Beste MP3-speler!

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Tronky, 17 jun 2003.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Benny

    Benny Active Member

    Berichten:
    1.306
    Leuk Bevonden:
    0
    ergens deze week ga ik een Ipod 30gb (die nieuwste) aanschaffen.. weet iemand of je makkelijk divx/dvd kan omzetten om op de ipod te bekijken ?
     
  2. Darkzell

    Darkzell XBW Member

    Berichten:
    273
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben dus ook aan het rondkijken en opzich spreekt de Ipod Nano 2GB me wel aan. Hij heeft een mooi design, is redelijk klein en 2GB is voor mij genoeg aan opslag (al krijg ik zelfs dat wrs niet vol met alleen muziek die ik leuk vind).

    Maar nu vroeg ik me dus af of dit nog een goede keus is of dat er tegenwoordig betere spelers zijn voor circa. €150 of gelijkwaardige spelers voor minder geld.
     
  3. IWFH '2006'

    IWFH '2006' 35+ Good Deals

    Berichten:
    915
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb hem dus gisteren ook gekocht bij de Expert. En het is wel een mooi dingetje, beetje lastig in gebruik eerst. Maar ik weet inmiddels wel hoe alles werkt. Geluidskwaliteit valt me wel tegen maar ligt vast aan de standaard oordopjes.

    Video's zet ik er als volgt op:

    Eerst je Mp3 speler aandoen en naar System gaan, dan naar online device en veranderen in USB Device.

    Dan sluit je hem via USB aan op de computer en open je de mappen met windowsverkenner. Dan kan je de videobestanden (in advanced media formaat!!!!) er zo heenslepen.

    Verder over mijn bevindingen met de speler: Hij is erg krasgevoelig, heb hem een paar keer in en uit m'n broekzak gehaald en er zitten nu al duidelijk kleine krasjes op, opzich geen probleem maar toch. Ook is de schermindeling een beetje lelijk, maar ik kan er mee leven. In elk geval voor 70 euro heb je mooi wat ruimte met de mogelijkheid om video's af te spelen (Een videoclip is na converteren maar +- 15 mb(!)).

    Ik las alleen dat de batterij na 3 uur alweer leeg is?? Ik hoop van niet want dan heb ik er erg weinig aan op school..
     
    Laatst bewerkt: 17 sep 2006
  4. midnightwarrior

    midnightwarrior .

    Berichten:
    465
    Leuk Bevonden:
    0

    IK heb hem nu ook , hij is idd heeeel erg krasgevoelig das wel jammer.
    Maar dat ding is gewoon klein, je kan alles ermee en 70 euro vond ik echt goeie prijs, heb mn ipod mini voor 115 euro verkocht, en dat ding gekocht:lol:

    En trouwens, batterijduur is wel goed hoor, ik heb nooit lege batterijen gehad terwijl ik best wel lang achter elkaar doorluisterde, maar kan ook aan mij liggen :p
     
  5. midnightwarrior

    midnightwarrior .

    Berichten:
    465
    Leuk Bevonden:
    0
    srry dubbelpost :confused:
     
    Laatst bewerkt: 18 sep 2006
  6. IWFH '2006'

    IWFH '2006' 35+ Good Deals

    Berichten:
    915
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoeveel uur houden jouw batterijen het dan vol als je gewoon aan het muziekluisteren bent? Die van mij waren er gisteren binnen 2 uur al mee gekapt =(
     
  7. midnightwarrior

    midnightwarrior .

    Berichten:
    465
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb je ze voor gebruik wel helemaal opgeladen?
    Had een vriend van me ook, hij had hem direct na openen al een tijdje aanstaan, plaatjes kijken enzo. Hij heeft echt een veeeel mindere batterijduur als die van mij.
     
  8. IWFH '2006'

    IWFH '2006' 35+ Good Deals

    Berichten:
    915
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb hem eerst helemaal leeg laten lopen, zo hoort het ook toch? En toen heb ik hem helemaal opgeladen, en gisteren was hij na een uur of 2 al stilgevallen. En vandaag weer precies hetzelfde. Gisteren helemaal opgeladen en vandaag weer na iets van 2 uren batterij leeg.

    Ik ga dus denk ik morgen proberen om hem om te ruilen, in de handleiding staat bij batterij ook 'max 10 hour'. Dan vind ik dit dus echt niet kunnen.

    Maar hoeveel uur doet die van jou het dan?
     
  9. midnightwarrior

    midnightwarrior .

    Berichten:
    465
    Leuk Bevonden:
    0
    Voor gebruik eerst heelemaal opladen. Dit geldt voor bijna elk apperaat met een accu toch?
    Hoeveel uur zou ik niet weten, zekers wel meer dan 2 uur, of het 10 uur is weet ik niet, ik heb hem meestal na school direct weer in mn pc. Hou ook niet echt bij hoelang hij aanstaat.

    Ohhhh wacht nu herriner ik me iets. Een vriend van me had hem ook gekocht, een week ofzo voordat ik hem had, die van hem deed in het begin heel vaag, 1 dopje deed het niet(lag niet aan dopje), menu deed vaag etc. Hij had hem omgeruild bij de kijkshop, daar zeiden ze van dat die van een levering kwam waar een fout in zat ofzo, hij heeft hem nu gewoon omgeruild en doet het perfect, alleen hij heeft ook lage batterijduur, maar dat is zn eigen fout ( zie andere post )
     
    Laatst bewerkt: 19 sep 2006
  10. IWFH '2006'

    IWFH '2006' 35+ Good Deals

    Berichten:
    915
    Leuk Bevonden:
    0
    Okey ik zie het, maar ik ga toch proberen denk ik om hem morgen om te ruilen. Ik zeg wel gewoon dat ik hem meteen helemaal heb opgeladen. Want zo'n lage batterijduur vind ik niks.

    Wat dat betreft vind ik mijn oude MP3-speler beter, dat is een Packard Bell maar heeft maar 128 mb. Maar verder echt een top ding, ik heb hem 3 jaar geleden aangeschaft voor 80,- maar nooit problemen mee gehad. Maar 128 mb is eigenlijk gewoon te weinig nu.
     
  11. Darkzell

    Darkzell XBW Member

    Berichten:
    273
    Leuk Bevonden:
    0
    Zou ik een linkje mogen naar over welke MP3 dit nu gaat. Het klinkt vrij aantrekkelijk.
     
  12. IWFH '2006'

    IWFH '2006' 35+ Good Deals

    Berichten:
    915
    Leuk Bevonden:
    0
  13. Darkzell

    Darkzell XBW Member

    Berichten:
    273
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zoek een MP3-speler met wat meer opslagcapaciteit. Heb nu een El Cheapo Packard Bell met 256MB en ook al werkt ie perfect dat ding zit op dit moment zo vol. Als dat ding van de Kijkshop gewoon normaal werkt dan ga ik hem ook wel halen denk ik.

    Tot die tijd wacht ik mooi even af wat de bevindingen hier van de anderen zijn die hem gekocht hebben.
     
  14. IWFH '2006'

    IWFH '2006' 35+ Good Deals

    Berichten:
    915
    Leuk Bevonden:
    0
    Hij is opzich wel goed hoor, alleen die batterijduur vind ik echt niet deugen. Bij de Kijkshop is hij overigens niet meer leverbaar staat op de site. Maar ze hebben hem nu ook te koop bij de Expert. Daar heb ik hem weg, overigens is de 2 Gigabyte versie daar 104.99 euro..

    Zou ik hem denken jullie trouwens nog kunnen ruilen oid? Ik heb hem zaterdag gekocht en hem toch al wel 2 dagen gebruikt dus er zitten ook al kleine krasjes ed op..
     
  15. Darkzell

    Darkzell XBW Member

    Berichten:
    273
    Leuk Bevonden:
    0
    Maar is het een aanrader of zou ik voor die €70 beter deze kunnen halen als ik toch niet van plan ben om video's af te spelen.

    [​IMG]
     
  16. IWFH '2006'

    IWFH '2006' 35+ Good Deals

    Berichten:
    915
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb geen idee hoe die batterijduur is. Maar afgezien daarvan vind ik het wel een zeer mooie MP3-speler. Maar die ik nu heb is zeker niet lelijk, erg mooi zelfs (I-pod uiterlijk) en hij werkt ook wel goed, kan beter maar zeker niet slecht. En als je de muziek er eenmaal op hebt staan en je bent niet iemand die veel tussen nummers zit te switchen maakt dat niks uit. Wel kost het even om alles uit te vogelen maar eenmaal dat gedaan valt ook dat wel weer mee.
     
  17. Darkzell

    Darkzell XBW Member

    Berichten:
    273
    Leuk Bevonden:
    0
    Volgens de specs van kieskeurg.nl is de accuduur daarvan zo'n 13 uur al zal dat in de praktijk niet gehaald worden. Verder best een mooi ding zover ik het zo kan zien vooral die inklapbare USB-aansluiting (bij m'n huidige is dat dopje weg), oplaadbare accu (AAA-batterijen vliegen er doorheen op dit moment) en verder vind ik het design ook wel mooi dus denk dat het toch deze gaat worden. Deze is toch wat compacter dan die Q-Be en ik ben wat huiverig over de kwaliteit daarvan.
     
  18. Birdhouse

    Birdhouse www.joeylee.nl

    Berichten:
    165
    Leuk Bevonden:
    0
    Laatst bewerkt: 20 sep 2006
  19. VanGoghNL

    VanGoghNL Xbox 4 life

    Berichten:
    994
    Leuk Bevonden:
    0
    Vraagje. Ik ben dus van plan om de ipod nano te gaan kopen die nieuwe versie's en dan die van 2gb. Maar zit hier eigenlijk ook een radio op? Of niet.
     
  20. Gerjan

    Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.685
    Leuk Bevonden:
    221
    geen radio, kan wel, maar dan moet je weer een radio remote van €50 ofzo kopen
     
    Laatst bewerkt: 21 sep 2006
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina