Ik merk bij mensen bij mij op school dat ze al heel erg geirriteerd raken als er een druppel water op hun lijpe G-star/Chasin'/Gsus etc kleertjes komt. Alsof ze op een bal zijn, zo lopen sommige met hun dure kleren te doen.
Ik loop er niet in, 1, omdat iedereen er al in loopt en ik het zelf niet eens zo geweldig altijd vind (niet altijd dus, vaker zitten er best echt hele mooie dingen tussen) , en 2, omdat ik het niet erg wil vinden als er een vlekje in mijn trui of whatever komt. Het laatst waar ik me druk om wil maken is een vlekje in mijn mooie dure trui. Kleren waar ik meestal in loop zijn van Jack&Jones, Coolcat, H&M en Jeans Center, en ik voel me heus niet voor lul lopen, integendeel ik loop prettiger door school omdat het 1, ik het mooi vind en het gewoon goed bij de mode past (maar dat is voor mijzelf bijzaak) en 2, er heus wel een vlekje in mag komen zonder dat ik in de stress raak.
Daarbij, die bovengenoemde merken vind ik vaker gewoonweg ook te duur. Ik vind het voor mezelf niet nodig 100-150 euro voor een broek neer te leggen, ookal is ie zo mooi en stevig.
Laatst bewerkt: 15 okt 2006