tegen een boom te botsen. Dat klinkt eerder als een slechte mop. maar dan hebben we wel nog een keeper. :)
     
  5. Clappermander

    Clappermander R6V2

    Berichten:
    846
    Leuk Bevonden:
    0
    Nederland gaat er keihard uit omdat:

    1. de coach kut is
    2. kuijt niet mee gaat
    3. wij in de poule theoretisch gezien de minste zijn op dit moment

    Ik hoop op Kroatie als winnaar, mooie ploeg of anders Portugal omdat die mooi shirt hebben :)
     
  6. Sostic

    Sostic Sostic

    Berichten:
    2.159
    Leuk Bevonden:
    95
    :emo:
     
  7. Boertje_PSV

    Boertje_PSV Hedde druksop

    Berichten:
    980
    Leuk Bevonden:
    11
    Blèèhhh Portugal!! heb het nog steeds zitten dat WK 2006:x=(
     
  8. Pascal

    Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

    Berichten:
    2.545
    Leuk Bevonden:
    57
    Van Basten z'n nieuwe kapseltje. _O_ Z'n eerste goede beslissing sinds tijden. Staat 'em goed. :D
     
  9. Boertje_PSV

    Boertje_PSV Hedde druksop

    Berichten:
    980
    Leuk Bevonden:
    11
    waar:9? op msn vandaag staat nog een oude foto iig..
     
  10. Mtthz

    Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    588
    Leuk Bevonden:
    38
    Een grote oranje mohawk op zn kneiter8)
     
  11. Boertje_PSV

    Boertje_PSV Hedde druksop

    Berichten:
    980
    Leuk Bevonden:
    11
    Laatst bewerkt: 6 mei 2008
  12. Shin David

    Shin David Ajax Amsterdam

    Berichten:
    3.000
    Leuk Bevonden:
    0


    1:58 was echt het toppunt. Klote Figo. Bah wat haat ik Portugal sinds dat WK en dat zal niet zo snel overgaan denk ik.
     
  13. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.818
    Vond het juist een mooie wedstrijd, vooral die scheidsrechter. :lol: _0/
     
  14. Viktortje

    Viktortje Rest in pieces!

    Berichten:
    3.576
    Leuk Bevonden:
    11
    ik zie regelmatig nog de samenvatting bij sport 1.

    geweldige wedstrijd. jammer dat voor cocu de lat iets te laat lag dat wk..
    en heitinga vond ik geweldig, toen hij de bal niet naar portugal gaf maar gewoon ging rennen_O_


    deze vond ik mooier;)
    [yt]9obWqMCbMG0[/yt]
    dat duitse nummer op de laatste 3 minuten pas perfect bij de wedstrijd:cool:


    ik zou dit als selectie doen:

    keepers: Van der Sar, Stekelenburg, , Timmer, Boschker

    verdedigers: De Cler, Emanuelson, Heitinga, Mathijssen, Melchiot, Ooijer, Bouma , Jaliens

    middenvelders: Affelay, Van Bronckhorst, De Jong, Landzaat, Seedorf, Sneyder, Van der Vaart, Engelaar , Maduro, De Zeeuw

    aanvallers: Ryan Babel, Huntelaar, Kuyt, Van Nistelrooy, Van Persie, Robben, Venegoor of Hesselink, Koevermans
     
    Laatst bewerkt: 8 mei 2008
  15. Boertje_PSV

    Boertje_PSV Hedde druksop

    Berichten:
    980
    Leuk Bevonden:
    11
    whaha zit me hier echt kapot te lachen:9..hebben ze eigenlijk ooit wel naar zijn scheidsrechterskaart gevraagd:9??

    Vooral die trap van Boulah op Ronaldo was mooi:thumbs:!!
     
  16. Joene90

    Joene90 Active Member

    Berichten:
    3.970
    Leuk Bevonden:
    1
    Nog minder dan twee weken *) Begint nou wel te kriebelen!! :D
     
  17. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.818
    Ben van plan alle wedstrijden te bekijken. Ben bang dat ik alleen de Finale mis maar dat weet ik niet zeker, hopelijk ben ik dan al in Spanje, kan ik daar kijken en hoop stiekem ook dan dat Spanje het EK wint, zou wel tof zijn. :D
     
  18. Joene90

    Joene90 Active Member

    Berichten:
    3.970
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik kan ze sowieso niet allemaal kijken, mijn tentamens duren van morgen tot 20 juni :mad:. Maar de wedstrijden van NL ga ik wel allemaal kijken, en ik heb wel genoeg tijd om alle samenvattingen te bekijken hoop ik :)
     
  19. Shin David

    Shin David Ajax Amsterdam

    Berichten:
    3.000
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik was toen met het WK 98 in Frankrijk bij de finale. Weet er weinig van, was nog maar 8 maar ja ze waren redelijk blij dat ze gewonnen hadden :+

    Ik wil denk ik ook wel alle wedstrijden gaan kijken, misschien dat sommige groepswedstrijden gewoon te saai zullen zijn maar ik zal het proberen! Heb toch vrij na morgen.
     
  20. Mtthz

    Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    588
    Leuk Bevonden:
    38
    Ik probeer zoveel wedstrijden te kijken als ik kan. Een beetje traditie is dat. Ook al zijn het wedstrijden van niks (Oostenrijk-Polen, Turkije-Zwitserland enzo). Lekkere pot bier erbij en weer ouderwets de man uithangen:b:
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina