Nu hebben we NL Eagle weer in zijn volle glorie... Nederland en ik zijn volgens jou een pad ingeslagen waar geen uitweg uit is.... Waarschijnlijk bedoel je weer die opgestookte hel van je, waar je duivels hun scepter zwaaien... Maar goed...
Je kop zit vol met bijbelteksten, maar je kraamt uitsluitend onzin uit in de 21ste eeuw, althans, volgens mij... Je moet je als vrouw maar aan de man onderwerpen (volgzaam zijn) omdat het in een boekie staat wat duizenden jaren oud is? Toen de wereld er heel anders uit zag? Een vrouw kan net zo goed hoofd van een gezin zijn, en zij kan net zo goed een heilige zijn of een vrouwelijke priester of dominee die een preek kan houden... Daar zijn vrouwen intelligent genoeg voor, dat hebben ze al zo lang bewezen... Maar nee, die agressieve kerels moesten zonodig oorlog voeren en de vrouw met geweld onderdrukken... Want mannen zijn fysiek eenmaal sterker... Durven ze wel! Het is gewoon lafheid, en niets anders...
Ik heb geestelijk ooit aan de rand van de afgrond gestaan, ik ben opgevangen door Boeddhisten... Ik heb onderricht gekregen van een Meester, iemand die jullie een Jezus noemen... Ik schep daar NOOIT over op, ik maak geen aanspraak op wonderbare krachten of heiligheid... Ik heb voor hete vuren gestaan in mijn 45-jarige bestaan... Dat is geen verdienste, maar het heeft mij wel gelouterd, ik weet wat geestelijke gevangenschap is en wat de waarde is van vrijheid... Maar jij, NL Eagle, komt hier eventjes fijn vertellen dat bevochten vrijheden hier in Nederland feitelijk maar flauwekul zijn en dat het de verkeerde weg is die we zijn ingeslagen??? Dat is nogal wat...
Laatst bewerkt: 9 aug 2006