Ik ga mee met deze gang. Een paar maanden terug ook elke dag druk bezig met gamen, en niets anders. Nu is de drang er gewoon van af, en tijdens het gamen zet ik hem ook eerder uit omdat ik er totaal geen zin meer in heb. Alleen nog maar voor recreatie.
Tja, andere hobbies, vrienden, vriendinnen, uitgaan, werk en geen zin meer om er zoveel geld aan uit te geven. De enige spellen die ik nog WIL spelen zijn Saint's Row, Gears of War, Fable 2, Halo 3 enuhm... dat is het wel
Afgelopen paar weken natuurlijk wel veel gegamed, maar dat komt omdat het vakantie was, en geen hol te doen hebben.
De laatste tijd ben ik weer meer actief op dit forum, en een paar andere forums (2 of 3 ), en voornamelijk bezig met muziek. Ik ben nu ook een beetje bezig om zelf met muziek te beginnen. Niet zo serieus veel nummers proberen te maken als Master Of Blades, maar gewoon een paar platen mixen. Puur recreatie.
Ik ga nog wel mn eigen monsterpc kopen, zodat ik daar weer een aantal jaartjes op verder kan teren, en ongetwijfeld gaat daar op gegamed worden, maar voornamelijk bezig met muziek, films, die shit.
(Ben trouwens 16, ben ik vroeg?)
Laatst bewerkt: 22 aug 2006