@Jordo,jij bent zowat de enige hier die perfect begrijpt wat mijn punt is.
Je vat het echt samen in je openingszin.
En met de rest van jouw post ben ik het óók volkomen eens.
En dat xbox360 rules dit niet snapt is zijn probleem en niet het mijne.
Hij moet maar eens een keertje een cursus begrijpend lezen volgen en zich eerst eens gaan verdiepen in wat feiten van de plaatselijke geschiedenis alvorens hij hier ongefundamenteerde mening gaat verkondigen.
Het iraanse leger heeft tijdens de oorlog tegen irak al méér dan voldoende keren bewezen dat het offensief tot zo goed als niets in staat is,ondanks dat hun leger vele malen groter was dan het irakese en ook over veel meer artillerie kon beschikken dan saddams mannen,en dit wegens de hoge mate van incompententie van hun hogere officieren en generale staf.
En sindsdien is het ginds er nog altijd niet op vooruit gegaan wat de opleiding en oefening van de legereenheden betreft,of de bekwaamheid van de officieren die alles in goede banen zouden moeten leiden.
Vriend , nergens,maar dan ook nergens heb ik dat ooit al gezegd over een atoombom,dat doe jij hier dus wel even voor mij.
Ik zal wel voor mezelf spreken,daar heb ik jouw kinderachtige beschuldigingen niet voor nodig en daarbij moet je me géén woorden in de mond proberen te leggen die ik dus niet uitgesproken heb.
hoezo,als ik het niveau van jouw posts overloop en de leegheid ervan in ogenschouw neem, moet ik toch vaststellen
dat jij wat dom lullen betreft hier dan wel de primus inter pares van het forum bent
tjuus....._0/ _0/ _0/
Laatst bewerkt: 26 jul 2006