Iran: militair ingrijpen?

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door NL Eagle, 18 apr 2006.

1. svennies

svennies Active Member

Leuk Bevonden:
    11

Hahaha , grote hypocriet dat je bent , en nee , we zullen er nog lang niet over ophouden aangezien jij helemaal niet door hebt wat oorlog nu juist precies betekend aangezien jij een geloofsidioot bent die van uit zijn bekrompen standpunt alsmaar verder ratelt.

2. rikkel

rikkel Umm Kulthum

Leuk Bevonden:
    1
    Want gevochten hebben ze nooit om België_0/

3. NL Eagle

NL Eagle Californication

Leuk Bevonden:
    0
    daar gaat het nu niet om en is totaal niet relevant als je goed had gelezen.
    het gaat om het feit dat er een overeenstemming tussen noord en zuid nederland is gekomen waarin nadrukkelijk de nieuwe grenzen werden bepaald.
    dat is in het huidige israel nooit gebeurd.
    ja het is ook moeilijk om iets te geloven wat niet in overeenstemming met al jazeera is :+

en wellicht had de eerste zin meer indruk gemaakt als je niet op het domste niveau van de middelbare school had gezeten :+

@ ego, ik ben voor ingrijpen in irak en iran door anderen ja, ikzelf zou nooit een oorlog beginnen...
    dat scheeld nog al en als dat niet zo is hebben wij 10 proectn van d emoslims in nederland die we als terrorist kunnen zien aangezien 10 procent sympathie tegenover bin laden en co heeft:)

Laatst bewerkt: 2 jul 2006
  4. rikkel

rikkel Umm Kulthum

Leuk Bevonden:
    1
    Ik heb me havo diploma gehaald, what you talking about?

Zoals je ziet in Groot Britannie de oorzaker, want ze verdeelde hun kolonie. en Zoals je weet, o slimme eagle, was het het land van de palstijnen voor duizenden jaren!Maar jij bent o zo slim dat je dit toch wist...

En voordat je zegt: 'Maar de joden waren er 6000 jaar geleden.' Dus? Nederland was eerst ook een deel van duitsland, mag duitsland ons nu innemen? Volgens jou redenering mag het zeer zeker, en met geweld!

5. NL Eagle

NL Eagle Californication

Leuk Bevonden:
    0
    je bron vermeld niet hoe de palestijnen er ooit zijn komen wonen.
    nee het land was ooit van de israelieten totdat ze uit hun eigen land werden gekickt en over de wereld verspreid raakten.
    in de israelische heilige schriften staat dat God hen het land heeft gegeven en dat is ook de reden dat de israelieten er zijn gaan wonen.
    voor hen is jeruzalem wat mekka voor de moslims is, nu wat is het probleem om hend aar te latenw onen?
    duitsland heeft nederland ooit in bezit gehad, maar heeft daar vrijwillig afstand van gedaan, de israelieten hebben het nooit geaccepteerd dat ze hun eigen land werden uitgegooid...
    gefeliciteerd:) (ik was in de war met ego, die noemt mij ook nogal vaak dom)

6. the only ego

the only ego linux hippie

Leuk Bevonden:
    0
    gevaltje tis lekker ver van huis dus dan doe ik maar een oog dicht:{ . En fundeer die briljante uitspraak van je is over die 10% moslim. Een criminele autochtoon is niet direct terrorist

7. NL Eagle

NL Eagle Californication

Leuk Bevonden:
    0
    er was laatst in het nieuws dat 10 procent van de moslims in nederland sympathie heeft voor terroristen als bin laden, waarvan 50 procent begrip toont voor terroristen.
    ze zeggen weleens ''cijfers liegen niet'' dat lijkt me in dit geval ook...
    edit: over die 50 procent die begrip toont ben ik niet zeker, die 10 procent is wel zeker waar...

8. the only ego

Leuk Bevonden:
    0
    Waarom is het dan zo moeilijk om de cijfers te geloven die in de links van svennies voorkomen, En niet komen met dat kinderachtige gezift dat het linkse propaganda is want dat is BS

9. NL Eagle

NL Eagle Californication

Leuk Bevonden:
    0
    als svennies een link heeft die het tegendeel beweerd wat ik beweer zou ik die graag willen zien:)
    waar svennies eerst mee kwam waren vooral bronnen over de inval in irak en niet over de gedachten van moslims in nederland:)

10. the only ego

Leuk Bevonden:
    0
    ALs je nou gewoon is even terug gaat lezen en wat links die svennies heeft gegeven doorleest? Deze hebben niet direct te maken met dit wat jij zegt maar zijn wel van belang in de discussie. + Geef is een link met die statements

11. svennies

svennies Active Member

Leuk Bevonden:
    11

Mijn beste Eageltje , ik hoop vast voor jou dat er op de volgende olympische spelen het onderdeel muggeziften op het programma staat .
    Ben jij hier al bij voorbaat tot grote favoriet gebombardeerd.

Edit: Waarom moet ik weer een link gaan plaatsen :eek: aangezien jij ze toch niet leest, jij die jezelf hier het grootste licht op het forum waant, waarom kom jij zelf niet met een link die je punt versterkt , dan kunnen wij hier dan ook eens een keer roepen dat het allemaal rechtse propaganda is.:)

12. Tediz

Tediz pendejo

Leuk Bevonden:
    0
    Hou op. M'n ontbijt begint een beetje naar boven te komen.

13. svennies

svennies Active Member

Leuk Bevonden:
    11

Kerel , begin nou niet weer , de israelieërs hebben hun eigen land zelf verlaten en zijn richting egypte getrokken tijdens een hongersnood onder abraham .
    Er is helemaal niemand die de door jou zo geliefde joden uit hun eigen land gekickt hebben , ze hebben het godverdomme uit eigen vrije wil verlaten.
    Lees het volgende linkje maar

http://66.249.93.104/search?q=cache...Palestina&hl=nl&gl=be&ct=clnk&cd=1&lr=lang_nl

En duizenden jaren later willen ze alles terug en diegene die daar na hun al die tijd gewoond hebben worden dan opeens tweederangsburgers in eigen land.
    En trouwens is er altijd een joodse minderheid ginds in jeruzalem blijven wonen die hun geloof altijd in openheid hebben kunnen belijden en dat is al héél wat meer verdraagzaam van de bevolking destijds dan wat de joden nu tegen diezelfde bevolking laten zien.

En wat de palestijnse kwestie betreft , hier nog een linkje , lees ,ween en ga heen , wat mij betreft naar je vriendjes in de vs waar je het kontkussertje van Bush mag wezen.

http://www.ptb.be/international/article.phtml?section=A2AAABBS&object_id=13043

Moet je maar eens lezen met welk volk ze in 1933 zelfs akkoorden gesloten hebben ..... juist ..... ja.

Laatst bewerkt: 3 jul 2006
  14. NL Eagle

NL Eagle Californication

Leuk Bevonden:
    0
    leuk dat je iig iets weet over de geschiedenis van het volk israel, maar helaas heb je je grote mond alweer opengetrokken voordat je met het belangrijkste bent gekomen namelijk dat het volk israel als slaven door de farao werden gebruikt en door mozes jaja, weer terug geleid werden naar het land waar ze horen namelijk kanaan het huidige israel:)
    God sloot toen een verbond met mozes waarin het volk verteld werd dat ze daar konden wonen:)
    het land wat nu israel heet is dus al duizenden jaren van de israelieten, maar door oorlogen zijn ze over de wereld verspreid gekomen en het lijkt me dan ook meer dan logisch dat het land nu weer van hun is geworden...
    de arabieren hebben duizenden kilometers grond tot hun beschikkign en dat kleine stukje land dat moeten ze ook epr se hebben, is dat niet een beetje triest?
    dat bewijst dat de kwestie over veel meer gaat dan alleen een stukje land.
    de arabieren hebben zoevel land tot hun beschikking en toch besloten ze tijdens een joodse feestdag nog wel in de vorige eeuw israel gezamenlijk israel van alle kanten aan te vallen.
    dit gebeurde ver voordat israel ook maar enig militair vertoon had laten zien.
    israel heeft toen de oorlog van alle omringende landen gewonnen en werd het door de wereld verplicht de gebieden aan de laffe arabieren van destijds terug te geven!
    voor die tijd had israel nooit enig deel van het arabische land binnengetrokken wat niet door de wereld aan israel was gegeven en de oorlog van toen heeft de hele zaak op scherp gezet.
    als de arabieren toen niet zo'n ongelooflijk laffe daad hadden gepleegd had israel nooit met militair vertoon bezet gebied binnengetrokken.
    en svennies, ik weet niet in wat voor leger jij hebt gezeten, amar zulke laffe oorlogsdaden komen hopleijk toch niet in dat leger van jou voor neem ik aan.
    zonder enige oorlogsverklaring en tijdens een feestdag nog wel een nietsvermoedend land met een grote overmacht aanvallen dat noem ik pas triest.
    dat lijkt me genoeg om te weten wat de omringende landen van israel eigenlijk voor mensen zijn.

15. rikkel

rikkel Umm Kulthum

Leuk Bevonden:
    1
    Eagle leeft in een andere realiteit, waarin in een volk van wie hun voor voor voor voor voor ouderen ergens hebben geleefd het land mag terug nemen. Jij bent een extreem rechts persoon wie het de palastijnen niet gunt hun land te mogen hebben. Want in de laatste 6000 jaar hebben wel de Palastijnen daar gewoond en niet de joden.

En we moeten dus land gaan geven om een verhaal van 6000 jaar geleden. Waarin God zegt dat de joden daar mogen leven.

Ik vind het tegendeel, waarom zeuren de joden om dat land? Ze hebben het 'gekregen' van britanië van wie Palastina een kolonie was. Waarom moeten hun dat kleine stukje land hebben. Volgens de joden zegt God dat het hun land is, volgens de Koran is het de arabieren hun land.

Als iemand je land overneemt moet je militair terug slaan. Alleen vind jij dat laf, maar als Amerika afghanistan aanval is het niet laf. Je bent echt zo stom als ene baksteen.

16. Timmeh

Timmeh \0/

Leuk Bevonden:
    0
    Exact, de Joden wilden na WO2 graag een eigen staat.
    Ze verdreven de Palestijnen verder, met toenmalige en latere steun van de Engelsen en Amerikanen.

17. NL Eagle

NL Eagle Californication

Leuk Bevonden:
    0
    de joden wilden daar leven, omdat misschien hun hele geschiedenis in dat land gevestigd is??
    het enige heilige voor de joden is zo'n beetje het stuk grond waar israel nu ligt en de palestijnen hebben ook nog mekka etc...
    laat de joden daar gewoon wonen, de palestijnen hebben nog genoeg plaats ergens anders te wonen en dat gun ik ze heus wel.
    ik zeg niet dat israel lekker bezig is, maar ook zij zijn een volk en hebben dus gewoon recht op een stuk land waar ze rustig vrij kunnen zijn en niet steeds bang moeten zijn voor weer een dreiging van arabische kant...

18. Robby Bobson

Robby Bobson Die rapper.

Leuk Bevonden:
    0
    Sorry, maar hier moest ik toch even op reageren.. De Palastijnen, hebben daadwerkelijk een bestaan opgebouwd daar. Hoe kan je dan zeggen, dat ze allemaal lekker op mogen tiefen? Dat ze elkaar niet zo liggen is wel duidelijk, maar mensen die al generaties lang ergens gevestigd zijn, kan je ethisch gezien niet zomaar wegsturen.. En dan kan je wel zeggen dat de geschiedenis van de joden daar gevestigd is, ja oké, maar tijden veranderen, en er wonen nu andere mensen.. Als jij je huis verkoopt, kan je na 20 jaar toch ook niet bedenken, ach, ik ga weer lekker terug daarheen? (raar voorbeeld maar je snapt me wel..)

19. NL Eagle

NL Eagle Californication

Leuk Bevonden:
    0
    ja ik snap je ja, maar waarom kunnen ze dan niet wat verderop wonen?
    er hebben altijd al joden gewoond in die streek dus ze zijn nooit compleet weggetrokken, de joden hebben nergens anders een palats om te wonen etrwijl de palestijnen zo ongeveer de halve arabische gemeenschap om zich ehen hebben wonen...

20. svennies

svennies Active Member

Leuk Bevonden:
    11

@NL Eagle , speciaal voor jou het volgende linkje , daar kun je lezen hoe rechtvaardig dit alles gebeurd is .
    Jij beweert dat de joden een stukje van hun land terug wilden en de palestijnen nog genoeg plaats hadden .
    De waarheid is echter anders aangezien de israelieërs het meest en beste voor zichzelf genomen hebben.

http://www.cmo.nl/pe/pe17/pe-170.html#pna

Nou gast , anderen hier beschuldigen dat ze een te grote mond hebben .
    Het blijkt dat jij hier het meeste praat verkoopt zonder met een link als bewijs te komen.
    En de israelieërs hebben volgens jouw eeuwigdurend recht om israël omdat god het in die kleffe bijbel zo zou gezegd hebben.
    Flikker toch een eind op met die god en die bijbel van je , en voor ik het vergeet is het volgende feit nog dat een groot deel van de palestijnse bevolking het christelijk geloof aanhing,terwijl jij hen hier aanziet als arabieren en moslims .
    Het is mij vrij duidelijk dat jij van die hele palestijnse kwestie zo goed als geen flikker afweet .
    Hou jij je maar bij jouw bijbeltje en die god van jou

Deel Deze Pagina