Ik heb hem dus gisteren ook gekocht bij de Expert. En het is wel een mooi dingetje, beetje lastig in gebruik eerst. Maar ik weet inmiddels wel hoe alles werkt. Geluidskwaliteit valt me wel tegen maar ligt vast aan de standaard oordopjes.
Video's zet ik er als volgt op:
Eerst je Mp3 speler aandoen en naar System gaan, dan naar online device en veranderen in USB Device.
Dan sluit je hem via USB aan op de computer en open je de mappen met windowsverkenner. Dan kan je de videobestanden (in advanced media formaat!!!!) er zo heenslepen.
Verder over mijn bevindingen met de speler: Hij is erg krasgevoelig, heb hem een paar keer in en uit m'n broekzak gehaald en er zitten nu al duidelijk kleine krasjes op, opzich geen probleem maar toch. Ook is de schermindeling een beetje lelijk, maar ik kan er mee leven. In elk geval voor 70 euro heb je mooi wat ruimte met de mogelijkheid om video's af te spelen (Een videoclip is na converteren maar +- 15 mb(!)).
Ik las alleen dat de batterij na 3 uur alweer leeg is?? Ik hoop van niet want dan heb ik er erg weinig aan op school..
Laatst bewerkt: 17 sep 2006