1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Israël valt Libanon binnen.

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Mtthz, 12 jul 2006.

1. Volkoren

Volkoren Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    Doed, ik zou me ook bedreigd voelen als er elke week wel een zelfmoordaanslag werd gepleegd in mijn land. Daar is niks absurds aan. Israel heeft veel te veel bondgenoten in de VN om een atoombom te gooien, daar jagen ze iedereen mee in het harnas.

Bovenal zegt Iran dat Israel van de kaart moet worden geveegd, dat zie ik Israel niet zeggen over de Palenstijnen. Dus wie heeft het hier nou verkeerd?

2. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    ... en waarom kiezen jullie partij in deze oorlog? Beide partijen zijn fout!

En stop eens met die vervelende smilies!

3. svennies

svennies Active Member

Leuk Bevonden:
    11
    @Jordo,jij bent zowat de enige hier die perfect begrijpt wat mijn punt is.
    Je vat het echt samen in je openingszin.
    En met de rest van jouw post ben ik het óók volkomen eens.
    En dat xbox360 rules dit niet snapt is zijn probleem en niet het mijne.
    Hij moet maar eens een keertje een cursus begrijpend lezen volgen en zich eerst eens gaan verdiepen in wat feiten van de plaatselijke geschiedenis alvorens hij hier ongefundamenteerde mening gaat verkondigen.

Het iraanse leger heeft tijdens de oorlog tegen irak al méér dan voldoende keren bewezen dat het offensief tot zo goed als niets in staat is,ondanks dat hun leger vele malen groter was dan het irakese en ook over veel meer artillerie kon beschikken dan saddams mannen,en dit wegens de hoge mate van incompententie van hun hogere officieren en generale staf.
    En sindsdien is het ginds er nog altijd niet op vooruit gegaan wat de opleiding en oefening van de legereenheden betreft,of de bekwaamheid van de officieren die alles in goede banen zouden moeten leiden.

Vriend , nergens,maar dan ook nergens heb ik dat ooit al gezegd over een atoombom,dat doe jij hier dus wel even voor mij.
    Ik zal wel voor mezelf spreken,daar heb ik jouw kinderachtige beschuldigingen niet voor nodig en daarbij moet je me géén woorden in de mond proberen te leggen die ik dus niet uitgesproken heb.

hoezo,als ik het niveau van jouw posts overloop en de leegheid ervan in ogenschouw neem, moet ik toch vaststellen
    dat jij wat dom lullen betreft hier dan wel de primus inter pares van het forum bent
    tjuus....._0/ _0/ _0/

Laatst bewerkt: 26 jul 2006
  4. svennies

svennies Active Member

Leuk Bevonden:
    11
    En "the story continues"
    Het blijft ginds maar bommen regenen met burgerslachtoffers tot gevolg.

http://www.hln.be/hlns/cache/det/art_236029.html?wt.bron=hlnMatrix

En wat zouden die olietanks van die electrische centrale de israeliërs misdaan hebben??? had er iemand soms hezbollah op de zijkant geschreven of zo???

http://www.hln.be/hlns/cache/det/art_236096.html?wt.bron=detailArt

En georgske zal wel op tijd laten weten dat de grote broer nog steeds achter het kleine stoute broertje staat , ondanks alles.
    En nu zijn ze nog bereid om clusterbommen te leveren aan israël ook.
    Voor de joden,van de joden en met de joden , één pot nat .

http://www.hln.be/hlns/cache/det/art_235569.html?wt.bron=hlnBottomArtikels

5. Tediz

Tediz pendejo

Leuk Bevonden:
    0
    Hij zal zich er wel weer omheen weten te lullen met slap, inhoudsloos, diplomatiek jargon. Het enige waar de VN dan mee kan reageren is met meer slap, inhoudsloos, diplomatiek jargon, en ondertussen kan Amerika lekker doorgaan met het steunen van Israël, omdat niemand toch wat doet. En zo sukkelt het verder tot zowel Israël als de VS hun zin hebben.

6. svennies

svennies Active Member

Leuk Bevonden:
    11

Yep inderdaad mijn vriend,al die tientallen miljoenen euro's die de europese gemeenschap bijgedragen heeft om libanon mede te helpen heropbouwen worden nu net zo vrolijk door de jozi's met de volle steun van hun amerikaanse vriendjes plat gegooid,en dit met honderden onschuldige burgerslachtoffers tot gevolg.
    En europa staat er bij,kijkt ernaar en ....zwijgt zedig ...
    Onbegrijpelijk voor mij aangezien die vier doden van de vn-macht getroffen zijn door een zogenaamde "slimme"raket,en dit ondanks dat de vn-vredesmacht de israeliërs al tot tienmaal toe verwittigd hadden dat er op die plaats vn-waarnemers gelegerd waren.
    Het lijkt me beter dat europa vanaf nu zijn eigen koers gaat varen en zijn europese strijdmacht gaat uitbouwen zonder amerikaanse invloed , en dit alles zonder de engelsen aangezien zij altijd de werking in de europese unie willen verlammen aangezien ze de maatjes van de vs zijn en dit tot genoegen van bush.

7. svennies

svennies Active Member

Leuk Bevonden:
    11
  8. NL Eagle

NL Eagle Californication

Leuk Bevonden:
    0
    3 weken weggeweest en nog steeds is deze thread springlevend met svennies voorop als anti-israel ambassadeur :)
    ik zal de kranten van de laatste 3 weken eens lezen voor een nauwkeurig verslag en later mijn mening posten...

9. goodfella

goodfella You're fired!

Leuk Bevonden:
    65
    Het is simpelweg een oorlog tussen de Hezbollah en Israel. Israel doet net zoveel verkeerd als de Hezbollah en vice versa.

10. the only ego

the only ego linux hippie

Leuk Bevonden:
    0
    ach van alle burger dode die israel gemaakt is 1/3 kind. Best pijnlijke cijfers imo(cijfers van Unicef)

11. NL Eagle

NL Eagle Californication

Leuk Bevonden:
    0
    ja, maar als je weet waar hezbollah strijders zich verschuilen dan is dat nog veel pijnlijker ben ik bang...
    israel maakt fouten, maar er hadden veel burgers gespaard kunnen blijven als hezbollah niet zo laf was zich tussen burgers te verschuilen, maar ook dat heeft natuurlijk strategische balangen met het oog op de berichtgeving in de media over de vele onschuldige slachtoffers die israel dan weer heeft gemaakt...

12. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    Israel gebruikt dat als excuse om zomaar burgers te doden. Het schijnt dat Israel ook een heleboel verboden wapens gebruikt.

13. the only ego

Leuk Bevonden:
    0

Bullshit. Bij bijv de dramatische aanval in qana was geen Hezbollah strijder in de buurt, het ging hier puur om vluchtelingen. Hierbij van de +-60 doden waren ong 30 kinderen. Verder was deze aanval puur een aanval omdat uit die regio raketen kwamen volgens isreal. Het ging hier puur om een vermoeden

14. Tsux

Tsux Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Platgooien en asfalteren, heel dat midden oosten. Mooie parkeerplaats ervan maken en bovendien vanaf de maan te zien!

In 2000 jaar, nog steeds geen moer geleerd hebben. Nou dan wordt het eens tijd om jezelf eruit te evolueren hoor. Stelletje debielen daar.

15. NL Eagle

NL Eagle Californication

Leuk Bevonden:
    0
    het was een vermoeden van israel wat betreft die stad met die burgerslachtroffers, maar een vermoeden meestal een gevolg van een eerdere gebeurtenis: er zijn veel strijders die zich tussen de burgers verbergen en juist vanuit vluchtelingen kampen opereren.
    wat betreft het eerste, dat was gewoon een grote fout, maar als je duizenden bommen gooit worden zulke dingen gewoon ingecalculeerd.
    in het leger houden ze daar ook standaard rekening mee (ook in ons leger), van de tig bommen gaan er een x aantal op verkeerde doelen af.

16. the only ego

Leuk Bevonden:
    0
    Mjah alleen vallen er wel verassend veel burger doden en heel weinig hezbollah strijders.

17. king kai

king kai xbox360

Leuk Bevonden:
    0
    Er zijn ook veel Hezbollah strijders die deden/zeggen dat ze een onschuldige burger waren/zijn. Tussen al die 'onschuldigen' zaten vast ook heel wat strijders!

18. the only ego

Leuk Bevonden:
    0
  19. svennies

svennies Active Member

Leuk Bevonden:
    11
    Tja , waar moeten ze dan gaan staan volgens jou....ergens temidden een open vlakte onderwijl naar boven roepend "whe are from hezbollah...just shoot at this place..."
    Weet je dat Israël zelf eigenlijk aan de basis ligt van groepen zoals hamas en hezbollah.
    Feit is dat toen israël palestina destijds volledig bezette dit aan de basis lag van de oprichting van de hamas verzetsbeweging.
    En toen ze later libanon gingen binnenvallen en bezetten lag dit feit dan ook de basis van de oprichting van de hezbollah-militie.
    T'is maar dat je het weet dat de huidige gebeurtenissen allemaal hun oorsprong in het verleden hebben liggen en dat de joden in 1946 zelf nog als terroristen bestempeld werden en hun acties er ook naar waren aangezien ze toen er zelfs niet voor terugschrokken om in dat jaar een bomaanslag op een hotel te plegen met 91 onschuldige burgerslachtoffers tot gevolg omdat ze één britse generaal wilden vermoorden .:eek:

20. the only ego

Leuk Bevonden:
    0
    De stilte op de door mij gegeven links is trouwens opvallend

Deel Deze Pagina