1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Game jij nog eigenlijk?

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Robby Bobson, 22 aug 2006.

  1. Robby Bobson

    Robby Bobson Die rapper.

    Berichten:
    2.117
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben nu een aantal weken verhuisd (ongeveer begin van de vakantie) en ik merk, dat ik sinds de verhuizing, en de weken daarvoor, al niet meer op mijn xbox360 heb gegamed.. Dat besefte ik vandaag eigenlijk pas..

    Ik merk gewoon duidelijk dat mijn prioriteiten verschuiven, naarmate ik ouder wordt (Nee, ik ben geen 83, ik ben 17, maar toch :+ )

    Vroeger stond ik gewoon om 5 uur op (ja echt waar) om voor school zo lang mogeljk te kunnen gamen. Nu heb ik de hele dag niks te doen, en ik zit gewoon een beetje tv te kijken, of te computeren.. Nooit heb ik de aandrang om op die Xbox te gaan spelen..
    Nu heb ik maar 2 spellen, geen live, en is hij niet aangesloten, maar toch, is dat niet vreemd?

    Ik vroeg me af, zijn er meer mensen met deze ervaring?
    Want ik zit er zelfs aan te denken om mijn complete collectie de deur uit te doen.. (en ja, ik heb van dat geld in mijn hoofd, alweer iets totaal anders gekocht :+)
     
  2. Zeroine 83

    Zeroine 83 Active Member

    Berichten:
    6.129
    Leuk Bevonden:
    0
    Yep ik ken het....was eerst (lees : een paar maanden geleden) ook nog zo verslaafd als het maar zijn kon, heb nu echter in geen weken meer gegamed. Heb inmiddels ook mijn volledige gamescollectie + systemen verkocht.

    Oke van dat geld heb ik een dikke PC besteld, en daar zal ik ongetwijfeld nog wel op gamen....maar niet meer zoveel als vroeger het geval was denk ik :)
     
  3. basovich

    basovich Guest

    ik game ook niet echt zo heel vaak meer, het is dat ik dan 1x in de 3 maanden een nieuw spel heb maar ik game niet zo intensief, ik zet m'n xbox aan en kijk of er wat te downloaden, is dat niet dan zet ik hem weer af of join even iemand om een halfuurtje mee te gamen..
     
  4. Robby Bobson

    Robby Bobson Die rapper.

    Berichten:
    2.117
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja, dat heb ik gezien idd :) Vond dat echt wel dapper.. Want vooral mijn Ps1 heeft toch wel wat jeugdsentiment, en dan vooral Abe's Oddyssee.. dat blijft echt gaaf.. en dan de Ps2, die toch stiekem, een paar games heeft die me nog altijd boeien.. en de Xbox360, die krijgt dan die speciale GTA, en die oh zo sexy Gears of war.. dus het blijft me nog steeds boeien, maar ik doe het gewoon nooit meer..

    Ik wil het eigenlijk niet kwijt, maar aan de andere kant, dan kan ik wel eindelijk mijn andere passie een nieuw leven geven.. Namelijk eindelijk een Dj set kopen.. Maarja, zoals ik hierboven al aan gaf, dat gaat toch lastig worden.. *snikt :+
     
  5. haantje

    haantje Valentino Rossi!!#46

    Berichten:
    757
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik merk t ook........... ben nu 21 games blijf ik heel vet vinden maar ik speel t minder. Komt naar mijn idee ook omdat er voor mij geen "geweldige" game meer is uitgekomen.
    En natuurlijk veel andere hobby's
     
  6. Zeroine 83

    Zeroine 83 Active Member

    Berichten:
    6.129
    Leuk Bevonden:
    0
    Je moet gewoon doen wat voor jouw gevoel het beste is. Als je een andere interesse een kans wilt geven zou ik zeggen ga ervoor.... :)

    Mensen in mijn directe omgeving konden hun oren ook niet geloven toen ik zei definitief te willen stoppen met console-gaming 8) :+
     
  7. Timmeh

    Timmeh \0/

    Berichten:
    1.807
    Leuk Bevonden:
    0
    Hmm, nu ik zo (nog ff) vakantie heb ja, dan game ik af en toe nog wel eens.
    Maar zodra ik weer naar school ga dan heb ik eigenlijk een ander soort leefritme waarbij ik niet zo vaak game.

    Maar je hebt het over de 360, zonder live is het eigenlijk weinig bijzonders imo. (Tenminste je hebt helemaal geen verbinding met internet toch? Met je 360? Of wel?) Van de games die nu op de 360 zijn ben ik nog niet echt weg... dan moeten we ff een paar maandjes verder zijn.

    Maar naarmate je ouder wordt krijg je steeds meer 'een leven' if you know what I mean...
    Dus conclusie: game met mate(n), daar is niks mis mee...
    Maar om nou alles de deur uit te doen, ik hoop dat je er later geen spijt van krijgt.
     
  8. basovich

    basovich Guest

    ik ben ook eigenlijk wel blij als live gratis wordt, geen kosten er meer aan:), en gewoon nog ff PES 6, splintercell en gears of war halen en dan over een jaar Halo 3 en that's it!
     
  9. haantje

    haantje Valentino Rossi!!#46

    Berichten:
    757
    Leuk Bevonden:
    1
    Tja.. is idd wel waar intresse's veranderen ook.
    Veel stappen, weg met maatjes etc. motorrijden, etc etc.
     
  10. serious siem

    serious siem PSN: Serious-Siem

    Berichten:
    786
    Leuk Bevonden:
    6
    ik heb ook vaak gedacht dat als ik de xbox360 zou hebben, het altijd hemel op aarde zou zijn, maar ik verveel me nog steeds te pletter. Er zijn gewoon nog geen vette spellen, Als eenmaal saintsrow, GoW en vooral halo 3 uit is dan praten we verder
     
  11. Centurion

    Centurion Survivor

    Berichten:
    1.959
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik wel, zeker als er een nieuwe game is in huis, maar buiten dat.. niet zo veel meer.
    Vroeger wel eens hele dagen doorgebracht met gamen, haal ik nu niet meer, lol.
     
  12. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Die ervaring heb ik (nog) niet. Maar van je collectie weg doen, wanneer begin je? *)
     
  13. Phantom X

    Phantom X Active Member

    Berichten:
    922
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat heb ik ook maar misschien komt het omdat ik maar 1 spel heb DOA 4. Tot nu toe heb ik niet echt leuke spellen gezien voor de Xbox360 ( misschien Kameo als je tenminste die spel niet uit hoeft te spelen om het co-op op live te kunnen spelen)... ik ga binnekort wel Saints Row kopen. En later Gears of War.

    Ps ik weet ook niet hoe jullie aan die erg hoge score komen van boven de 1000 en 2000. Ik kom niet eens boven de 300 :p.
     
    Laatst bewerkt: 22 aug 2006
  14. Mtthz

    Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    588
    Leuk Bevonden:
    38
    Ik doe alleen nog maar PES 5 op mijn Xbox. Hierdoor heb ik zo'n 13 games ofzo die ik nooit meer speel. Best zonde. Maar was er ooit echt verslaafd aan:cool:
     
  15. Timmeh

    Timmeh \0/

    Berichten:
    1.807
    Leuk Bevonden:
    0
    Misschien heb jij je 360 nog niet zo lang?

    Ik heb ook maar 2 games, voor de 360. Ik vind het zonde om nu allemaal al games te gaan kopen die later toch allemaal in de kast liggen. Want dat vind ik nu van de games die op de markt zijn. Echt replay-waardes van 0. Op enkele uitzonderingen na. Daarom moet je echt ff wachten op meer en betere games en verdere accesoires en stuff voor de 360. (vison, live anywhere, msn anyone?)
    Dat had ik dan gedaan. Maar ik denk ook dat Saints Row wel wat voor jou is Robin?:+ Niet overhaast beslissen, want je kan er spijt van krijgen denk ik...
     
  16. Robby Bobson

    Robby Bobson Die rapper.

    Berichten:
    2.117
    Leuk Bevonden:
    0
    Saints row is opzich wel wat voor mij, maar hoevaak zal ik dat nou spelen?

    Maarja, ik ga zeker niet overhaast beslissen.. daarvoor is het een te grote beslissing..

    Ik wacht iig zeker tot de volgende verhuizing medio oktober, want dan krijg ik een smak geld om me kamer in te richten, en als ik dan geld over heb, ga ik een bigass tv kopen.. Waar ik dan waarschijnlijk wel op zou willen gamen.. :cool:

    + daar krijg ik draadloos internet, en een dikke verbinding daartussen ook nog, en heb ik dus de mogelijkheid om op live te spelen.. Dus dat zijn dingen die ik moet afwegen... Misschien dat ik wel gewoon wat spellen ga verkopen die ik niet meer speel, en dan weer verder zie..
     
  17. Jest3r-NL

    Jest3r-NL Firefart

    Berichten:
    268
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ga mee met deze gang. Een paar maanden terug ook elke dag druk bezig met gamen, en niets anders. Nu is de drang er gewoon van af, en tijdens het gamen zet ik hem ook eerder uit omdat ik er totaal geen zin meer in heb. Alleen nog maar voor recreatie.
    Tja, andere hobbies, vrienden, vriendinnen, uitgaan, werk en geen zin meer om er zoveel geld aan uit te geven. De enige spellen die ik nog WIL spelen zijn Saint's Row, Gears of War, Fable 2, Halo 3 enuhm... dat is het wel
    Afgelopen paar weken natuurlijk wel veel gegamed, maar dat komt omdat het vakantie was, en geen hol te doen hebben.
    De laatste tijd ben ik weer meer actief op dit forum, en een paar andere forums (2 of 3 ), en voornamelijk bezig met muziek. Ik ben nu ook een beetje bezig om zelf met muziek te beginnen. Niet zo serieus veel nummers proberen te maken als Master Of Blades, maar gewoon een paar platen mixen. Puur recreatie.

    Ik ga nog wel mn eigen monsterpc kopen, zodat ik daar weer een aantal jaartjes op verder kan teren, en ongetwijfeld gaat daar op gegamed worden, maar voornamelijk bezig met muziek, films, die shit.

    (Ben trouwens 16, ben ik vroeg?8))
     
    Laatst bewerkt: 22 aug 2006
  18. Jerreby

    Jerreby Active Member

    Berichten:
    2.043
    Leuk Bevonden:
    32
    Gaat dit enkel en alleen over de Xbox 360? Dan is mijn antwoord nee! Ik ben ooit begonnen met de eerste gameboy, lees 'een koelkast'.

    [​IMG]

    Helemaal verslaafd aan.. Toen ik echter iets van 7 was kreeg ik dit heilige ding:

    [​IMG]

    Helemaal grijs gespeeld, o.a. omdat mijn oom hem ook had. Hij kocht alle spellen en ik mocht ze lenen. Na dit toen de gewone Xbox gekregen, ook verslaafd aan geweest. Ik kocht elke maand wel 1 of 2 spellen die ik binnen 2/3 dagen al had uitgespeeld..

    Nu ik de Xbox 360 heb ik dat verslavende gevoel er helemaal niet meer. Bij mijn 360 had ik gelijk NFS:MW gekocht. Aardig spelletje maar toch niet echt de 'verslavings-factor'. Daarna nog verschillende spellen van vrienden geleend maar nee, de verslaving was voorbij. Sindsdien speel ik alleen op de PC.
     
    Laatst bewerkt: 22 aug 2006
  19. Timmeh

    Timmeh \0/

    Berichten:
    1.807
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat is misschien een goed idee, ik heb trouwens ook draadloos internet op mijn computertje en 360, en het bevalt me erg goed.
     
  20. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.477
    Leuk Bevonden:
    8.472
    Goed, ik ben dus niet de enige die dit heeft. Wat ik echter wel blijf spelen zijn de Mario 2d-platformers, die zijn echt TE geweldig. Voor de rest is er de laatste jaren niet heel veel boeiends te doen op de consoles, lijkt wel. Heb geen motivatie lekker ff een bepaalde game te spelen (op de voetbalgames na). Maar ik denk dat mijn Xbox (1) hier lekker weg gaat en in plaats daarvan de NES van zolder komt om daar af en toe op te spelen als jeugdsentiment.

    Misschien neemt de drang echter weer toe als ik de Wii geprobeerd heb. Ook al pakt dat slecht uit, dan nog blijf ik gamen. Ik wil namelijk eindelijk eens weten hoe Shenmue nou verder gaat en afloopt :mad:
     

Deel Deze Pagina