als de president van amerika dood gaat, nemen mensen dan een steve avatar? als beatrix dood gaat nemen mensen dan een steve avatar? ik denk zelf van niet. maar ik heb toch nu al wat steve avatars gezien
Hijs een cultheld. En helemaal in Australie zelf, daar staat ie idd gelijk aan een president en waarschijnlijk nog wel meer dan dat
Er zijn een hele boel mensen die dat niet zo erg vinden, maar Steve Irwin meer een soort held en zijn dood is erg lullig.
Rest in Peace.. die gast was echt een werled icoon.. echt super wat hij allemaal deed.. respect.. R.I.P. Steve
Kan het nog steeds bijna niet geloven. Een van de dapperste mensen die ik ooit gezien heb. Vraag me af of hij ooit angst gekent heeft.
Was idd te verwachten, maar dat hij dood zou gaan door een beest die welgeteld 1 (!) persoon OOIT heeft gedood, had ik niet verwacht. Iig, r.i.p. steve
opzich vind ik het dan nog 'beter' dat hij door een rog die echt nooit kwaad doet aan zijn eind is gekomen dan bijv. door een krokodil ofzo. Aangezien hij er altijd zo zeker van was dat die beesten niks doen.. zolang je maar weet hoe je met ze moet omgaan. Als hij daardoor was doodgebeten had iedereen kunnen zeggen: ja zie je wel, als hij al wordt gebeten dan zijn het dus echt gevaarlijke beesten bla bla. Nu is het maar een rogje. Heeft ook wel weer iets moois.
Onzin. Het was de 1e keer dat het op film stond. Ik geloof dat het de 25e keer is waarvan melding is gemaakt. Ofzo. //edit; even wat opgezocht: 17 (gemeldde) doden dus
Jup, en hij was de tweede Australiër die dat ooit is overkomen. Nogmaals erg triest, door een platte vis om het leven gebracht.
Hm eerlijk gezegd wist ik niet dat hij zo belangrijk was. Maar voor zijn fans en familie veel sterkte gewenst! Wel logisch dat het zo'n cultheld is in Australie, mijn nichtje woont ook in Australie, en die kinderen daarvan pakken echt alle dieren die ze zien op, ook gewoon schorpioentjes enzo En die zijn pas 7 jaar oud
Hmm ik zie mijzelf nog geen slangen oppakken (Moet je trouwens altijd bij de staart doen en niet bij de kop want dan doe je ze pijn en gaan ze bijten. Van Steve geleerd) Vind slangen sowieso eng en waar ik woon is enige plek waar adders(NL giftige slang voor mensen) voorkomen in het wild(veluwe) Mja zie ze niet zo vaak