1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Steve Irwin overleden

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Shcaap, 4 sep 2006.

1. Emo-Kid

Emo-Kid Guitar-Kid

Leuk Bevonden:
    0
    als de president van amerika dood gaat, nemen mensen dan een steve avatar? als beatrix dood gaat nemen mensen dan een steve avatar?
    ik denk zelf van niet. maar ik heb toch nu al wat steve avatars gezien;)

2. the only ego

the only ego linux hippie

Leuk Bevonden:
    0
    Hijs een cultheld. En helemaal in Australie zelf, daar staat ie idd gelijk aan een president en waarschijnlijk nog wel meer dan dat

3. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    Er zijn een hele boel mensen die dat niet zo erg vinden, maar Steve Irwin meer een soort held en zijn dood is erg lullig.

4. svennies

svennies Active Member

Leuk Bevonden:
    11
    Als dát echt zou gebeuren denk ik toch eerder in trant van iets als dit..>>>\o/

Laatst bewerkt: 5 sep 2006
  5. the only ego

Leuk Bevonden:
    0
    zomaar een quote van iemand uit Australie op een ander forum en dat is nog een "milde"

6. Goiz

Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Die zie ik ook liever gaan hoor :eek:

7. Sebass

Sebass Schizz Artist

Leuk Bevonden:
    0
    Rest in Peace..

die gast was echt een werled icoon.. echt super wat hij allemaal deed.. respect..

R.I.P. Steve

8. Renegades NL

Renegades NL Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Kan het nog steeds bijna niet geloven. Een van de dapperste mensen die ik ooit gezien heb. Vraag me af of hij ooit angst gekent heeft.

9. L.A.

L.A. Active Member

Leuk Bevonden:
    4.901
    juist wel, daarom is hij het ook blijven doen. Hij was een echte avonturier.

10. Flix

Flix Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    het voelt wel raar om nu die filmpjes terug te zien van m...

11. Yerewn

Yerewn Zo lekker gewoon gebleven

Leuk Bevonden:
    9.447
    ik vind het lullig voor vrouw en kind, maar je kon er op wachten.

12. Hazard

Hazard 'Schaduwen'

Leuk Bevonden:
    0
    Was idd te verwachten, maar dat hij dood zou gaan door een beest die welgeteld 1 (!) persoon OOIT heeft gedood, had ik niet verwacht.

Iig, r.i.p. steve =(

13. L.A.

L.A. Active Member

Leuk Bevonden:
    4.901
    opzich vind ik het dan nog 'beter' dat hij door een rog die echt nooit kwaad doet aan zijn eind is gekomen dan bijv. door een krokodil ofzo. Aangezien hij er altijd zo zeker van was dat die beesten niks doen.. zolang je maar weet hoe je met ze moet omgaan. Als hij daardoor was doodgebeten had iedereen kunnen zeggen: ja zie je wel, als hij al wordt gebeten dan zijn het dus echt gevaarlijke beesten bla bla. Nu is het maar een rogje. Heeft ook wel weer iets moois.

14. Goiz

Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38

Onzin. Het was de 1e keer dat het op film stond. Ik geloof dat het de 25e keer is waarvan melding is gemaakt. Ofzo. :)

//edit; even wat opgezocht:

17 (gemeldde) doden dus :)

Laatst bewerkt: 6 sep 2006
  15. Vigil

Vigil Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    Jup, en hij was de tweede Australiër die dat ooit is overkomen. Nogmaals erg triest, door een platte vis om het leven gebracht.

16. Biba

Biba Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hm eerlijk gezegd wist ik niet dat hij zo belangrijk was. Maar voor zijn fans en familie veel sterkte gewenst!
    Wel logisch dat het zo'n cultheld is in Australie, mijn nichtje woont ook in Australie, en die kinderen daarvan pakken echt alle dieren die ze zien op, ook gewoon schorpioentjes enzo8) En die zijn pas 7 jaar oud:eek:

17. Q-BasiX

Q-BasiX Back 2 BasiX

Leuk Bevonden:
    0
    Hmm ik zie mijzelf nog geen slangen oppakken:9 (Moet je trouwens altijd bij de staart doen en niet bij de kop want dan doe je ze pijn en gaan ze bijten. Van Steve geleerd:'-()

Vind slangen sowieso eng en waar ik woon is enige plek waar adders(NL giftige slang voor mensen) voorkomen in het wild:eek:(veluwe)

Mja zie ze niet zo vaak:cool:

18. mars15

mars15 Guest

Komen de beelden van zijn laatste momenten nog openbaar, dat je ziet dat die gestoken word ?

19. the only ego

Leuk Bevonden:
    0
    nee deze zullen vernietigt worden

20. mars15

mars15 Guest

jammer

Deel Deze Pagina