Merkleding een must?

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Kombat, 15 okt 2006.

  1. MYSTERY X

    MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

    Berichten:
    4.354
    Leuk Bevonden:
    31
    Het is waar, dat Merk Kleding soms wel beter valt :)!
    Ook ik kick niet op merk kleding...
    Merk kleding heb ik dan voornamelijk in sportkledij. Dus trainingspakken van Nike en Adidas.
    Mjah, zit op het Cios en de meeste mooie trainingspakken zijn nu eenmaal van deze merken.

    Verder heb ik wel een aantal LongSleeve's van CottonField en Mexx aangezien deze wel tof zijn.
    Maar dan ook gekocht in de uitverkoop! :cool:
     
  2. Jerreby

    Jerreby Active Member

    Berichten:
    2.043
    Leuk Bevonden:
    32
    Ben vandaag toevallig nog naar de stad geweest..

    Goed uitziend polo'tje bij H&M: 10,-
    Broek + shirt bij Jack and Jones: 50,- + 25,- = 75,-
    D&G shirt: 15,-

    [​IMG]

    Vond hem wel vet :+.

    Bij boeid het niet zoveel of het nou een merk heeft of niet.. Als het er gewoon leuk uitziet en het lekker zit koop ik het meestal.
     
    Laatst bewerkt: 15 okt 2006
  3. Vigil

    Vigil Active Member

    Berichten:
    2.080
    Leuk Bevonden:
    18
    Ik koop kleren als ze er leuk uitzien, mits het prijskaartje in orde is. €30,- voor een shirt vind ik een mooie prijs, maar veel duurder ga ik niet. Over het algemeen vind ik de kleren van Converse altijd wel leuk, leuke stijl, niet zo patserig of whatever.
     
  4. Gryphon

    Gryphon FritsmaN

    Berichten:
    1.148
    Leuk Bevonden:
    1
    Op dit moment vind ik gebreide truien/vesten mooi, lekker voor in de winter. Eigenlijk heb ik wel alleen broeken van best bekende merken (Jack & Jones, Diesel, Levi en G-Star). Dat komt omdat broeken van bekende merken wel verreweg het mooist zijn.

    Edit: als iets duur is koop ik het niet. Broeken boven de 75 euro koop ik niet en T-shirts/truien boven de 30 euro koop ik ook niet.
     
    Laatst bewerkt: 15 okt 2006
  5. MegaHerz

    MegaHerz Vitesse Arnhem 1

    Berichten:
    288
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik draag vooral merken die uit de mode zijn maar nog wel bij mij passen. Zoals Australian en Cavello en veel voetbal shirtjes gewoon omdat ik fijn vind zitten.
     
  6. Tediz

    Tediz pendejo

    Berichten:
    145
    Leuk Bevonden:
    0
    Qua t-shirts draag ik eigenlijk van alles. Neutrale dingen, Nike shirts, voetbalshirts, bandshirts, w/e. Maar ik koop niet specifiek een t-shirt voor 40 euro omdat er toevallig een klein logootje van het één of het ander op staat. En qua broeken heb ik vaak wel merken, maar ik let er niet zoveel op, en ik heb ook niet iets van één specifiek merk.

    Maar de Gsus en BjornBorg troep draag ik niet.
     
  7. VanGoghNL

    VanGoghNL Xbox 4 life

    Berichten:
    994
    Leuk Bevonden:
    0
    Draag ik zelf ook erg vaak. Heb Afgelopen donderdag nog een nieuw setje bij de riverwoods gehaald. Broek overhemd trui en sjaaltje was ik €380 kwijt. Ach ja zolang mijn ouders het betalen vind ik het best. Het ziet er alleen wel mega kakerig uit.
     
  8. Oldsk00l

    Oldsk00l ouwe school

    Berichten:
    813
    Leuk Bevonden:
    4
    Als het maar lekker zit !
     
  9. VanGoghNL

    VanGoghNL Xbox 4 life

    Berichten:
    994
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja maar als je op straat met dit soort kleding loopt heb ja al gauw een opmerking. Ik heb zelfs een keer gehad dat ik er beter uitzag dan een leraar en die begon in 1 keer mijn kleding belachelijk te maken. Dan sta je wel even gek te kijken hoor.
     
  10. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Ik kijk nooit naar merkkleding, maar heb het wel. Ik koop wat ik mooi vind, en als het merkkleding is boeit me dat niet. Prijs speelt opzich wel een rol, maar als het echt te gek wordt dok ik zelf bij. Ik woon nog bij mijn ouders vandaar. ;)
     
  11. goodfella

    goodfella You're fired!

    Berichten:
    665
    Leuk Bevonden:
    65
    Gsus en Replay vind ik helemaal niets.

    Wat ik al jaren zoal koop is oa Lacoste en D&G. Maar ook een t-shirt van 20 euro vind ik geen enkel probleem. Als het iig maar niet schreeuwerig is. Niet te fleurig.
     
  12. Gerjan

    Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.685
    Leuk Bevonden:
    221
    Ik koop wat ik mooi vind en waar ik geld voor over heb. Soms merkkleding, vaker gewoon C&A (colbertjes_O_), jeans center/ jack&jones etc
     
  13. Victor

    Victor Guest

    Helemaal juist \o/

    Ik draag zelf merkkleding, onbewust. Ik pas een broek, kijk hoe hij staat (nadat ik de prijs natuurlijk heb bekeken :+) en koop 'm als het kan. Ik vind het merk Zoo York en Cross Colours wel erg relaxt zitten tho.

    Is het niet helemaal de shizzle als je Bjorn Borg draagt? Iedereen op mijn school draagt dat... :{

    En Kobold, koop je echt geen kleren? |:-
     
  14. IWFH '2006'

    IWFH '2006' 35+ Good Deals

    Berichten:
    915
    Leuk Bevonden:
    0
    Merk boeit me ook niet zo heel veel. Qua broeken is het vaak niet meer dan 50 €, gewoon iets van Cars of Wrangler ofzo. En shirts eigenlijk ook wel van alles, maar ook niet duurder dan 25 euro.

    En dat GSUS en GSTAR gedoe zou ik zelf niet in lopen, en dan niet om de kleding zelf, maar om die 'kijk-mij-eens-cool-zijn-in-mijn-g-star-vestje' mensen op school.
     
  15. mvdlit

    mvdlit Have always fun!

    Berichten:
    498
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik let er niet echt op wat voor merk het is, als ik het maar mooi vind en het moet lekker zitten. Verder vind ik het wel best, zolang er maar niet groot op staat iets van 'zeeman' :+
     
  16. gotcha

    gotcha Monkey Business

    Berichten:
    520
    Leuk Bevonden:
    0
    heb zelf wel merkkleding maar koop het nu wat minder omdat er ook zat goedkopere kleding is die leuk is ... en als je ff geen werk heb merk je het verschil toch wel dat het lastig is om rond te komen en dan hoef je nog niet eens veel kleding te kope.

    en boxers van bjorn borg / chasin zijn wel style maar ik ga er echt niet heel me la mee vol leggen ...
    en een g-star jas van €220 zou ik sowieso niet kopen en hij is redelijk duur en zon soort jas is meestal toch maar 1 seizoen mooi...

    en merken die ik zelf meestal wel koop:
    Chasin: meestal mooi/ fijn en niet duur
    Jack Jones: '' ''
    G-star: altijd wel fijne broeken en shirtjes
    en van die Haute Couture (D&G.. Armani.. Boss) spul koop ik alleen als het echt vet is en in uitverkoop is want ga geen 80 flappen neerleggen voor ene tshirt of 200/300 voor ene broek/trui

    *edit*

    het licht er ook wel beetje aan wat voor figuur je hebt vind ik als je beetje gezet/ stevig ben dan staat merk kleding minder mooi als dat je ''slank'' ben
     
    Laatst bewerkt: 15 okt 2006
  17. the only ego

    the only ego linux hippie

    Berichten:
    1.655
    Leuk Bevonden:
    0
    ligt er aan.. Ik ben qua schoenen broeken afhankelijk van merkkleding, niet omdat het merk is, laat staan dat ik het geld er voor over heb maar wil ik bijv een broek die beetje lekker zit ben ik de spreekwoordelijke lul.

    qua truien enzo geef ik er niet zoveel om, zolang het goed zit, het er een beetje uitzit, en ik me der lekker bij voel.
     
  18. Elgee

    Elgee Active Member

    Berichten:
    1.864
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik merk bij mensen bij mij op school dat ze al heel erg geirriteerd raken als er een druppel water op hun lijpe G-star/Chasin'/Gsus etc kleertjes komt. Alsof ze op een bal zijn, zo lopen sommige met hun dure kleren te doen.
    Ik loop er niet in, 1, omdat iedereen er al in loopt en ik het zelf niet eens zo geweldig altijd vind (niet altijd dus, vaker zitten er best echt hele mooie dingen tussen) , en 2, omdat ik het niet erg wil vinden als er een vlekje in mijn trui of whatever komt. Het laatst waar ik me druk om wil maken is een vlekje in mijn mooie dure trui. Kleren waar ik meestal in loop zijn van Jack&Jones, Coolcat, H&M en Jeans Center, en ik voel me heus niet voor lul lopen, integendeel ik loop prettiger door school omdat het 1, ik het mooi vind en het gewoon goed bij de mode past (maar dat is voor mijzelf bijzaak) en 2, er heus wel een vlekje in mag komen zonder dat ik in de stress raak.

    Daarbij, die bovengenoemde merken vind ik vaker gewoonweg ook te duur. Ik vind het voor mezelf niet nodig 100-150 euro voor een broek neer te leggen, ookal is ie zo mooi en stevig.
     
    Laatst bewerkt: 15 okt 2006
  19. xerofox

    xerofox were given today

    Berichten:
    1.263
    Leuk Bevonden:
    63
    Ik koop wel merkkleding maar ik loop ook in merkloze broeken en t-shirts.
    Zolang het maar baggy is boeit het mij weinig en de merken die ik draag kennen veel mensen toch niet dus voor die mensen zou het net zo goed een t-shirt van 5 euro kunnen zijn.

    Schoenen koop ik wel in een bepaald merk, meestal Adio of DC Shoes.

    Ik ken mensen die zelfs merkonderbroeken en sokken kopen, dat gaat mij te ver.
     
  20. polmannetje

    polmannetje Active Member

    Berichten:
    946
    Leuk Bevonden:
    3
    Ik draag zelf wel merk maar niet om ergens bij te horen.
    Het is wel humor dat ik "alto" bekend sta maar toch (zonder dat ze het weten) G-star broeken aan heb.

    Ik zou mezelf nooit in een normaal zwart/wit vest van (ik noem maar wat) 70euro lopen waar dan met koeienletters op staat; G-Star.

    Dan denk ik.., waarom is dat beter dan een vest van bv. de C&A..

    Merk boxers en sokken vind ik echt onzin, wie wil er nou sokken van 10euro of boxers van 20...
    Dan koop ik liever een broek van 100 en een paar boxers van 5..
    Overigens draag ik wel Ralph Lauren polo's in de zomer maar dat komt gewoon omdat ik die ultra chill vind, ja, chiller dan een polo van de Hema.. Niet omdat het welbegeerde paardje erop staat...

    Ik hecht trouwens wel veel waarde aan Merk schoenen maar dat komt gewoon omdat ik graag heb, niet omdat ze hip zijn. Ik droeg al Converse All Stars voor ze "in" waren en draag ze nogsteeds..
     
    Laatst bewerkt: 15 okt 2006

Deel Deze Pagina